dilluns, 3 de novembre del 2008

Victòria i derrota

En aquesta 4ª jornada on l'equip estrella descansava (el Júnior Femení) els altres dos representants ondarencs tenien difícils eixides.

En primer lloc l'equip Sènior visitava la sempre complicada parcela del Pego. El partit es va adelantar al divendres 31 a les 20.30h., ja que els drets televisius dels pegolins van ser adquirits per "Globomedia" i el partit no es podia retransmetre en dissabte.
El partit començava de manera igualada, durant el primer quart tots dos equips jugaven a tantejar-se, arribant al 22-18, apuntalats per un gran Pere amb 8 punts gairebé consecutius. En el segon quart es giraven les tornes i un bon final de quart amb un parcial de 2-10 (6 punts del Gran Capità -incloent el triple que els posava per davant-, 3 de Pere i 1 de Lluís) posava els ondarencs al descans amb un marcador favorable de 34-38.
El tercer quart començà com finalitzà el primer temps, amb un Ondara dominant i un Pego dominat, arribant al darrer quart amb un 46-54 bastant favorable, però el Pego tenia que enxufar-se al partit i aconseguí en els primers 7 minuts del darrer quart un parcial brutal de 15-4, que els posava amb un 61-58 manant dins de casa i quedant tan sols 3 minuts. Però l'amor propi dels jugadors ondarencs no es podia deixar perdre i reaccionà ràpidament l'entrenador ondarenc posant en pista l'equip titular, aconseguint un nou parcial favorable a l'Ondara de 4-13, deixant el partit sentenciat amb el 65-71 final.
Realitzaren molt bon partit tots els integrants de l'equip, anomenant en primer lloc els 4 Júnior que reforçaren l'equip (Lluís, Vicent, Niko i Eloi). Per part dels grans, els més destacats foren Sergi amb 15 punts, Pere amb 13 i Eloi i Pep amb 12.

El Júnior Masculí jugava el diumenge 02 de novembre a les 10h. del matí en la també veïna localitat de Benissa. El partit era ben complicat, més encara si teníem en conter que el Benissa tenia un gran equip la passada temporada i aquesta seguia amb gairebé tots els seus membres, mentre els ondarencs conten amb un equip completament renovat!
El partit estigué completament dominat des del principi per un Benissa que sabia que l'Ondara és un equip dur en defensa, i no es deixaren sorprendre, posant ràpidament distàncies en el marcador. A la fi aconseguiren la victòria per un clar 71-23.

Salut a tots.

21 comentaris:

elpepgf ha dit...

com em puc cascar un resum del júnior masculí així d llarg i sense tindre ni idea del partit!!!??? tan sols he vist el resultat a la web d la federació! estic fet tot un periodiste d redacció!

elpepgf ha dit...

eloi, ja tinc els ballistic missles comprats!
com puc fer fora els npc eixos dels ous???

eloiet ha dit...

Ja l'has comprat?? Si que tenies ganes si.

A la secció de manager de l'equip, ves a contracts and bonuses. Selecciona en options a la dreta del tot i en release player.

No t'enganyes de fila que tiraras al carrer al jugador que no vols ehh!!

Si tens dubtes ja ho dius. Lo primer per a guanyar pasta es incrementar els preus de les entrades. Jo les tinc en 130 - 55 - 35. Quan mes cares, menos gent anirá als partits, pero mes pasta guanyes. Hi ha que buscar el punt mitjà.

Quan vullgues fem un amistos, si no tens poreta...

elpepgf ha dit...

poreta? mala tocata em pegaries... però sí, quan tinguem un dia lliure en fem un!!! jejeje

aleshores ho havia fet b, xq ja he tirat un dels 2 npc q tenia, però l'altre no m'apareix en l'apartat d contractes, no se q passarà...

*..alBetaa..* ha dit...

pues si aixo dexeu lentrenament per al dimecres...prqe leila tampoc va...

bueno resacosos!! malegre qe seu pasareu bee!! jo a falkataa de PM!! uff...vam vore a Isaac el de fisica o quimicaaa qe uapooo jeje i em vag fer una foto am ell i em va firmar i vag parlar am ell i despres en un gogo deixos tambe em vag fer una foto jaja!! va staar molt bee !!

avore cuan fem una sopaeta d basqet i anem alli jeje!! bss!

:::VaNeEsSiTaH::: ha dit...

Wenas Mister!!
k lo mes segur esk no vaja a entreno man xafat el peu sense voler xd!!

Bueno si va Carla ya vos heu contara

dews besets!!

_lluis_ ha dit...

ei pep, bon comentari el dels junior, jaja. Ens vam pegar una palisa. El primer quart el vam acabar fent un punt(q malos som). Tambe n'hi ha que dir que ni andreu ni niko van vindre amb el qual els que anavem a pegarmos la gran cremà erem javi i jo.weno felicitats pel teu resum. jaja.

dew

Pep Sivera ha dit...

ei...eloi estic viu, no se com pero estic viu...com es va notar que jo no estava, si arribe a estar guanyem de 30 i sense patir...jejeje aixo voldria jo.
pere com a estat la tornada a les illes be o que?? ja ens contaras pero espere que en la teua boda no posen tequila prop de mi!!!!
a tot aço enhorabona xics, sabia que es podia confiar en vosaltres, pero no molt...
ale a pastar fang

elpepgf ha dit...

pito, estàs viu!!!

com es nota q les xiques esteu agobiadetes estudiant, eh!!! no comenteu res... b, menys vanessa q és una ociosa i alba q sempre t temps x a tot, i desprès arriba tard a tots els llocs! jeje

elpepgf ha dit...

eloi, encara estic tremolant amb la derrota a la copa noruega... el meu primer partit com a manager ha estat nefast, però es veia vindre:

http://www.cyberdunk.com/team.php?m=match&id=3813604

els altres tenen un no gens menyspreable 52.17 d mitja (d la premier), amb bons jugadors, i jo sols un 33.28

ai, quina escaldamenta... escolta estava mirant q el proper "day 28" (dimecres 5 d'aquesta setmana) el tinc lliure, si tu també el tens i vols fem l'amistòs.
però ho hauràs d'organitzar tu q encara no se com es fa això!

CarLa ha dit...

wenas a tots!!

cm es q hui no hi ha hagut entreno??
Andrea i Jo hem anat a les 8.05 i alli no hi havia ningu! com es q la gent sabia q no hi havia entreno?? a nosaltres ningu ens a avisat!!!

weno res + ja mos vegem el dimecres. adww

la_ilu ha dit...

ja començeu a no anar a entreno??? malament... ke fort alba, k morro k tens, xo la veritat jo el disapte meu vax pasar bomba... jeje

espere k vaja tot be atots, BESITOS

elpepgf ha dit...

apostes, apostes: a guanyar diners, on estan, on estan, a guanyar diners...

Day 27
Slovakia Division 1
x6.32 London Frankfurt (27.81) vs Minutemen (19.35) x1.1http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...42&name=League

Netherlands division 5:
http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...e=Division%205
x7.73 Amersfoort Venusians (23.56) vs Kandavas Friiki x1.1 (23.82)

a mi em congratula més la primera, encara q la segona deixarà més diners si es compleix: "caù panye amb els seus dolors!"

leilaond ha dit...

wenas gent!

kuanto de temps sense comentar...

este finde juguem??? eespere k no xk n tinc temps a tanta cosa xo wno.........


s, les xikes estem mataes a fer faena...a linstitut mos odien......... jaja

wno aeu aeu aeu

elpepgf ha dit...

ojo a l'aposta q he trobat en la meva lliga:

norwegian division 3
x8.04 Halden Rattlesnakes (25.45) vs Steinkjer Bears (24.97) x1.1

els rattesnakes estan tercers amb 12 victòries i 2 derrotes, mentre els bears estan novens amb 9-5...
jo trobe q és bastant bona!

eloiet ha dit...

Molt bona l'aposta de hui. Clavarem els dolors ahí. El dia 28 tinc un amistós a la pista dels Holy Cows altra vegada. miraré a vore quin dia tinc lliure i ja organitzem. Si mires al foro hi ha prou jugadors que busquen equip a la secció de Transfers/contracts. Ves enviant ofertes a saco per a completar l'equip.

Pere... per on pares?? estas viu o que?? Ja diras alguna cosa

elpepgf ha dit...

vaig a pegar una miradeta! a veure si trobe un PG en condicions (40-45).
pere no se si està viu, però toni sí, xq ahir va entrar en el bloc, encara q no va escriure res, vaig veure q va entrar ahir d vesprada per la ip... TONI ESTÀS FITXAT!!! jejeje

xiques, sí, aquest dissabte a les 18h. jugueu en valencia front al comenius, necessite q aneu totes!!!
x cert, em fa falta el telèfon d CATA, si alguna el te q me'l done JA please!!!

carla, jo vaig anar a les 4, sabent q no aniria ninguna, tan sols x si d cas, el q no esperava es q anareu a les 8!!!
d totes maneres el dimecres quedem a les 4, eh!!!

Pere ha dit...

I PERE RESUCITÓ AL TERCER DIA!!!Hola xavals ací estic,pero encara estic molt,molt perjudicat.QUINA MANERA D´OBLIGAR-ME A BEURE JO QUE VOLIA PASSAR UNA NIT TRANQUILETA!!!!!JAJAJA!!!

LA VERITAT ÉS QUE NO EM VAIG ENGANYAR I L´EQUIP DE BASQUET VAREU CUMPLIR COM UNS CRACKS A LA DESPEDIDA(FINS I TOT LES VELLES GLÒRIES RETIRADES COM TONI!!!!JAJAJA1!)SOLS VAIG TROBAR A FALTAR QUE IXIREU A TOREJAR,GALLINES!!!MENYS MAL QUE AHI ESTAVA JO AMB LA MEVA ELEGANCIA HABITUAL PEGANT-LI PASSES A EIXOS ANIMALOTS!!JAJA!!

ELOI,VAS ARRIBAR SENCER A DENIA?

PITO,LA TEQUILA I LA CASSALLA JA ESTA AL CONGELADOR DEL CARRASCO ESPERAN-TE...

ALE VAIG A PENDRE´M UN ALCASETZER A VORE SI EL GNOMO QUE TINC DINS DEL CAP DEIXA DE PEGAR-ME MARTELLAES!!!!!

elpepgf ha dit...

jeje! a pito l'amarrarem el dia d la boda a la taula i q no puga acostar-se a la barra lliure, xq si no, farà el mateix q a la despedida: botella d "josé cuervo" baix del braç i a glopà limpia!!! el campeón es va cascar gairebé mitja botella d tequila en els 15 minuts q vam estar dalt l'autobús!!!
ahí, ahí, donant exemple als altres, si senyor!!! el millor es q a mi m'oferia tequila i jo li deia q no per agafar-me la casalla, saps! jo també anava finet...
però pito es va portar com un campió: es va beure en 2 ó 3 hores els xupitos q nosaltres portàvem beguts en tota la vesprada...

pere, pedro manuel també va ser un dels reis d la festa, eh! quina xufa q duia el campió... mare meva!!!

Pep Sivera ha dit...

pere si a la boda hi ha alcohol jo no vaig...ja ho deixe clar...jejeje quins perduts.
mes coses...algu sap algo de cesar??? toni em va intentar llegir un sms pero no ho vaig entendre...CESAR ESTAS VIU???
bueno res mes que dir a part de: Pere el dissabte t'explicare com es fa el palomero!!!!

la_ilu ha dit...

anaveu tots bonicos... resacosos!!!! jeje espere ke sajeu recuperat del tot xa que cuan torne jo pugam entrenar el divendres..

xiques, ke es tant de estres??? yo l'any pasat no vax faltar cap de dia a lentreno i vax cumplir com una campiona... jeje poseuvos les piles que l'any que ve vos espere ací a alacant.

weno besets a tots.