dilluns, 9 de febrer del 2009

Triple victòria!!!

Per fi, en aquesta temporada els nostres tres equips han aconseguit una triple jornada victoriosa. Tots tres equips tenien partits ben complicats, però a la fi s'alçaren amb treballades victòries.

El primer en jugar fou el Júnior Masculí, qui rebia la visita del Teulada. En un bon partit de Lluís, Niko i Miquel els ondarencs aconseguiren manar en el marcador gairebé des del principi del partit, no abandonant mai aquest avantatge que a la fi els atorgà la victòria. El marcador final de 38-28 destaca què fou un partit vibrant i sofrit fins a la fi.

Desprès del Júnior jugava el Sènior Masculí front el Maristes d'Alacant, el segon classificat, que per a posar-ho més complicat duia 9 victòries consecutives. Però això no intimidà els ondarencs, què ràpidament es posaven per davant en el marcador amb un parcial d'inici de 7-0, finalitzant el primer quart 15-8. El segon quart continuà amb total igualtat, arribant al descans amb un 24-16.
El descans donava pas al tercer quart, el quart de les "pàjares" ondarenques, i així fou! un parcial d'inici de 0-8 aconseguia igualar el marcador per als d'Alacant a 24, els ondarencs aconseguien despertar amb una cistella i els visitants responien empatant novament a 26. El quart finalitzà amb lleuger avantatge ondarenc: 28-26. Començava el darrer quart i no estava res decidit, però els ondarencs tenien ganes de guanyar, i una cistella de Pep, seguida per 5 punts d'Eloi posaven un 35-26 que pareixia suficient, a la fi 38-29, en una vesprada marcada en els dos partits per les ratxes de vent que impossibilitaren el joc vistós i ràpid dels locals.
Les anotacions: Jordi 11 punts, Pep 5, Cèsar 3, Pito 2 i Sergio 0 "cinc inicial". Eloi 10, Felip 6, Pere 1 i Fer 0.

El diumenge jugava el darrer equip en representació d'Ondara, el Júnior Femení visitava Godella.
En un principi es presentava com a un partit bastant difícil, ja que en el partit de la primera volta guanyat per 57-44, les de Godella estigueren apretant el marcador fins el darrer moment. I no fou diferent en la seva pista.
Les ondarenques començaren encistellant primer, però el joc era molt lleig i no li afavoria gens al joc ràpid i de contraatac de les ondarenques. El primer quart acabava amb un 12-15 per a les nostres. Començava el segon quart, i aquest si que fou un recital ondarenc. Es tancaren en zona i no deixaren penetrar a les jugadores locals, aconseguint un parcial d'1-12 (13-27 al descans).
Començava la segona part i la "pàjara" que també agafa a les xiques, per sort no arribà, fou un quart molt igualat, jugat molt ràpidament i al mateix temps amb molts llançaments des de la línia de personal, finalitzà 28-42 (15-15 de parcial). Encaraven el darrer quart amb l'avantatge de 14 punts, però amb Carla i Neus amb 4 personals cadascuna.
A l'escomençar les de Godella deixaren clar que anaven a pel partit amb un ràpid parcial de 5-0, però les nostres jugant un bon bàsquet aconseguiren mantenir aquesta diferència, fent cistelles Alba i Leila amb molt de mèrit. A la fi el 42-51 donà la victòria a les ondarenques que confirmen la seva cinquena plaça, esperant una punxada del Pego.
Anotació: Alba 19 punts, Carla 14 punts, Leila 8 punts, Silvia 4 i Neus 1 "cinc inicial", Sandra 4 punts i Vane 1.

Salut a tots.

24 comentaris:

elpepgf ha dit...

ooooooooooooohhhh!!! quin orgull poder dir q els tres equips hem guanyat!!! això encara no havia passat aquesta temporada, eh!!!
q boooooooooooooooo!!!
a veure si allarguem aquesta ratxa, xavals i xavales!!!

aposta d'avui del cyberdunk:

Day 38
Chile Division 9
x1.1 Washington Generals vs Coquimbo Condes x14.24
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=522&name=Division%209

ale, ale, fins desprès, i recordeu: "caù panye amb els seus dolors!"

eloiet ha dit...

Quina llástima eixe aire que no ens deixà desplegar el nostre caracteristic joc ràpid i espectacular que solem fer i amb el qual, la nombrosa afició que ve a vore-mos gaudix d'un espectacle vibrant. Be, Toni si que va vindre i va fer prou de soroll també. Un de l'equip contrari em va preguntar qui era eixe colgat que cridava tant en els tirs lliures i li vaig contestar que es un ex-jugador i que tenien sort de que no jugara, ja que segur que Toi havera montat un bon espectacle en un partit com eixe

La veritat es que va ser una merda de partit, pero be vam guanyar i prou. Pep, deuries remarcar tot el posible que nosaltres juguem a Bàsquet, perque mirant el marcador pareix un partit de handbol.

Cambiant de tema, Pep t'has percatat dels numerets que està fent el meu Dominador en els últims partits?? Es que només se entrenar cracks!!

CarLa ha dit...

Hoolaa!!
Pep cm es q no as xarrat gens del super arbit que ens va tocar???
xq realment ens va fer un paperot!!
be soles era comentar-ho, aahh!!! q li e tocat a vane i no mel agafa, xo andrea ma dit q si k anira! be ja sta dw sta esta vesprada.

elpepgf ha dit...

eloi, ja ho havia pensat, lo de l'handbol!!! jejeje encara q el dels júnior, q: 38-28! també va ser bo!!!
fins ara he trobat en falta la rajaeta d toni, posant-nos a parir a tots (sobretot a l'àrbitre q l'amenaçava en llevar-li la fitxa i toni es pixava: "busca-la, busca-la" li deia... quin cabró!!) i la d pere, q sempre mostra la seva qualitat comentaristística fent un comentari curt i concís!!!

carla dels àrbitres no toca parlar, a no ser q facen un recital molt digne!!! el xic es va portar mitjanament bé en la primera part, i encara q en gairebé tota la segona es va lluir xiulant a favor d les locals no els va servir d res!
també s'ha d dir q les faltes d'elles les xiulava, tardava uns 5 segons i deixava q en lloc d fer una falta en feren 3 ó 4, però el xic les xiulava.
es q a qui no sap més, no se li pot demanar més!!! ja li ho vaig dir al descans, q intentara igualar l'arbitratge, però...
si ens envien àrbitres q estan pitjor q jo quan xiule els partits dels xiquets d l'escola, q vols!!!???
tindrien q enviar 2 àrbitres als partits, encara q x estalviar-se 4 claus fan el q siga possible...

elpepgf ha dit...

joder! quina parrafada m'he cascat abans, no???
vos haveu adonat q al posar les anotacions d cadascú he posat també qui entrava en el cinc inicial i tot??? açò comença a posar-se molt seriós, ja, eh!!! jeje

leilaond ha dit...

un pito verd!! el xic eixe no sabia pitar!! la sapa d la 14 casi em pega una pata a la cara i ell o va vore i es va riure!!

ah...i hola!!


esta semana sols anire a entrenar el divendres....i neus segurament iwal k jo xk mos pikem a vore kina te mes examens o treballs!


aeu aeu!!

elpepgf ha dit...

a veure si vos penseu q vosaltres sou "les hermanitas d la caridad", q aneu per les pistes repartint besadetes i abraçades, eh!!! q vosaltres també solteu algunes manotades d tant en tant q jo mateix em tire les mans al cap!!!
x exemple: quan neus perd els papers i posa eixa cara d boja-psicòpata q pareix q va a matar algú jo m'acollone molt, xq no sé d q pot ser capaç, i lorena igual!!!

finalment hem anulat l'entrenament d'avui dilluns i el del dimecres, xq el dimecres carla, vane i no se quantes més se'n van a elx i segurament no tornaran a bona hora x entrenar!
així q tan sols entrenarem el divendres x jugar front el comenius, q recordeu q allí van guanyar elles 37-30... no vull dir res, però els tenim q pegar un repassó, eh!!!

la_ilu ha dit...

no feu els comentaris tan llarg, k em canse de llegir, feu-los mes curtets... enorabona per les victòries!!

elpepgf ha dit...

ja ho sé, ilu, ja ho sé!!! es q ahir estava especialment eufòric!!! jejeje

eloi, has vist el reforç q he portat x a q ens ajude avui en la cup???!!! a veure si podem guanyar els lastres eixos dels Great Gene, q pareixen xunguets!!!

eloiet ha dit...

Ja he vist el Reforç, molt be!! Penses deixar-lo en l'equip o es nomes per a un partit??

Pel que he vist dels Great Gene estos, no tenen cap defensor pero si bons atacants. Nosaltres tampoc tenim massa defensors, així que supose que hem d'atacar a saco i a vore qui ho fa millor. No et talles i posa als millors jugadors 36 o 48 minutets. Despres ja pots compensar minuts en partits fàcils.

elpepgf ha dit...

ja ho sé, ja!!! jejeje, és el q tenia pensat fer!!! 6 ó 7 es xuplarar gairebé tot el partit i au!
tenia pensat deixar-lo tan sols x a aquest partit, xq el tinc en un equipet d'indonèsia, q està quart a la lliga, i el tinc ben situat en gairebé totes les estidístiques!!!

Unknown ha dit...

Buenas.

Sols vaig a dir dues coses:
- Si que podrieu dedicarse a jugar a l'hànbol.
- El partit el guanyareu pq vaig anar jo i vaig descentrar a l'altre equip i els arbitres.

Au

elpepgf ha dit...

ja ho crec q els vas descentrar, tio!!! entre els contraris es feien creus, comentant qui era el tarat eixe q no parava d bramar!!! el diumenge et quedava algo d veu o q???
i a l'àrbitre també me'l vas traure del partit!!! jejeje

quin crack! una altra cosa es q guanyàrem x tu el partit, el vam guanyar, xq quedant 5 ó 6 minuts van tirar x 5 personals al 6 d'aquells q el tio més brut no podia ser!!! jeje, però eren bona gent, hi havia prou bon rotllo quan el baló no estava en joc!

eloi! m'has ofés al dir q no tenim cap defensor en l'equip!!! Pep Et, el meu C te 139 en blocking i 123 en rebounding! q no està gens malament, eh!
a veure el q dius, q encara et quedaràs sense jugar aquesta vesprada!!!

n3us ha dit...

hola a tots...

ejem,ejem....jo Neus sivera ortolà....no perc mai els papers jugant a bàsquet....quan m´ha pasat a mi això...mai,mai...!!! jajaja...!!

jopetis mister tanta por faig??? però si després no sóc ningú...!!!


vinga dew a tots...men voy a estudiar..q dema tinc examen!!!


maukss

elpepgf ha dit...

buffff!!! hem guanyat 114-112!!! quina canya! has vist qui és el mom del partit??? jejeje Pep Lo, el porte x jugar aquest partit i bam!!!
el q no sé, és xq dominador m'ha jugat tan sols 12 i Pep Et 36, xq tenia configurat x a jugar 24 cadascú... però bé, hem guanyat i ja està!!!

neus, filla! es q quan un no es veu des d fora no sap les carasses q fa! però si et veieres quan li fas la cara d'assassina a qualsevol contrari... aaaaaaaahhhh, jo em pose a tremolar!!! ale, estudia, estudia!

la_ilu ha dit...

si Neus, fas por a voltes jaja.
Mister, no xarres tant del ciberdrunk eixe k soles el domineu vosatros i per als demes es super aburrit, jeje

vax a seguir "estudiant jo tb"

elpepgf ha dit...

mala pelfa ens han pegat els zagreb lions... m'ho veia vindre... 188-102
tampoc han parat massa a oncle roc, tan sols ha fallat 4 tirs (9-13), però ha llançat molt poc!
s'ha notat la diferència d qualitat entre tots dos equips!
cinc lloms segur q ha acabat desquiciat com toni o cèsar i x això li han xiulat les 5 personals ràpidament, jejejejejeje

eloiet ha dit...

La veritat es que m'he quedat fet un lio amb l'emparellament Sangatxoboy- Oncle Roc. Al segon quart un 3/7 en tirs pero al 4 quart uns 6/6 que m'han marejat un poc. Potser hauria de pujar-li la stamina per a mantindre el nivell perque no entenc que el puga parar en un quart i a l'altre no. Bon partit en tot cas

elpepgf ha dit...

sí q és un poc estrany... l'altre dia estava llegint en el foro sobre el tema d l'stamina! xq uns deien q anava acabant-se durant el partit i els altres deien q si el jugador descansava algun quart durant el partit recuperava no se quin percentatge i així no arribava a cansar-se tant!
açò ho va dir no se quin moderador, ara no recorde quin va ser, però d totes maneres és bastant estrany q sangatxo en el segon quart l'haja deixat mig en quadro i en el darrer quart l'oncle no en fallara ni una, xq tots dos han jugat el mateix temps...
coses del cyberdunk q mai entrendrem... d totes maneres i x si d cas, jo sempre intente q un jugador no jugue mai els 36 minuts consecutius, sempre intente donar-li un quart d descans i q no siga el darrer quart!

vaig a callar-me ja, q m'estic liant i desprès m'entren nèures i la gent ens renya xq parlem del cyberdunk...

i jo dic: "no podré parlar-escriure del q em done la gana, o q??? q el bloc no ÉS MEU!!!!!!! a veure si teniu q vindre d fora i fer-me censura a mi i dir-me del q tinc q parlar i del q no!!! pos mira ara vaig a fer un article del cyberdunk en quant tinga un ratet! ala!!!"

n3us ha dit...

hola....


Mister estic fotuda d l´esquena atravolta...¡!

el diumenge aniré a jugar...xo es per a q ho sapigues....



b besets de part d la boja-psicopata!! jajaja



muaks

elpepgf ha dit...

no m'importa gens, si no em fas massa personals (com en el darrer partit) jugaràs gairebé tots els minuts!!! jejeje, a no ser q caigues estesa d dolor! jejeje, és broma, intentaré dossificar-te, tranqui!

eloi, la propera ronda d la cup la tenim ben fotuda amb els dos equips...

x1.1 Oslo Timberwolves (v87.39) vs The Team Of Ilusion (v63.37)x6.36
ens ha tocat el primer classificat d la premier!!!

x5.87 Oslo Dragons (v46.35) vs Haugesund Maakeby (v68.26)x1.1
cinqué classificat d la premier...

caguen tot!!! preferiria q ens haguera enfrontar-nos a tots dos equips!!! joe!

elpepgf ha dit...

jejeje, veig q vos haveu acollonat!!! ningú s'ha atrevit a comentar ni a rajar-me, eh!!!
jajaja, soc el totpoderós del bloc del bàsquet!!!!!
i pare ja q estic començant a rallar-me...

n3us ha dit...

jajajajaaj tens un morroo mister...!!!

val jo mentre aguante jugue el q faja falta....saps q no tinc cap problema...em posse la sx faixa i arreando jajaja....!!

b msiter un besitoooooo !!!!

loan officer ha dit...

¿Necesita algún tipo de préstamo? Si sí, mi contrato, el Sr. Anthony, que me ayudó con un préstamo hace tan solo unas semanas, solo necesito compartir esto en todo el mundo para que la gente sepa que todavía hay personas calurosas en el mundo. Realmente perdí dinero por estafadores en línea porque estaba desesperado por un préstamo. Hasta que vi un comentario sobre él, contactarlo no es un error sino que me han llegado los sueños. Ahora soy un hombre feliz con mi familia. Póngase en contacto con él si necesita un préstamo en: inforamzanloan@gmail.com
Número de WhatApp: +1 301 325 5298