dilluns, 28 d’abril del 2008

Derrota i victòria amb sabors diferents!

L'equip Sènior del Club Bàsquet Ondara va caure en la seva visita al segon classificat, el Castelló de la Ribera per 69-52, però no per la virtuositat del rival, ni per la inoperància dels visitants (es a dir de l'Ondara) si no, més bé per obra i gràcia d'un arbitratge que va estar entre la burla i l'escarni!!!
I es què el senyor col·legiat va xiular tan sols 9 faltes personals als de Castelló de la Ribera i 29 als ondarencs (entre elles 8 tècniques, totes elles sense trellat). Es veu que, o els ondarencs son uns bruts o els castellonencs uns angelets, o totes dues!
No s'entén, com la Federació envia a tan sols un àrbitre a un partit entre el segon classificat i el quart, i a més aquest àrbitre tan sols feia 6 mesos que arbitrava partits, i això es va notar, per que des del principi del partit va començar a fer coses estranyes, es notava que el partit li quedava massa gran!
A tot això l'Alzira va guanyar per un clar i fàcil 70-49 a l'Albaida, tornant-se a posar en la quarta posició i relegant a l'Ondara a la cinquena.

Pel seu costat el Júnior Masculí, que tan sols comptava amb 6 jugadors va guanyar per un clar 50-75 a Alacant, a la pista de l'Adesavi Plast.
El partit estigué controlat des d'un principi pels ondarencs i no es deixaren enfonsar físicament, encara que n'eren 6.
Els xavals de Sergio Torres continuen en la quarta plaça de la classificació.

Recordem que el Júnior Femení va descansar aquesta jornada.

10 comentaris:

Pep Sivera ha dit...

home aixo de que totes les tecniques sense trellat... jo a la "yaya" en eixa cara de psicopata cara l'àrbitre també la pitaria saps o que...Pere ets home mort en la proxima cursa que estem els dos...jejejej

elpepgf ha dit...

home, això d la iaia és relatiu, xq en primer lloc, el senyor col·legiat no pot dir "en voleu més, en voleu més?"
és molt fort!
i la reacció d la iaia és totalment normal en una persona/jugador q està completament desquiciada/t!
ara, això d la cara d psicòpata... tens tota la raó del mòn! jo em vaig acollonar, quan el vaig veure així: "sí, sí, en volem més!!!"

i el tema d la cursa... això és discutible, xq si pere et va traure gairebé 2 minuts... ja pots entrenar-te tio, ja pots...
es q eres un poc-prou gos, xq si l'any passat hagueres seguit entrenant ara ja aniries a 4.10-15 fàcilment!

cèsar, com vas quedar amb andre? estava a dènia, o havia arribat a xàbia?

toni, vam eixir vius d'allí baix d casa teva, però l'altre caminal, el d baix d la granja, això és pura selva!!! encara em pica el cos d tanta herbota q hi havia per allí!

Pere ha dit...

Perdoneu,ja podeu saludar al Fermin Cacho d´Ondara!!Estic fet un crack de l´atletisme!!Jo i la meua panxa varem aguantar els 15 km de la cursa i no es queda ahi l´asunt vaig guanyar al professional de Pepito!!!!!!!jejejeje!!!
Pito he guanyat el dret a tirar tots els tirs lliures de les tècniques!jaja

Canviant de tema,jo no el vaig vore però pel que conteu,Pablo comença a fer-me molta por!!!!Normalmeny quan eres pare et tranquilitzes i a ell li ha passat al contrari,ara s´ha tornat un breguero!!jajaja!
La veritat és que comence a preocupar-me,els tres partits que he jugat jo no ens han pitat cap tècnica,és més,l´equip desquiciat sempre ha sigut el contrari i quan jo no vaig es torneu tots locos!!jajaja!!

Unknown ha dit...

Buenas

Pere això que dius està clar, si tu no vens i no piques als contraris estos no es desquicien. Està clar que necessitem a algún breguero pa tocar els collons als rivals. (Jo preferisc desquiciar a l'arbitre, com ja sabeu)
Lo de Pito no te nom, que vaja Pere i a la primera cursa que fa et guanye, RETIRAT home retirat ja que serà el millor, i no cal que vages amenaçant.
I Pep, ja et vaig avisar de que el camí no estava en les millors condicions, però com que els dos sou molt valents... pos a rascar-se s'ha dit.

I Eloi? on està? serà que esta setmana està afaenat? Es veu que per fi li han manat algo per a fer i no sap com traureseu dels dits.
(Eloi no t'enfades, pero alguna volta t'havia de tocar a tu)

Per cert com podeu comprovar, jo tampoc es que estiga molt afaenat, clar. Ja vaig semblant-me una mica més als funcionaris i similars.

Esto es to, esto es to, esto es todo amigos.

eloiet ha dit...

Bon dia a tos. menos mal que no m'ha pegat per fer carreretes xorres d'eixes vostres perque no em vorieu el pel amb la meua forma física.

Del partit no vaig a fer comentaris, ja que va ser prou penos. Sols dir que si estem centrats i amb uns arbitres normalets podem guanyar a este equip.

Pareix que el Cyberdunk ja ha començat, els primers partits arribarán pronte i amb ells esperem que les apostes apareguen, ja que comencen a fer falta els dolorets.

Pep, com veus la lligueta del SuperManager?? Pareixia decidida fa unes setmanes i ara no està gens clara, ja ja ja!!

elpepgf ha dit...

en cap moment havia estat decidida, jo se q soc bastant regular, però tu eres lo més irregular del mon: igual et casques un 220 q un 150.
en aquesta jornada a qui tenies? a chris paul o a pau gasol???
xq la resta ni ens hem acostat a la teva valoració... això fa oloreta...

x cert, millor no parles del partit, xq recordes com estaves d desquiciat??? no en feies ni una tio!!! a veure si contra el gegant d caudete en fas alguna més!
també vindran els "kilos" a ajudar-nos!

x si vos interessa, jo vaig acabar 5 minuts i mig davant d pere i 7 i mig davant d pito i x la vesprada em vaig cascar hora i mitja d bici, pujant x la teulada d toni i cèsar!!!

Pere ha dit...

S´heu fixat que Eloi té acollonat a Toni?Toni entra al blog,sempre raja atots menys a Eloi i un dia que s´enganya i el critica rapidament li demana disculpes!!!!jajajaja!!Eloi no sé que li has fet a Toni però el tens agafat per els col...jajajajaja!
Pepe jo no vacilaria tan pronte que com se mócurrisca deixar de menjar hamburgueses,curasans,donuts de xocolate(que no crec que passe mai) i perda tres o quatre kilos preparat que et passaré sense que tenteres!!!!!
El dijous tranquils que ja estaré jo per a desquiciar als contraris (ja que no faig ni una canasta almenys....)

eloiet ha dit...

Pep, la pregunta es: A qui teniu vosaltres en l'equip, a tots els paquets? He fet un 209 i això que m'he tragat el rosco de Rudy. Ia vorem que passa en les últimes jornades.

En quant a l'actuació al partit... buf millor no parle. Només dir que al minut 2 ja estava apunt de demanar el canvi. Sense comentaris.

Per la rajà de Toni... no es que tinga faena(que si que la tinc) es que teniem als electricistes en la oficina i no vaig poder fer casi res en tot el dia, ademés jo també tinc vida fora del blog.

elpepgf ha dit...

ie xato q no ets l'únic q s'ha tragat a rudy, eh!!! i trobe q en gairebé tots els equips!!!

ie pere! q jo em berene gairebé tots els dies 4 donuts "rellenos" d xocolate, eh! dels q maten el gussanillo (q diu l'anunci) i quan no ve pepito i ens n'anem a la xixo i em casque mig litre d llet i una ració d'ensaimada mallorquina q està d vici, xè!!!

però tornant a la realitat: a castelló va faltar algú q ens posara els peus a terra i q ens diguera q a qui teniem q calfar era als contraris i no a l'àrbitre!
trobeu q els d castelló estaven asustats quan els vam empatar a 35?
jo trobe q tenien clar q ens guanyarien, ja fora per l'àrbitre o pels seus propis mèrits!
som un desperdici d'equip, xavals!!! i això q ni entrenem ni res, si no... estariem en leb 1!!! jejejejejejeje

tinc mono d cyberdunk! q comencen ja els partits, encara ens tenim q esperar 2 dies més, joeeeeeeee!

elpepgf ha dit...

a tot això: la "iaia" o t por d q el rajem encara més o està desconnectat del tot,eh! ja fa dos o tres setmanes q no diu res...