dilluns, 30 de novembre del 2009

Una estranya jornada per als ondarencs

La jornada estigué un tant estranya per als ondarencs. En el primer partit disputat, el del Júnior Masculí en Alacant, no els va fer falta ni canviar-se de roba, ja que l'equip local, el Santa Teresa, tan sols presentà a 4 jugadors a l'hora del partit. Per tant els ondarencs s'emporten la victòria cap a casa i els locals un punt de sanció.

El segon partit era el del Sènior Masculí en Pego, el partit es disputava en horari nocturn (les 20h.) degut als drets de televisió.
Els ondarencs es mostraren molt erràtics en el llançament exterior, de fet, tan sols, aconseguiren 2 llançaments triples en tot el partit, però malgrat això aconseguiren mantenir el seu caseller de derrotes a "0"!
El partit estigué completament igualat, però el Pego dominà en mes trams del partit que els ondarencs, aconseguint dominar el joc baix les anelles, amb moltíssima duresa. El primer quart finalitzà 18-14 per als locals, que veien incrementat el seu avantatge al descans 30-24 (12-10 en el segon quart.
El tercer quart fou una demostració de defensa dels ondarencs, que aconseguiren un parcial de 5-17 per arribar al darrer quart 35-41 i un últim quart molt penós per tots dos equips, però sobre tot per l'Ondara arribà al 45-45 final (10-4 en aquest darrer quart) i per tant a la pròrroga.
Aquest darrer quart estigué marcat per la jugada del partit, on en una jugada ofensiva del Pego un dels seus jugadors entrant al rebot amb moltíssima duresa li obrí la barbeta a Vicent, qui es tingué que retirar degut a la abundant sang que li eixia.
La pròrroga la dominà l'Ondara, qui la sabé jugar amb més ofici i controlà el temps molt bé, arribant a la fi del partit 50-55 (5-10 en els 5 minuts d'afegit).
Anotació: Sergi 0 punts, Jordi 4, Cèsar 4, Pep 2 i Eloi 8 - cinc inicial - Pere 4, Sergio 9, Vicent 13, Pito 7, Fer 0 i Jero 4.

El Júnior Femení jugava el diumenge dins de casa, a les 16.30h. front el Cabo Mar "A", però el partit no es pogué disputar degut a la pluja que caigué el diumenge de vesprada en Ondara.

Salut a tots.

22 comentaris:

elpepgf ha dit...

jejeje, ale, ja està la crònica, xics, tenim q afinar més amb els tirs lliures... ;)

eloiet ha dit...

Tenim que afinar mes amb els tirs lliures,els de baix de l'anella, els triples, les penetracions i els de mitja distancia... prou mal en eixe aspecte el dissabte.

Pep, com fem lo de l'animalet eixe del Cyberdunk del que vam parlar!!

Dis-me algo ací o per PM millor(per a que no sapien lo fets tabaco que estem) JE JE JE

garrot i pa dur ha dit...

Esta setmana si aneu a Pego voreu a un home amb el pit més inflat que l'ostia!! i no dic noms...

Jero, de moment et salves de les rajaes, però ja t'ho vaig dir, com t'ixca roïn el jabalí apreparat!!!

*..alBetaa..* ha dit...

pep, ja estas en loficinaa??? tinc q nar a ferte una consultaaa!! =) cnt pr aci nomes puges!! asies

elpepgf ha dit...

ara estic, cosa rara en un dilluns xq d 4 a 5.15 estic en el poli, però com tan sols ha aparegut carla...........
dis-me coses alba!!!

vaig, eloi!!! ;)

elpepgf ha dit...

elo, tens la infor en el foro privat d l'equip, dis-me q fem!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

iee Fer jo soc tu i em queixaria a pep... ja han tornat a posar un 0 al costat del teu nom!!!jejeje que et pensaves que no em tenia de enrecordar de tu o que???jijijiji, per cert JERO no vas fer 25 punts veritat? pues a tu tambe et tocara alguna esta semana!!

garrot i pa dur ha dit...

Ie Pep no vages tocant els ous que vaig ahi a Zara, agarre 4000000 peces de roba, les duc al vestidor, les desplegue i les rebolique totes i em quede allí mirante i partint-me el cul de com les tornes a ordenar totes i les poses a les estanteries.

A més, en 4 minuts de joc encara vaig fer massa que em va donar temps a fallar l'únic tir que vaig fer...

elpepgf ha dit...

a veure fer, en primer lloc:

molt bona la rajaeta d zara, m'he partit el cul.

però en segon lloc diré (defenent a pito i q no servisca d precedent!!!):
q ell també va jugar uns 4 ó 5 minuts i el campió es va cascar 7 punts, eh!!! ojito amb les paraules altes, q ell pot contestar-les aquesta setmana... ;)

garrot i pa dur ha dit...

Pep, dos coses:

1- Pep juga d'aler, li arriba algún baló de quan en quan.
2- Posa dia i anem a fer-li la putada a Zara

elpepgf ha dit...

jejejejeje

fer, tres coses:

1- tens raó, toca la bola i això és important.
2- tindria q ser un dissabte, xq entre setmana tu ho tens xungo!!!
3- d totes maneres el podem rajar igualment, xq va fer alguna d'eixes faltes misterioses q fa ell i no s'explica com les fa!!!

1,2,3, responda otra vez:

- la falta q fa quan cau en terra...

tin ton ti ro rin
tin ton ti ro rin
tin ton ti ro rin
tin ton ti ro rin
(tonaeta d la músiqueta de l'un, dos, tres... ho sé, estic molt mal...)

Pep Sivera ha dit...

El dia que aneu al Zara a fer la putada aviseu que jo també vull anar, si pot ser divendres o dissabte aixi esta Fer també millor encara que crec que el diumenge este ja obrin per la campanya nadalenca aixi que a mi em dona igual.

Per cert la falta si que se com la faig, el que no se es com l'arbit o pot vore...jejeje

elpepgf ha dit...

pos si vols anem el diumenge q jo estaré en donosti, val!!!??? ;)

home... es va veure clar com li posaves les "cametes" per a q no seguira el seu camí fins l'anella!!! molt ben parat, pep!!! molt bé!!! jejeje

eloiet ha dit...

Ehh, que jo m'apunte. Sempre he tingut ganes de provar-me totes les faldilles de xiques de la talla XS i vore que passa... es quedaran com a XXXL!!

Per cert Pito, lo de presentar-me a la teua amiga Febra no ho vaig dir de veritat ehh! que t'ho prens tot en serio! Ara mateixa la tinc damunt de mi i la veritat es que el deixa fet pols la cabrona ehh!! El problema es que pense que ha estat amb tu i no m'acaba de posar...

elpepgf ha dit...

home... no has d'imaginar-te-la amb ell, tan sols has d pensar amb ella i punt...
xq m'imagine a pito amb ella i la veritat és q no...................................................

ais.........

garrot i pa dur ha dit...

Ie no em feu imaginar-me a Pito en situacions que no vull imaginar-me'l!!


És cosa meua o Jero tarda molt a aparèixer per ací???

elpepgf ha dit...

jejejeje, ara ja te l'has imaginat, estàs perdut, fer!!! ja no tens escapatòria el tindràs dins del cap en tot moment!!! eixa imatge és molt dura!!!!!!! jejejejeje

jero la setmana passada no va aparéixer massa, tampoc... estarà d baixa d'adsl o algo així...

Pep Sivera ha dit...

vosaltres heu pensat que segurament tampoc siga una imatge motb bonica la de pensar en vosaltres en cualsevol moment aixina? jo ho deixe caure, pero Fer imaginat a jo que se,a tu en la tal Febra esta...ja et dic que no es un plat de gust.jejeje

Ale a parar-ho be

elpepgf ha dit...

pito, ara ja arribes tard... la imatge q ens ha quedat a tots és la teva amb eixa tal "febra"........

a les nostres ments no cap, cap altra imatge (valga la redundància... :D)

garrot i pa dur ha dit...

Pep, jo ja se que la meua imatge no és massa agradable tampoc però home, no vaig a rajar-me a mi mateix, no perque no vullga si no perque eixe no és l'esperit del blog!!

jero ha dit...

weyyyyyy ja estaveu preocupats per mi ahahahahahaha!!,estava observant i analitzant lo que comentaveu,peroesta semana en portare be que sino men donareu pa salar,jijijijijiji!!!
Pepitoooooooooo nia festa en el zara!!!jajajajajaja!!jo m'apunte tambe,respecte a lo dels 25 punts la veritat es que no vaig tindre molt bones occions pa fer punts,pero per lo menos vaix fer els 4 puntets de sempre.


ALE A CASCARLA!!!!

Pep Sivera ha dit...

Jero lamentable per la teua part!!! jo esperaba una clase de llançaments a cistella, triples, ganxets, mates, anella pasada, i despres agafa el tio i no fa res...mare meua quin manta!!!jejejeje