dilluns, 14 d’abril del 2008

Dolenta jornada pels equips ondarencs!


El Sènior Masculí va caure derrotat en la seva pista en un partit lamentable per part de tots dos equips. El resultat final ho diu tot: 26-30.
Va ser un partit horrorós, on els visitants, l'Alzira, va gaudir fins de 14 punts d’avantatge a l’inici del tercer quart, ràpidament els ondarencs, amb un gran parcial, acurtaren fins el 20-21 (tan sols un punt), però des d’aleshores, el partit tornà a ser com fins feia un moment: avorrit, sense encert en el llançament i amb despropòsits. Tots dos equips fallaven fins a 3, 4 ó 5 llançaments seguits des de baix de l’anella. L'aire tampoc ajudava als llançaments exteriors.
Un partit per a oblidar, que aprofita l'Alzira per furtar-li la quarta plaça a l’Ondara, encara que tots dos s’han d’enfrontar encara al Castelló de la Ribera i al Caudete, partits que ben segur decidiran des de la segona fins la cinquena plaça de la lliga.

El Júnior Masculí fou l’únic equip que salvà més o menys "els mobles"! En el partit aplaçat del divendres front el Teulada aconseguiren la victòria per 51-40. 11 punts d’avantatge que no mostren la igualtat del partit, ja que aquest és el major avantatge que aconseguiren els xicots de "Torres".
El partit estigué molt igualat. Tan l’Ondara com el Teulada aconseguiren lleugers avantatges al marcador, fins que l’Ondara a l’últim quart es feu amb el control del partit, i amb atacs llargs aconseguí fer passar el temps i anotar els punts necessaris per a la tan precisa victòria.
En la visita del diumenge l'Ondara caigué per un clar 72-43 front l'Alfàs (el líder), en un partit dominat des de l'inici pels jugadors locals, on els nostres no saberen reaccionar.
Malgrat aquesta derrota l'equip Júnior Masculí se situa quart a un partit del Pego i a dos del Teulada.

El Júnior Femení en un gran partit de coratge i ambició posà les coses difícils a les de Paterna. I es que fins el minut 5 les ondarenques manaven al marcador sobre el Picken Claret, el líder de la categoria.
Però la millor forma física i la major altura de les de Paterna es tenia que fer notar, i al final del primer quart ja manaven 12-14.
Al descans s’arribà a un desavantatge de 16 punts i a la segona part, ja amb les dos pivots de l’Ondara expulsades per acumulació de personals, el Picken Claret es feu l’amo de les zones, aprofitant la major alçada de les seves pivots i que l’àrbitre els deixava fer el que volgueren: zones, faltes claríssimes, portar arracades... I es que ja se sap, que sempre es beneficia al gran!
El resultat final fou de 35-77 per a les del Picken Claret de Paterna.

Salut a tots.

12 comentaris:

Pere ha dit...

26-30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Al final vareu jugar a balonmano o que???
Així i tot que prop vareu estar de guanyar,qué llàstima!!!
A vore si recuperem la plaça en el que queda de lliga.

Canviant de tema,després de la derrota trobe que necessitem un soparet de convivència.Vos apeteix que fem una torraeta el dissabte que ve a ma casa?Consulteu les vostres agendes i contesteu algo.
Trobe que és una bona data perque queda poc per a que s´acabe la lliga i juguem pronte el dissabte!

elpepgf ha dit...

yo no puedo!!! el dissabte juguem prompte, sí! però tal i com acabem el partit jo me'n vaig correns a pego, xq les xiquetes juguen a les 6 allí.
a més, ja tinc les entrades comprades x a un teatre q fan a e pego el dissabte...
encara q entendré q la meva presència no siga important... jeje
jo propose sopar a l´últim partit q el juguem a casa front tabernes!

eloiet ha dit...

Mare meua, quin marcador mes penos no?? Eixa era la sorpresa que em reservaves?? Be, no vaig a rajar-vos molt perque supose que vareu intentar guanyar fins l'ultim minut. Supose que amb l'equip complet hauriem pogut anotar mes punts.

Pere, per mi no hi ha problema el dissabte que ve. Si vols fer el sopar compta amb mi.

Pep, posa com a enquesta de la setmana si a algú li importa que no estigues dissabte al soparet.

eloiet ha dit...

Molt be Pep, has canviat l'aposta de la setmana. Estic pensant en el meu vot, pero la qüestió es que votaria per dos opcions.
1.- Jo vull anar a eixe sopar, qui es eixe tal Pep??
i
2.- Esperar a fer el sopar a l'ultim partit.

Posible Solució: Si Pere ja havia planificat fer un sopar el dissabte (amb tota la dificultat que suposa) propose tirar-lo avant sense la encomiable presencia de Pep i preparar un altre sopar oficial de tancament de temporada a l'ultim partit a casa. S'accepten opinions.

Mentre decidim coses tan trascendentals com la data en que anem a bufar-mos(el sopar no m'importa) ahí va una aposta per al Cyberdunk:

Dia 73(dimarts)

Belgium Division 5
Durbuy Bears (C) x1.1 vs Boston Celtics (H) x5.32

Aposta molt pareguda a l'anterior. Els Celtics nomes tenen a 5 jugadors(4 d'ells prou bons) i l'altre equip està ple de carxofes. Si no passa res extrany guanyaran, ara que cadascú decidisca el que vol fer

elpepgf ha dit...

amb això també tens raó! jo no soc qui per privar-vos d fer un sopar a casa pere, i menys encara si és ell qui el proposa, xq ho haurà meditat i preparat molt!
i per suposat, sopar també a la darrera jornada per despedir la lliga, i si pot ser guanyant el partit!
aposta realitzada! però això q has dit d "carxofes" m'ha ofès un poc, xq pensa q els meus jugadors tenen 18,31 i 18,46... no faré més comentaris, ahí ho deixe!

Pep Sivera ha dit...

Be, despres de vore que el debat d'aquesta setmana es si sopem o no sopem el dissabte, la resposta es clara, el que passa es que ningu te collons a dir-ho:
Pep, ves tranquil al teatre que nosaltres ja l'agafarem bona per tu, encara que jo sense la meva guitarra no soc el mateix, el que farà que l'ultim partit de lliga tornem a sopar per a que la gent del club puga vore el meu formidable talent amb la guitarra i la cassalla.

P.D: ELOI NO TORNES A FALLAR UN PARTIT PER FAVOR!!!!


Pere tu dona igual...jejeje

eloiet ha dit...

Home, ja tenim infiltrats i tot al blog, encara que el missatge fa oloreta a brometa d'un jugador nostre ( un Zarzo posiblement??).

Encara estem esperant l'aparició de Pere per confirmar lo de la sopaeta.

El Cyberdunk pareix que està rallant-se un poc huí. La aposta apareix com a perduda encara que el partit no es el que toca perque els jugadors son diferents. Espere que ho tornen a simular i ens la donen per guanyada. Per altra banda en el calendari posa que hui no hi han partits, pero si mires els calendaris de les lligues si que hi han partits hui(el meu equip es juga la lliga contra els segons). Ja vorem que passa.

Per cert, el meu equip ha arribat a la final de la copa de Croacia. A vore si guanyem la lliga i la copa.

elpepgf ha dit...

jo com a bon moderador, he borrat el missatge, ja q no s'accepten insults d'aquest tipus...

Pere ha dit...

Ha arribat la censura al blog del basquet ondara!!!Pep fatxa!!!!jajaja!On està eixa llibertat d´expressió?jaja!!
La veritat és que soc molt cotilla i jo no he arribat a llegir el sms d´eixe infiltrat.Pep has fet bé llevant-lo.En este blog sols tenim dret a insultar-nos nosaltres mateixos,a vore que s´ha pensat eixe tio!!!
Em sap molt mal que el capi no puga vindre,pero si Cesar i Toni si que poden jo vote per fer-la aquest dissabte!Espere la contestació de l´arquitecte i del brocker de les finances!
Pep pensa-ho bé perque si no et presentes som capaços a fer-te una mosió de censura i retirar-te la capitania perque m´han arribat rumors que Eloi esta molt interessat per tenir el control total del club!jaja!

eloiet ha dit...

També apoye la censura de Pep. Ací s'ha de rajar amb classe i salero i no s'ha de descalificar amb males intencions.

Pere, ja he reservat el dissabte per anar a sopar, així que el que faça falta. Vaig a preparar-me un mitin per a oficialitzar la meua candidatura a capità de l'equip (aprofitant l'absència de Pep). Portaré banderoles i camisetes i promet cassalla pa tots si apoyeu la moció. Hi ha que treure del poder el fatxa i dictador eixe de Pep.
Parlant de fatxes, no vos perdeu la versió del Gran Wyoming del Chiki-Chiki... El Chiki-Facha.

eloiet ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=GlcP_ThGk-E

Collons, sempre m'oblide de posar l'enllaç, ahí va la direcció

Unknown ha dit...

Pep fatxa, eso! eso!
Joder i això que sou companys d'equip que sinò...
Per cert a quie li diuen Zarzo? quin nom més ridícul!
Eloi ara va de polític, jajaja
I per a Pere, que cmptes amb mí per al dissabte, sols has de dirme carrer i hora, i allí estaré.
Per cert, he llegit lo del partit èpic de Castello i em sembla que jo estava per allí.
P.D. L'aposta està com a guanyada.

Signat per l'Alzirenc ifiltrat.