dilluns, 7 d’abril del 2008

Una victòria i una derrota!

El partit de l'equip Sènior Masculí del C.B. Ondara a casa del Picassent finalitzà amb victòria dels ondarencs per un ajustat 42-46.
El partit estigué controlat des de principi fins a la fi per l'equip d'Ondara, l'únic avantatge del que gaudiren els de Picassent fou al minut 31, on es van posar amb un 34-33, que l'Ondara convertí ràpidament en un 34-42 al minut 35. A partir d'aquest moment tot foren faltes fetes pels de Picassent intentant retallar el marcador, i uns tirs lliures mal gestionats a punt estigueren de costar-li el partit a l'Ondara: 3 tirs lliures anotats per 11 fallats en els darrers 5 minuts. Amb aquests tirs lliures i una cistella d'Eloi el partit es donà com a tancat.

Recordar que el partit del Júnior Masculí es jugarà aquest pròxim divendres 11 a les 20 hores al poliesportiu Vicent Zaragoza d'Ondara.

El Júnior Femení, no aconseguí la tan esperada victòria que les haguera situat a la cinquena plaça de la classificació.
El partit estigué igualat fins el minut 15 (13-15 per a Ondara) on l'equip valencià començà a gaudir dels primers avantatges importants, aquestes diferències es mantingueren al voltant dels 6 punts, fins arribar als 10 punts al minut 33 del partit, encara que el resultat final fou de 36-27.
Les ondarenques demostraren durant fases del partit que tenen bastant qualitat com per aconseguir la cinquena plaça, però la superioritat en l'alçada de les jugadores valencianes es deixà notar massa en els rebots, i es que en diversos atacs, les del "Sagrado Corazón" aconseguiren fins a 7 rebots consecutius baix de l'anella defesa per l'Ondara.

29 comentaris:

elpepgf ha dit...

ie, tanta pressa, tanta pressa i ací estem!
hi ha alguna aposta xula per ahi o q?

eloiet ha dit...

Mare meua quin cansament... vaig acabar el partit sense forces. Si arriben a forçar la pròrroga, me'n vaig a casa sense jugar-la. A l'últim quart no podem fallar tants tirs lliures. Pareixia que no voliem guanyar el partit i els deixavem oportunitats per acostar-se al marcador.

Al menys vam millorar un poc la imatge respecte al partit anterior, cosa que no era molt difícil.

Per cert com va anar la sopaeta eixa?? Al final podria haver anat, ja que Lauren estava sopant amb amigues, pero estava tant cansat que no podia moure'm del sofà.


Per als CyberDunkers:

Aposta prou arriscada per a huí. No em responsabilitze del resultat d'aquesta aposta. La diferencia de valor es 0.2, així que no es pot previndre, pero per al que li agrade el risc ahí va:

South Korea 6
x1.1 Masan-si Wards vs Gwacheon-si Old x5.14

elpepgf ha dit...

aposta feta, ahi van 5.000 dolors!
es q els amants del risc som així!
la sopaeta b, més q b: genial!
vam sopar al valero i vam fer una festeta amb la guitarreta q li vam comprar al moret... pepito tocant-la... b, més b: aporrejant-la.
però com ningú dels presents sabiem tocar el més mínim, li posem un 10!!!
la veritat és q jo també estava un poquet cansat i per a celebrar-ho el diumenge em vaig cascar 50 kilometrets amb la bici per muntanya... casi nà!!! ara mateix em fan un mal les cames q no pense fer res fins el dimecres!

eloiet ha dit...

Ja puc imaginar la que veu montar amb la guitarreta si Pepito era el cantant... mare meua. Si algú de vosaltres puguera jugar de 5 jo estaria més descansat i podria anar als soparets eixos i tocar-vos alguna cançó de "Juampa y la Raja", pero com sou tots uns "canijos".

Per als que estiguen sense massa faena, ahí va un joc en flash per a perdre uns minuts. Tracta de dibuixar objectes i estructures per a espitjar una boleta fins la bandera. Pareix fàcil no... Joc recomanat per a l'arquitecte.

elpepgf ha dit...

no m'havia enrecordat d posar l'enquesta d'aquesta setmana, doneu-li un cop d'ull q promet moltíssiiiiimmm!!!
jejejejejejeje.
jo tin un cd del tio eixe, està com una col! al següent sopar en tocarem d'ell!
iiiieee, i per a jugar d 5 estic JO!!! polivalent a tope: des d base fins a pivot! el q vulgues!!!

eloiet ha dit...

Molt bona l'enquesta d'aquesta setmana, qui collons es eixe Eloi del que parles?? a mi no em sona!!

Per cert, si no m'engañe(cosa que no passa mai) el partit es contra l'Alzira i no contra el Xàtiva listillo.

elpepgf ha dit...

pos si contra l'alzira és, i ara ja no vaig a canviar-ho, xq tinc q borrar-ho i fer-ho d nou!
no t'enganyes mai? he d recordar-te la primera aposta q vas proposar??? ejem, ejem!

Pere ha dit...

Perdona Pep!!!!Molt d�Eloi per� la gran baixa per al partit del dissabte �s Pere!!Eixe si que �s irrempla�able i no el tronc d�Eloi.
Ara a vore en qui realitzar�s la famosa jugada de fons que �s imparable!!A m�s �s tan complexa que �s impossible que cap altre jugador se la puga aprendre d�ac� al dissabte!!!

elpepgf ha dit...

tens raó! no recordava q tu tampoc estaràs, però no passa res, xq jo soc tan ràpid, q puc traure i rebre-la jo mateix, sense q l'àrbitre s'adone q ho he fet tot jo! una altra cosa és q clave el triple... però això ja m'ensenyaràs com es fa!
eloi, tenies raó l'aposta eixa era prou arriscada i he perdut els 5.000 dolors, però tampoc passa res!

eloiet ha dit...

Pere, eres un envejós!!!

Vinga va, posa't a plorar perqué no t'han inclós en l'enquesta de la setmana. Ara agafaràs un cabreig i no "me ajuntaràs" per a la resta de la temporada.

Pere ha dit...

Estic pensant de no dirigir-te la paraula el que queda de temporada!!!!!Aço té tota la pinta de transformar-se en un conflicte internacional com el del Tibet!!!
Bé ,no passa res ho podem solucionar en una nit de cervecetes d´eixes maleites que et montes tu!!jajajaja!!
Pep,si foren reals no et jugaries els dolors tan alegrement!Hauré de parlar en la teva donan a vore si està al corrent de la teva ludopatia!!!

eloiet ha dit...

Quan vulgues podem fer una quedà de reconciliació i/o agermanament amb ceveses i amb la guitarreta de Pep, segur que arribem a un acord per desbloquejar el conflicte institucional que s'ha produït amb l'enquesta de la setmana.

Per altra part, sou tots uns cabrons!! Val que jo vote la opció "guanyarem! qui és eloi?", pero vosaltres no mamons que ningú ha votat un altra opció!!

elpepgf ha dit...

això anava a dir jo eloi!!! és molt fort q entre al blog i el primer q mire siga l'enquesta i a més tots els vots estiguen a la mateixa casella, és boníssim!!! si voleu la guitarreta vos la podria deixar, però em tindrieu q convidar a mi també a eixa "cervessà"!!!
x cert, m'estic pixant d risa amb el vostre conflicte, és molt bò!

eloiet ha dit...

Pense que es la primera setmana que tots votem el mateix en l'enquesta, que fort!!

Has de saber que tot el conflicte es per la teua culpa i perque Pere te enveja de la meua enquesta. Li recorde que quan va tornar a les pistes ja va tindre la seua enquesta personalitzada i la audiencia va decidir que es botaria 6 balons als peus, ara que no es queixe.

Lo de la 'Cervessà' ho fem després del partit a casa de l'Oliva (si voleu), que es prontet i tindrem temps per la vesprà.

Ara per a cabrejar un poc més a Pere posaré una aposta per a demà del Cyberdunk.

Dia 67 (dimecres, així ho diuen alguns en el món real)

Russia Divisió 4

x5.21 Archangel'sk Red Eyes (22.75) vs Ulan-Ude Dilligents (18.2)

A priori pareix prou clara, amb una diferencia de 4 i pico. Els Red Eyes tenen bons Centers i els altres no en tenen cap així que es deuria notar.

cadascú que faça el que crega i si perd els seus dolors que no vinga amb amenaces

Cesar ha dit...

Jo no se encara qui és eixe tal Eloi, però va a fer referència a ell.
Primer. Eloi diu: "Per als que estiguen sense massa faena, ahí va un joc en flash per a perdre uns minuts. Tracta de dibuixar objectes i estructures per a espitjar una boleta fins la bandera. Pareix fàcil no... Joc recomanat per a l'arquitecte"
Com vaig a provar-ho si no dius de quin joc es tracta.
Segon. Eloi diu: "A priori pareix prou clara, amb una diferencia de 4 i pico. Els Red Eyes tenen bons Centers i els altres no en tenen cap així que es deuria notar"
Vaig a confiar en ell, encara que eixa afirmació no és del tot veritat. Aposta màxima.
Per cert, eixe tal Pere que fa per a que el seus misstges siguen il.legibles. Per acabar, el vicepreciprecident/capità/moderador/ un tal Pep, fes el favor de no inventar-te els partits. Be, crec que ja està tot.

eloiet ha dit...

Ie arquitecte, ia arribes tu al blog i ens dones caña a tots no?? el joc eixe el pots trobar en http://magic.pen.fizzlebot.com/

a mi em va agradar, encara que a partir de la pantalla 8 ia has de currar-te prou les estructures per a moure la boleta.

En quant a l'aposta, ahir la diferencia era de 4 i pico. Pareix ser que hui no es tant gran, encara que pareix suficient. Jo he fet 4 apostes de 35.000 aixi que si no ix be la cague.

En quant a Pep i eixe tal Pere (l'envejós de la jugada 1), raja-los tot el que vulgues perque s'ho mereixen

Pere ha dit...

Cesar realitza poques intervencions pero quan escriu reparteix canya per a tots!!!
Aclaració Cesar:no tinc ni idea d´informàtica així que pregunta-li a eixe Eloi que ningú coneix per que ixen eixos signes als meus missatges.
Segon:Estic arribant a la conclusió que el tal Eloi no existeix i és un amic imaginari del capità/moderador Pep que de menut no tenia amics i tenia que inventar-se-los!!jajaja!!

Pep Sivera ha dit...

Jo he entrat tard en el debat nacional eixe que teniu entre mans Pere i Eloi.
Però si Pep va a tragar cervessa jo també vaig que el "maestre" en la guitarreta soc jo, Pep nomes l'afina...

elpepgf ha dit...

xe!!! ja s'ha descobert el pastís!!! és una llàstima continuar amb aquesta història... la veritat és q el tal "eloi" soc jo mateix amb un altre nick, entre amb un altre nom al blog, així pareix q estiga més en moviment, com si entrara més gent encara! home, cèsar, la veritat, inventar, inventar no ho faig... tan sols modifique un poc la realitat! és per a donar-li més "rebombó a l'assumpte!!! així està més emocionant.
ja veuràs la crònica del partit front l'alzira, aprofitant q no venen ni eloi ni pere vaig a fer un súper-crònica q fliparan!
x cert eloi (amic imaginari) molt bé x l'aposta eixa, han guanyat 75-61: 21.100 dolors a la butxaca (5.000 apostats, no està malament...).
ala! ja estem rajant amb la guitarra, també...
si resultarà q jo soc un acoplat ací i tot...
AQUEST BLOG ÉS DEL CLUB DE MUS DE LA RESIDÈNCIA DE LA TERCERA EDAT, NO??? si no és així no se q faig ací...

elpepgf ha dit...

x cert!!! tan sols sabré afinar-la, però les TRES NOTES INFERNALS, tan sols se tocar-les JO!!!

Unknown ha dit...

Hola, parla el creador verdader del blog: Jo soc el responsable de tot el que esteu llegint en aquest moment. Pep es només una representació mortal i mal feta de lo que jo soc.

Eloi es una altra versió terrenal del meu ser (millorada per supost), encara que no li he otorgat la capacitat d'afinar guitarretes, pero si la de jugar a bàsquet.

He de dir-vos que esteu tots grillats i no se com vos permeten utilitzar la tecnologia per a coses tan absurdes.

Escric per a que em convideu a la cervessà eixa que està organitzant-se. Au

eloiet ha dit...

Mare meua, a estes hores la locura està passant-me factura. He creat un nou compte de correu només per al missatge este(Pere també ho feia al principi, toma rajà). Si voleu podeu escriure a pepestagrillat@gmail.com (direcció real)i parlar amb el seu subconscient

Pense que faré be en anar-me'n a casa i reposar.

Supose que després de les últimes apostes, confiareu en mi per al futur i les pintades i les amenaces remitiran

basquet ondara ha dit...

ja comença a estar bé de tonteries, eh! jo soc l'autèntic creador d'aquest blog i deixe al "p..." pesat del pep q escriga cròniques i tota la història xq si no desprès es posa a plorar!
i no vos poseu xulos i pesats vosaltres també q done d baixa el blog i talle la conexió d'internet d tots els països catalans!!!
ala, ahi ho teniu!

eloiet ha dit...

Bon dia, si vos pareix podem abandonar els missatges surrealistes d'ahir provocats per massa hores en l'oficina i tornar a coses reals.

L'única cosa de trellat que hem dit es lo de quedar per beure unes cerveses, així que a vore si ho complim.

Ara anem a per una aposta per a guanyar uns dinerets:

Dia 68
Taiwan - Division 4
x 1.1 Juifang Blades vs Tahsi Blimps x 5.14

La veritat es que no m'agrada massa encara que la diferencia es de casi 2 punts. Els blimps tenen bons C i PF mentre els altres tenen PG i SG decents. Jo apostaré, pero si aneu curtets no ho poseu tot, per si acàs

elpepgf ha dit...

bon dia, xe! jo faré el d sempre: 5.000 dolors i au, x si d cas!
la veritat és q ahir cada vegada q entrava al blog em pixava d risa de veure els vostres comentaris, i ja, quan escriu el súper-arquitecte, pots cagar-te, xq parla poc, quan parla "senta càtedra"!!!
x cert, la lliga taiwanesa també existeix? joder!

Pere ha dit...

Estic arribant a pensar que els jugadors virtuals sou vosaltres i els del superdunk eixe són els reals.Segur que ells diuen menys tonteries que vosaltres i amés no aniran tocant els ous amb una guitarreta de joguet!jaja!
Propose que la guitarreta siga la mascota del club i que presidi8sca tots els nostres encontres!Espere adhesions a la causa!!Proposeu algun nom per a batejar-la!!

elpepgf ha dit...

ara faré jo una pregunta q quedarà en l'aire...:
però la mascota no era quique???
jejejejejeje, sense intenció d'ofendre ni res, eh!
x cert estem a punt d'arribar a les 2.000 visites al blog, això ho tindrem q celebrar amb un prestigiós article d com a mínim dos línees!!! mare meva!

eloiet ha dit...

El que podries fer per celebrar les 2000 visites es escriure un nou capitol dels partits épics del básquet ondara. Per exemple, el de l'any passat a Castelló de la Ribera que va ser espectacular. A més a més, ens toca anar cap allà en poc de temps.

elpepgf ha dit...

tota la raó del mon tens!
avui tinc gossera, demà toca la prèvia i el dilluns la crònica. així doncs el dimarts faré l'article dels partits èpics d castelló de la ribera d l'any passat!
s'accepten tot tipus d crítiques a la gosseritis aguda!