dilluns, 14 de setembre del 2009

Els grups de la temporada 2009/2010

Una vegada realitzat el sorteig dels grups per a la temporada 2009/2010, el grup "D" de Primera Zonal, es queda definit de la següent forma:


Als, ja coneguts, equips d'Altea, Pedreguer i Pego, que coincidiren en el grup de l'any passat, s'ajunten vells coneguts com el Teulada, Calp o l'Oliva, a més d'enfrontar-nos front equips de València o voltants com seran Paterna "B", Manises "B", Picanya, Calasanz "B", Colegio Alemán "B", Malilla i Nazaret "A" (els 4 últims de València capital).
No tindrem desplaçaments tan llargs com la temporada passada a Ibi, Alcoi..., però, ben segur, que els nous rivals seran durs i difícils de batre.

El grup del Júnior Femení queda de la següent forma:


En aquest grup, a equips coneguts de sempre com el Xàbia, Dénia, Pedreguer (que torna a tindre Júnior Femení), se'ls ajuntaran el Benidorm, Alfaç del Pi, l'Akra Leuka, Cabo Mar i Alacant Restaurant Voramar (aquest 3 últims d'Alacant capital).
De nou la Federació prepara un grup ben reduït amb tan sols 9 equips! Veurem el nou equip del Júnior Femení com s'adapta a aquesta nova temporada.

El grup del Júnior Masculí queda de la següent forma:


De nou, els llargs desplaçaments, son els que manen en el grup del Júnior Masculí. 5 desplaçaments a Alacant capital per jugar front: Maristes, Alacant "B", Don Bosco, Santa Teresa i Innova Consultors, un a Sant Vicent front l'Adesavi "B", un a El Campello, La Vila, Alfaç del Pi, Benissa, Dénia i El Verger.
Un total de 12 rivals que faran una lliga ben difícil al nostre renovat Júnior Masculí.

Salut a tots.

6 comentaris:

elpepgf ha dit...

ale, ací teniu els grups, contents!!! jo no tinc la culpa q facen el sorteig en dissabte!!! està clar q fins dilluns no faré un article!!! o voleu q treballe en cap d setmana!!! q ja vaig fer prou ahir fent l'article d l'eurobàsquet!!!!!!!!

bé... no estan mal els desplaçaments! m'estime més el grup d'aquesta temporada q el d la passada... no sé vosaltres!

x cert! aquest dissabte fan el sorteig del calendari! a veure quants diumenges ens toquen i on!!!

eloiet ha dit...

Este grup m'agrada molt mes!! Anar a Alacant es una putada... sobretot en diumenge.

vorem el calendari a vore que tal

elpepgf ha dit...

pos sí! jo també m'estime molt més anar a valència q a alacant, a més, ens estalviem els desplaçaments d 1.000 km fins ibi, onil i alcoi....... q bò!!! jejeje

garrot i pa dur ha dit...

ostia açò està del roll, hi ha molts més equips de prop! ara el putejat és Brown i no jo jejejeje


fer

garrot i pa dur ha dit...

per cert, ja puc preveure els xistes de quan ens toque jugar contra el CB Malilla: "que estos seràn més malillos que l'ostia", "que jo a Melilla no vaig a jugar"...


fer de nou

elpepgf ha dit...

jua, jua, jua, jua!!!!!!!! joder fer!!! t'has lluït, tio!!!!!!!!!!!
x cert a wifrown q li'n donen, home!!!

en quant tinga un ratet faré l'article del partit d'espanya d'ahir, xq com aquest matí he estat en alacant FENT-VOS les fitxes.... pos no he pogut!!!