dimarts, 22 d’abril del 2008

El Sènior Masculí recupera la quarta plaça!


L'equip Sènior Masculí ha recuperat la quarta plaça al perdre aquesta passada jornada l'Alzira en la pista del Castelló de la Ribera per un clar 69-50 i al guanyar els ondarencs al "feudo" de l'Oliva per 47-56 en un partit molt dur, tant en el joc interior com en l'exteior!

De totes maneres l'Ondara tindrà que defendre la quarta plaça front els co-líders Castelló de la Ribera (dissabte 26 d'abril a Castelló) i Caudete (dijous 1 de maig a Ondara - partit aplaçat) i a la darrera jornada, dins de casa, front el Tavernes de la Valldigna.
Salut a tots.

13 comentaris:

elpepgf ha dit...

aquesta notícia t'agrada més eloi? es q si no posen els resultats no ho puc actualitzar i així i tot els falta posar el picassent - tavernes, però aquest partit no és tant important per a la "nostra" quarta plaça!

pere, espere q els pillos estos ens conviden aviat a la paella.
jo pose la caseta, si voleu!!!

eloiet ha dit...

Aquesta noticia si que es més útil. Ara ja puc tornar a fer comentaris.

Una pregunta: En cas d'empat a punts amb l'alzira es mira primer la diferencia de punts globals no?? Si es així ens beneficia, ja que tenim millor balanç que ells, per contra tenim perdut el 'average' particular.

Be, tornant a temes importants... Pito, Cesar a vore quan pagueu la paella eixa!! Pep ja ha posat la casa així que està tot clar.

Pep Sivera ha dit...

Jo no se per quin motiu s'apunta tanta gent i ningu demostra l'altura real del cabestro eixe...porteu-lo a ondara a fer un campus i ho vorem, jo si el porteu pague una mariscada...jejejej, a la caseta de pep ehhh toni que no al avenida...

elpepgf ha dit...

ja està b d donar excuses dolentes!
no vos va quedar clar q el tio és un tapó d bassa d'aigua plena d llimac o q???
q espereu, q xq a l'acb.com pose q fa 1.93 i a realmadrid.com 1.94, espereu trobar pàgines on a cada una d'elles la seva alçada augmente 1 cm. fins arribar als dos metres o q??? o també espereu q siga més alt q el mala llet i brut d "súper-felipito reyes" (q x cert, també és un tapó, breguero, però un tapó!)!!!

teniu més mal perdre q eixos d l'oliva q guanyareu i volien gresca...

eloi, en cas d'empat a punts entre dos equips conta el "average" particular, si hi ha més equips implicats conta el total!!! és a dir, q com no guanyem els tres partits ho tenim xungo x acabar quarts!!!

pere, ja has acabat d corregir examens o q??? t'han passat els d totes les classes d l'institut???

Pere ha dit...

Collons Pep et veig cabrejat!!No has deixat a ningú amb vida!!No cregues que encara no he pogut corregir-los tots,no sé estosm alumnes d´avuí en dia escriuen tant!!Trobe que ho fan per a putejar-me,que cabrons!!jajaja!!

Pepito menos comprarte cotxes nous i ves pagant els deutes o començarem a cobrar interesos (ja parle com si jo estiguera el dia de l´aposta....mira que m´agrà el jaleo.

Eloi com van les ferides de guerra?Vas tindre que donar-li moltes explicacions a Lauren?Dili que el gat és teu i pots fer en ell el que et done la gana!!!jajaja!!

elpepgf ha dit...

sí, tens raó pere, perdoneu!
però es q el tema eixe d la paella em dona molta ràbia, xq q no accepten q el tio és un tapó comprovant-ho a dos webs diferents, q en teoria ho tenen ben mesurat... mira q tenen delicte!

així q va! quedem ja, encomanem la paella i anem a la meva caseta a menjar-nos-la!!!

eloiet ha dit...

Pere, no fa falta que intentes enganyar-nos a tots. Es sabut que els professors no es lligen mai els examens al complet, i que posen la nota com els ix dels ....

Seguint amb lo de la paella. En la página de la NBA també te fitxa el capçot de Smith i posa que medix 1.93 i això que en la NBA sempre tiren per dalt. Per a quan tenim encomanada la paella pues??? Si no, em consta que Cesar es un crack fent paelles...

Parlant de basquet un poc, que també podem, tenim que guanyar almenys 2 partits dels que tenim per quedar quarts, suposant que l'alzira perd en Caudete. Està chungo pero ia vorem el que fem.

elpepgf ha dit...

iiiiiiieeee, estem adormits o q??? ningú parla ací???
q s'han fet l'alzirenc i el teuladí??? tampoc calfeu l'ambient!

cèsar paquet! toni, tan sols serveixes pel pàdel, i eloi igual q tu! xq no fem una lliga d pàdel??? i d'esquash, així jugarem també pito i jo!
pere, encara estàs amb els examens? colló!!!
pep eres un inepte, vaja merda d blog!!! (també tinc q dir-me jo alguna coseta, no?)

I LA PUT. PAELLA LA PAGUEU JA, O VOS ENVIE EL TIO DEL FRAC A COBRAR-VOS-LA A CASA!!!

elpepgf ha dit...

x cert, la iaia eixa q va entrar un dia i prou, te por d dir alguna cosa i q el rajem o q???

Unknown ha dit...

Buenas

Si es que soc un crack!

El blog estaba mort, ja no sabieu de que parlar i jo entre una volta, dic una coseta i ala tots a parlar d'això.

Jo propose una altra cosa per a solucionar lo de la paella. És ben senzill.
Dos paelles: una per a dinar, la paguen Pit i Cesar i una altra p a sopar, la pague jo (quan ja vaja bufat, clar) i així assumpte solucionat. I com Pep posa la caseta ja teim lloc. Ara sols falta que els casats puguen vindre (ells sols) clar, que jo pague la paella però no val que s'apunte tot el món, eh.
Però tot açò en una condició indispensable: Eixe dia hi ha que ugar-se un altra paella entre els allí presents i així anem fent paelletes (succesivament) en l'excusa.

I ara ls rajaetes:

Pep quan vulgues et desafie a l'esquash eixe i al Padel em jugue una paella on vulgues a que no em guanyes ni un set.
Pito, portar a Cjarls Smith a Ondara a fer un campus és fer el tonto, i tirar els diners a la basura. Paquets i damunt xoriços No Gràcies.
Pere no faces com a que treballes que els funcionaris no treballen. I això de que escriuen molt... lo que diu eloi és la realitat.
Eloi fes el favor de posar apostes que ja no em queda ni un dolor.

Ja m'he quedat agust, ale.
Fins la pròxima.

eloiet ha dit...

Mol bona la idea de Toni, així el problema està solucionat i jo farte de dos paelles sense pagar un euro... vale, vale també haurem de beure algo i d'eixa no m'escape. Per mi (com a casat) no hi ha problema en principi en quant a dates. Sols fa falta saber-ho amb una semaneta i reservar a l'agenda.

En quant a les apostes, la cosa està malament, no ix res per el foro i pense que fins que no comence la temporada 6 no tornarem a guanyar pasta.

elpepgf ha dit...

cuidao, q ha parlat el tot poderòs!!!

jo propose una cosa, et bufem abans d dinar, així convides a totes les paelles tu, val???

escolta, tu! el blog, no estava mort, el q passa, es q, com b saps, ací en quan es parla d menjars, sopars, cerveses... la gent es tira a x totes, i si ja es diu q s'ha d convidar, pos el q ha passat, q tots s'autoconviden!!!

x cert, no recordava q era divendres! vaig a fer la prèvia!!!
desprès continuaré la rajaeta mazz!

Pere ha dit...

Hola familia!Este dissabte no podré anar a jugar,em sap mal perquè a este ritme no em posaré mai en forma.Va pito deixa pegar bots d´al.legria i espere que fages algun triple que als partits que he anat jo no n´has fet cap!!!!
Ara bé,si el partit es posa xungo com a Oliva i volen pegar-vos em crideu rapidament que aniré a salvar-vos.Segur que quan em veuen entrar m´agarren mania i comencen a pegar-me a mi asoles!!!jaja!!És un don que tinc el de fer cabrejar als contraris!!jajaja!!!
Molta sort i que guanyeu.ja em direu la data de la paelleta.
EL que realment em sap mal és no estar allí per a escoltar les rajaes de la sopaeta de la setmana passà.bé ja m´ho contareu.