dimarts, 8 de setembre del 2009

1ª jornada de l'Europeu

La primera jornada ens deixà la sorpresa de la derrota dels espanyols a mans dels serbis!
La selecció espanyola es veié superada en tot moment per la Sèrbia, qui utilitzà molt bé les seves armes, tallant els contraatacs espanyols amb ràpides i intel·ligents faltes.
Els nostres no trobaren el ritme en cap moment del partit, tan sols en els minuts finals, quan l'avantatge serbi arribava als 19 punts (56-37 minut 30). Erraren molts llançaments triples (2/19 un 10,5%) i, també, tirs lliures (15/28 un 53,6%).
Espanya aconseguí, no obstant tot això reduir el marcador final fins els 9 punts: 66-57.

Els altres resultats foren:

Macedònia 54 (Massey, J. 12) - 86 Grècia (Spanoulis, V. 17)
Rússia 81 (McCarty, K. 24) - 68 Letònia (Kambala, K. 22)
Polònia 90 (Logan, D. 23) - 78 Bulgària (Rowland, E. 20)
G. Bretanya 59 (MensahBonsu, P 18) - 72 Eslovènia (Lorbek, E 19)
Croàcia 86 (Vujcic, N. 21) - 79 Israel (Eliyahu, L. 31)
França 70 (Parker, T 19) - 65 Alemanya (Schultze, S 13)
Turquia 84 (Türkoglu, H. 19) - 76 Lituània (Petravicius, M. 21)

Avui es juga la segona jornada, amb el següent ordre de partits:

Israel-Macedonia 16.30h
Alemania-Rusia 16.30h
Eslovenia-Serbia 18.15h
Lituania-Polonia 18.15h
Grecia-Croacia 19.15h
Letonia-Francia 19.15h
España-Gran Bretaña 21.00h per La Sexta
Bulgaria-Turquía 21.15h

Salut a tots.

5 comentaris:

eloiet ha dit...

Colló Pep, quina manera de currar!! Quin desastre en el manager europeu, no he encertat ni una!!

Bo, ens vegem el divendres si no hi ha cap contratemps.

Sabem en quin grup ens posaran esta temporada?? Serà una putada molt gran si ens tornen a posar en Alacant.

elpepgf ha dit...

pos supose q estarem en el mateix grup, xq no crec q ens canvien... l'altre dia estava llegint les normatives i posava algo d q s'ha d jugar el grup d la capital més propera o algo així........

però a tu q més et dona si no venies mai als partits d'alacant!!! jajajaja
entre sopars i viatges tens gairebé tots els caps d setmana ocupats, tio!!! jajajajaja!!!

pere, a veure si escrius algo, q se q estàs x ací llegint, eh!!!

x cert eloi, tornant al mon real, vas veure q et vaig posar a entrenar els xiquets i apostar aquest cap d setmana, no???

eloiet ha dit...

a si?? Acabaven entrenament?? Pos no m'havia enterat!!

Jo vaig mirar el dissabte i el diumenge el Cyberdunk per a vore els resultats i tot això i no em vaig enterar de res... quin despiste, gracies, eres com una mare dels mons vituals!!

elpepgf ha dit...

quins mons virtuals!!!!!! ah, sí... d vegades m'oblide q el cyberdunk és virtual i on estic ara, sentadet en la taula i veient el eslovènia - sèrbia (x internet), és real...... com tinc el cap... jejejejejejeje

*..alBetaa..* ha dit...

pep, em sap mal dirte qe este blog te d pedre molta audiencia i molta activitat i alegria aquest any...ja que no es faran croniques sobre nosaltres ni entrarem com entravem abans, ni comentarem...jo vag a dexarmeu ja lo de entrar aixi que...qe vos vaja bé aquesta temporada...

i man anganxat al futbito...li vag enviar un sms digentli qe no fea falta q em fera fitxa i ma knt: vaig a fete fitxa...
osiga q de ves en kuan ens vorem pr ahi el poli....
i spere poder anar a algun q atre partidet :D al iual q espere q vingues a vorem algun :) jeje

vinga, b7s*