dimarts, 3 de novembre del 2009

2ª jornada del Cadet Masculí

L'equip Cadet Masculí d'Ondara tornà a jugar aquest passat dissabte. Aquest cop, rebia en casa el Pego, difícil conjunt que conta amb bons jugadors de segon any.
El partit es resolgué fàcil per als visitants per 22-51.

En la 3ª jornada, l'Ondara rebrà el Bàsquet Xeraco, aquest dissabte 7, a les 10h. en un partit molt complicat. Encara que els de la Safor, porten 2 derrotes (igual que els ondarencs), s'ha de tindre en conter que aquestes han estat en Calp (94-38) i en la visita a Xeraco del Gandia 95 (67-87), tots dos resultats prou bons, donada la qualitat dels equips contraris.
Aquest serà un altre partit per a lluitar i assentar el projecte dels cadets.

Salut a tots.

10 comentaris:

Unknown ha dit...

Güenas

Huí no vaig a rajar a ningú soles vaig a felicitar a l'equip, i és q... EIXIU EN EL DIARI!!!! Huí al superdeporte (eixe superdiari q tinc costum de llegir mentre esmorze) Doncs huí venia un suplement de bàsquet i les classificacions de totes les categories i en una d'elles apareixia el Sono Acustic Ondara com a primer classificat... xe tu quin asgarro!!!
Així q si voleu tindre un record del dia en q eixireu en un diari per primera vegada (el canfali no val o no conta com a diari millor dit) aneu i compreu-lo, encara q siga sols per això, pq la resta...

Tal vegada faré una crítica, és q sino no seria jo, Pep a qui collons li interesen els cadets? o és q vols més audiència al teu blog i vols q ells es connecten tb? Crec q no és bona idea, pq jo no en veig cap per ací.

Au

elpepgf ha dit...

ho pose xq a sergio li fa il·lusió!!! i com a l'antic capità, jo sempre li he tingut molt d respecte, continuaré posant-ho!!! ja sé q és un article sense massa "xixi" o gens, però ahí el tenim...............

toni, tens falta d'ulleres, xq el superdeporte trau les classificacions d bàsquet d la fbcv tots els dimecres!!!!!!!!! recorde q a l'institut ens el compràvem, tan sols x veure com anàvem un d xàbia q jugava (jacobo, trobe q encara juga allí) i jo!!!!!!

Unknown ha dit...

Pep lo del bàsquet i lo del superdeporte seria la teua època de l'institut... q ja farà anys ja... però si vas i compres el de hui et pots adonar com ells ho venen com una exclusiva on diu "a partir de hoy superdeporte seguirà las categorias inferiores del bàsquet" i això és cert ja q jo fa temps q el llisc i del bàsquet no posava res els dimecres, xavalote!!! (ale al més pur estil Roc) q el llisc jo... i lo de les ulleres es cert, però pa llegir això com a q no!!!

Au, cacau.

garrot i pa dur ha dit...

ostia vaig a dir-li a ma uela que ixim al diari, quina il·lusió que li farà a la dona...

elpepgf ha dit...

fer, no li ho digues a la dona, xq es pensarà q te q llegir el teu nom o veure la teva foto i si x un casual veu "Sono Acustic Ondara" es riurà un ratet................. x no dir q plorarà............

garrot i pa dur ha dit...

era irònic Pep jejeje. Este dissabte toca Pego o Oliva? no m'aclarixc

elpepgf ha dit...

calp, un altre cop.......
açò va com la nba! front els d la divisió juguem 4 vegades i front la resta 2.....
jejejjeje
(també és irònic, eh!!! toca front oliva)

garrot i pa dur ha dit...

Pep tio, fes algo que el blog està perdent-se!! Toni entra i no raja, no comenteu ciberdunk, Pere no apareix per a recordar-nos que encara no ha fallat en el seu triple per partit, no parlem de menjar jabalí...!!! Hecatombe!! Ja no se per a que entre!

fer

ondaracorre ha dit...

el tema és el meu stress d les 2 ó 3 darreres setmanes... espereu a la propera setmana, q ja haurà passat la cursa i veureu!!!!!!

el bloc tornarà a recuperar-se!!!!!!

ondaracorre ha dit...

eeeeeeehhhh... ondaracorre, soc jo, pep, eh!!! ;)