dilluns, 21 d’abril del 2008

Jornada bastant positiva per a l'Ondara!

El Sènior Masculí del Club Bàsquet Ondara s’imposà en un dur i difícil partit, com a visitant en la pista de l'Oliva.
L’Oliva aconseguí avantatges de fins a 9 punts, però la màquina de l’Ondara començà a treballar al tercer quart, acostant-se poc a poc en el marcador. Al començar el darrer quart, l’Ondara perdia tan sols de 4 punts, i poc a poc es feu amb el comandament del partit. Quan quedaven tres minuts per a la fi l’Ondara ja anava davant i a la fi del partit aconseguí el màxim avantatge: 9 punts. El resultat final fou de 47-56.
S’ha de tenir present que Javi i Diaz (més coneguts com: “els kilos”) feren una gran segona part en defensa. Molt de valor va tenir també Eloi – El Melenes al no perdre els papers durant el partit, ja que el 14 no parava de donar-li abraçades a lo “Pinki-winki”, amb el consentiment del gran àrbitre que no xiulava cap falta!!! Eloi va eixir del partit amb serioses ferides de guerra, i fins i tot va arribar a demanar el canvi en el tercer quart, cosa que no ocorria des de feia més d’un any!!! Un personatge que també va demanar el canvi amb prou insistència fou Toni, i es que desprès de destrossar al base de l’equip contrari en nombroses ocasions, ja no podia més!

El Júnior Masculí s’imposa, també, als Salesians d’Alacant per 59-34, i continua amb la seva lluita per finalitzar entre els tres primers classificats i optar a l’ascens.
El partit fou fàcil des del principi, amb avantatges pels ondarencs, que els donaven tranquil·litat i els feien jugar amb seguretat. Segons va comentar l’entrenador Torres “el partit va ser fàcil, però no tinguérem un gran joc”.

El Júnior Femení caigué en la seva visita al Pego per un clar 80-28. I es que, les ondarenques, tal i com els passà la jornada anterior front el líder, aquesta jornada també perderen “el nord” desprès del descans, on tan sols tenien un desavantatge de 16 punts (30-14).
A partir del descans el partit canvià, les d’Ondara perderen nombrosos balons i les de Pego ho utilitzaren amb saviesa, agafant-les al contraatac i finalitzant sempre en cistella.
El Pego continua així la seva lluita pel lideratge de la lliga, mentre l'Ondara mentindrà una jornada més la sisena posició.

12 comentaris:

elpepgf ha dit...

ie infiltrat encara vos tenim a tir d pedra!!! com quedareu front els castellonencs?
ens vas fallar el dissabte! la sopaeta va estar d'allò més marxosa!!!
dis-nos el teu telèfon i t'avisarem per q vingues al proper sopar!

cyberdunkers:

Day 81
Greece Premier
x1.1 (H33.91) Ni Oliver Ni Benji vs Canarys Kings (H38.29) x2.02

un poc justeteta, però està b! com ens sobren els dolors, en tirarem uns quants pels kings, no?

elpepgf ha dit...

pareu eixa aposta! pareix q els "ni oliver ni benji" han fitxat algú més, ara tenen un 42!!!
continuarem buscant!

eloiet ha dit...

Molt bona la crònica. M'ha fet gracia lo del “Pinki-winki”!! Pense que va ser el partit mes dur que he jugat en la meua vida. La veritat es que no vam jugar molt a básquet, per com dirien els castellans "A huevos no nos gana nadie!!". Molt bona va ser la cara de tontos que se'ls va quedar als jugadors de l'Oliva.

Cosa apart va ser la sopaeta en casa Pere. Propose que tots els dissabtes, juguem o no, anem tots a sopar, beure i cantar a casa Pere, perque la veritat es que va ser un gran éxit. Enhorabona als anfitrions i dis-li a Angie que ha de beure mes en les sopaes, perque sino ens guanya sobrada als dardos!!

Per cert, algú se'n recorda de qui era la parella de Angie als dardos??

menys mal que has rectificat perque si no hauries tirat els dolors al fem. No crec que ixquen apostes bones fins la temporada pròxima, pero seguirem mirant per si de cas. Per cert, campió de la Copa de Croacia també. Gran éxit de temporada per al meu jugador.

Pere ha dit...

Quina ressaca companys!!!Ara entenc a tots aquells que diuen que no es bo fer esport,per culpa de jugar a basquet he passat un diumenge molt dur!
La veritat és que ens ho passarem bé i quan vullgau que vos torne a arrassar a la diana ja sabeu on estic...vale li diré a Ange que no jugue a muerte perquè si no bno hi ha emoció!!jajaja!!
Eloi a quina hora vareu donar per acabada la sopaeta?jo vos vaig deixar i encara estaveu molt animats.
Per cert,ja vos passaré les fotos de Cesar fent-se xupitos,a la mierda la teua reputació!!!!!!jaja!Després si els edificis cauen ja sabem de qui és la culpa!!!!
Cesar quan vullgues toques l´aro quan tires algun triple!!!!!!!jeje!!

elpepgf ha dit...

xavals, vos haveu fixat b en la foto??? m'he quedat flipat!
ara resulta q javi SÍ q bota pels rebots!!!!!!!!!!!!!!!!

a tot això, pere, al proper sopar, tal i com diu eloi, angie ha d beure més, si no li prohibirem jugar als dards amb la resta d la gent "normal" (es a dir: roïns!)
eloi, a quina hora vas portar a toni a casa? xq ell no estava per anar tot sol i cèsar em va dir q havien anat amb 2 cotxes...
pito, com portes lo d la cara d zombie??? o encara estàs sentat a la porta d l'assut???

Pep Sivera ha dit...

jo es que despres de demostrar la meua veu a casa Pere amb el karaoke dels ous i de no tirar ni un puto dardo al lloc vaig acabar destrossat...si a mes li sumes un bon nombre de xupitos de aixo transparent (cassalla crec que es diu) que jo no havia provat mai en la meua vida i els gin-"tonis" que em vaig fer el resultat es una gana de dormir que no podia ser...

Per cert la paella la paguen toni i cesar no que quedaren els ultims o aixo recorde jo...

Unknown ha dit...

Buenas soc Toni

Vaig a escriure algo per primera vegada. jeje

A vore per on comence

Per a l'ìnfiltrat: Ves amb compte amb el que dius que no saps qui soc jo
Per a Pito: Tens raó, la paella la pague jo, tu ja saps que si es pe a fer festa, no tinc cap problema.(pero crec que si som tan ben quedaors com altres pot ser la ppague d'ací dos anys, no? Pep, ja saps pq ho dic)
Per a Pere: Jo vaig acabar la nit a les 8:30 a l'anem allà de pedreguer, pero pot ser els demés no van poder seguir el meu ritme, vaya nenas!
Per a Pep: No jugues amb les apostes que no em sobren els dolors.
Per a Pere: ull les fotos de Cesar i la casall ja! I molt bona la sopà.

Bo, a partir d'ara procorré escriure més asovint o com es diga.

eloiet ha dit...

Home, ja era hora que el senyor de les finances apareguera pel blog. No esperava una aparició que no fora per a rajar a tot cristo (menys a mi je, je).

El dissabte vaig anar cap a casa sobre les 6, amb Cesar i Quique. A les 10:30 habia quedat per a jugar a padel, així que al menys volia descansar un ratet.

Pep, jo també m'havia quedat flipat de vore la foto de Javi. El cabró si que bota!!!

Pere ha dit...

Toni eres el meu ídol!!!!!A les 8.30 i a l´antro infernal eixe,mare meua!!!!
Este blog comença a estar superpoblat i la veritat és que Pep tampoc s´ho curra tant.Voleu que invadim tots algun altre blog amb les nostres xorrades?
No sé si Toni va perdre o no la partida de dardos però segur que al final es va endur la diana a sa casa.Quins meneos li pegava!!!!Ell deixava el dardo quet a la paret i li tirava la diana!!jeje!!
Arquitecte estem esperant la teva entrada rajaora al blog,no ens defraudes!
Men vaig a corrergir examens,ale!!

Pep Sivera ha dit...

jo no pague csp paella a ningu smith te que medir mes que Felipe Reyes segur i aixo no es pot demostrar si no anem a madrid, el que si que es pot demostrar es que entre Toni i Cesar no van tirar ni un dardo al lloc que tocava aixi que a pagar...Toni t'has fixat que el teu germa esta en totes les paelles i a mes les te que pagar totes?jo no em fiaria de que un perdedor d'aquest tipus em fera casa ehhh....jejejej

elpepgf ha dit...

a veure, anem x parts!
en primer lloc: el paquet d charles smith fa un metre 10, el q passa, es q t un "perol" de 93 centímetres d'alçada!!!
no poseu excuses q ja fa més d'un any q ens deveu la paella, a més, tenim un tèstic q es mon pare, q si li faig memòria segur q vol apuntar-se!!! així q vosaltres trieu, o la pagueu x a 4 o per a 5!!! i mon pare farta i beu d'allò més, eh! ("quien avisa no es traidor!").

en segon lloc: pito m'obligues a defendre a toni!!! i cèsar ho sap! va haver una tirada, q cèsar li deia a toni on tenia q tirar, toni s'acostava a la diana, buscava el número i li pegava, així tres vegades consecutives, encara q cèsar i jo no enteniem com, xq anava cego pergut!!!

en tercer lloc: pere, molt bona eixa d q toni deixava els darts a la pared i li llançava la diana, xq gairebé ho va fer...

en quart lloc: eloi, a qui vols enganyar? vols dir q vas anar a jugar al pàdel? vinga va!!! dis-me q et vas despertar a les 5 d la vesprada i et vas cascar 4 litrones i m'ho creure, però q vas anar a jugar al pàdel a les 10.30? vinga va!!!

eloiet ha dit...

No se de que va lo de la paella eixa, pero Reyes es mes alt que charles smith de carrer. Li trau almenys 7 o 8 cm. fijo. Lo que passa es que smith, apart del perol que te per cap, te els braços molt llargs. Jo també vull anar a la paella eixa ehh!! Pito, a pagar.

Pep, per a la teua informació, no sols vaig anar al padel sino que ademés vaig jugar 2 hores seguides. Això si, vam perdre el partit. Després de dinar un bon puxero a casa, vaig estar tota la vesprà vegetal al sofà. Encara estic patint les conseqüencies de tant d'esforç.

Pere, això de corregir examens serà lo que en argot de professors significa tombar-se al sofà i dibuixar numerets als papers sense cap sentit no?? Això si, en boli roig que queda millor. Caguen tot, quin equip de malfaeners, seré jo l'unic que fa una faena seria ací o que??
Ara mateixa estic descarregant-me el Lakers-Nuggets per a vore'l està vasprà en casa.

Pep, passe de la nova noticia que has posat al blog, a qui li interesa això??