divendres, 27 de febrer del 2009

La prèvia de la jornada 18

Aquesta nova jornada comença amb un doble partit per a l'equip Júnior Masculí. Avui mateix, divendres 27, i sense perdre temps, disputaran a les 19h. en la pista del Don Bosco d'Alacant el partit suspès el passat 24 de gener pel fort vent (jornada 13).
Serà un partit disputat, ja que els d'Alacant estan just dalt de l'Ondara en la classificació, encara que porten dos partits consecutius guanyats. Esperem que la sort estiga de part dels nostres i puguen emportar-se els dos punts cap a casa.
El diumenge 1 de març jugaran en el pavelló nou d'Altea a les 16.30 h. Aquest partit, serà, encara, més complicat que l'anterior, per què l'Altea és el quart classificat i te un equip molt consistent.
El Sènior Masculí jugarà en Onil, front l'Onix el dissabte 27 a les 18h. L'equip d'Onil ve de perdre el seu segon partit en tota la temporada front l'Alacant, un equip ràpid i fort en defensa, el que ens deixa una pista de com guanyar a l'equip de la Foia d'Alcoi. El partit serà, encara, més complicat del que pareix, ja que el conjunt ondarenc no podrà contar amb alguns dels seus jugadors més importants, de fet, tan sols aniran a Onil 6 jugadors: Sergi, Jordi, Pere, Cèsar, Fer i Pep, i intentaran deixar el nom d'Ondara en el millor lloc possible.
En últim lloc, disputarà el seu partit el Júnior Femení, l'únic
equip que jugarà aquesta jornada en el Pavelló "des"cobert del Vicent Zaragoza. El partit serà el diumenge 1 de març a les 16.30h. front l'Altea. Un partit enganyós, ja que, encara que les de la Marina Baixa, siguen les darreres classificades, en el partit d'anada ens donaren molta guerra, aconseguint distanciar-se en el marcador, tan sols, en el darrer quart. Per tant tindran que donar-ho tot, per aconseguir aquesta victòria.
Salut i sort a tots.

8 comentaris:

elpepgf ha dit...

buenu, buenu, buenu, ací tenim una nova prèvia d'una nova jornada, q espere q siga un poc benevolent i no ens done massa derrotes, eh xics!!!
tenim q tirar el fetge tots!!! serà l'única forma d poder plantar cara!!!

Pere ha dit...

Pep tinc una altra mala notícia per al dissabte.Jo tampoc podre anar al partit.Ja sé que les condicions per a eixe partit són horribles però un pont que tinc hem decidit fer una petita excursió amb Ange.Pel que veig trobe que haurà un antes i un després al club a partir d´aquest partit i la veritat és que em sap molt mal.

elpepgf ha dit...

pere, t'entenc perfectament, xq no veus a ange en tota la setmana i podeu aprofitar aquest "pont" q teniu en eivissa!
en quant a mi, ja dic q aquest serà el meu últim partit d la temporada, xq estic fart d xuplar-me 40 minuts en tots els partits, perdent, i a més a més porte lessionat dels isquios d les 2 cames des d desembre... així doncs, a veure si em recupere del tot...
aquest partit ja no el volia jugar si no n'érem com a mínim 6 i jo 7, però pel q veig en sèrem 5 i gràcies... i jo tindré q aguantar un nou puro d rafa!!! (això és el q més em toca la moral... jeje)
ja veurem!

elpepgf ha dit...

q bo! hem guanyat els dos amistosos d'avui sense preparar cap tàctica especial i sense calfar-me el cap! 24 minuts cada jugador i au...
aleshores, x a demà no cambiaré res, xq així els tindrem a tots descansats x al partit d lliga del diumenge!!!
el cyberdunk és un vici!!! jejeje

*..alBetaa..* ha dit...

pep, aneu a entrenar??? jo alomillor masome prq man dit q lensayo es a les 9...axina un ratet...cntesta al meu msn perfa!

elpepgf ha dit...

sí, anem a entrenar, jo estaré a les 8

_lluis_ ha dit...

pep senc q siga el teu ultim partit amb els seniors. Es una llastima que un gran eqip com este no puga guañar la lliga per falta de jugadors en els partits de visitant. weno recuperat de les cames. Els juvenils vam perdre air de 16, pero vam acabar el 2on qart wañant de 1.pero el tercer quart es el mes maleit de tots i mos van fer un parcial de 20 a 4. Gran debut de jose, i esperem a joan el dumeenge. aw

garrot i pa dur ha dit...

gran victoria de l'equip d'Ondara a Onil, amb 20 punts de Fer jajajajajajaja