dimarts, 24 de febrer del 2009

Partit aplaçat de la 13ena jornada.

El dimecres 25 de febrer visitarà el Sènior Masculí d'Ondara la pista del Pedreguer a les 20.30h. El partit correspon a la jornada 13, on es tingué que suspendre el derby comarcal per el fort vent que bufà durant tot el cap de setmana del 24 i 25 de gener.
Serà un partit ben complicat, per què el Pedreguer te ganes d'aconseguir victòries que els facen pujar en la classificació, igual que els ondarencs, qui estan immersos en una crisi de joc.
Per aquest partit tan sols podran contar amb 5 jugadors de l'equip Sènior: Pep, Pito, Rafa, Cèsar i Jordi, la resta dels components seran Júniors.

Salut i sort a tots.

6 comentaris:

elpepgf ha dit...

ie júniors! recordeu q a les 19.15h hem quedat al prat, eh! miquel, vicent, eloi, niko i lluís!!! teniu q vindre tots, ja sé q és fotut, però ens teniu q tirar una maneta!!!
gràcies!

eloiet ha dit...

Pep, que no saps que jo estic a Valencia i no puc anar??Je Je, es per fotre un poc!

Bona sort esta vesprada a l'infern de Pedreguer.

elpepgf ha dit...

BURRRRRRRRROOOOOOOO!!!!!!!!!! dic l'altre eloi!!!!!! EL FILL D RAFAAAAAA!!!
m'he quedat parat... em pensava q podies vindre i tot!!! no em dones aquests ensurts q em costaran un ataquet al cor o alguna cosa pitjor... jejeje
espere q no continuem amb el joc vistós i ràpid del proper partit i tornem al nostre joc lent i farragós!!! jeje

elpepgf ha dit...

apostes x avui, xavals:

Day 54
Chile Division 9
x1,1 Washington Generals vs Concepci�n Sharks x18,04
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=522&name=Division%209

"caù panye amb els seus dolors!"

garrot i pa dur ha dit...

ieep Pep, este cap de setmana juguem dins de casa o fora? sort, que falta vos fa jujujujuju (risa malèvola)

garrot i pa dur ha dit...

els cibernautes estem esperant la confirmació del resultat (espere q positiu)