dijous, 27 de novembre del 2008

L'equip de les derrotes!

Tal i com s'anomena en el títol de l'article, avui parlarem sobre l'únic dels nostres equips que no coneix la victòria, ja que els 6 partits que ha jugat els ha perdut!
Hem de tenir en conter que justament aquest any el Júnior Masculí s'ha quedat sense els puntals de l'equip, com eren Sergi i Felip, qui han pujat a categoria Sènior i Nando que també deuria haver pujat, però s'ha deixat el bàsquet per estudis. Així doncs, el planter del Júnior Masculí és gairebé nou, recolzats en un gran Lluís (qui ja ha jugat diversos partits amb el Sènior, jugant fantàsticament) i ajudat per jugadors de gran qualitat com Niko, Javi, Andreu... Esperem que aquesta ratxa tan negativa es puga trencar quan abans millor!!!
El Júnior Masculí ara mateix ocupa l'onzena posició a la taula classificatòria, tan sols per davant del Verger, qui porta el mateix balanç, però anota menys que els ondarencs i reb molts més punts. De fet, els ondarencs reben una mitja de 54,3 punts per partit, mentre n'anoten 33,3 i els del Verger en reben 79,2 i n'anoten 23,2.
En l'altre costat de la taula classificatòria està l'Albufereta Playa Blanca d'Alacant, qui encara no ha perdut cap partit, i porta un balanç de 7-0, anotant 63,3 punts per partit i rebent-ne, tan sols, 41,9. Just per darrere estan La Vila i Benissa amb balanç de 4-1, el Dénia i el Montemar porten un 3-3, mentre el Lyceé Français porta 2-4 (victòries front El Verger i Ondara), l'Altea i l'Adesavi "B" continuen en la classificació amb 3-1, el Don Bosco d'Alacant porta 2-2 i just davant de l'Ondara està el Teulada amb 1-4.
Justament, el proper rival de l'Ondara és el pitjor possible, ja que jugarà el dissabte 29 de novembre a les 17h. en la pista de l'Albufereta Playa Blanca d'Alacant.
Esperem que viatgen tots els jugadors i que el partit siga el més disputat possible!
Salut a tots.

7 comentaris:

elpepgf ha dit...

lluís, el teu fotolog no val un pet, xq no he trobat cap foto decent teva!!! jejeje
i així he pillat la primera q he trobat on eixies tu d sant jaume, ja q del júnior masculí aquesta temporada encara no en tinc, una gran errada per a un crack articlil com jo!!! al proper partit d dins d casa ja vos faré unes quantes fotos!

Pep Sivera ha dit...

tens rao pep el fotolog de lluis es un pet pero mal tirat...deixos que tiren caldet i tot.
x cert vosaltres sabeu aixo que em va dir lluis que al final ell no sabia perque pep sabia que li ho havia dit mal, pero que resulta que eloi sabia que ell no ho sabia, i al final nomes ho sabia pere que esta en mexic perque li ho havia dit el entrenador?????
pues jo si que ho se

leilaond ha dit...

jajaj pito tas lluit!!
molt bo...i en lo dl pet n vaig a fer comentaris...!

Lluigi kina cara d bistec!

ale aeu

elpepgf ha dit...

xe, xe, xe!!! quines coses, per avui la mateixa aposta d tots els dies:

Taiwan Div. 7
x11.74 Extreme Venusians vs Taiwan Magic x1.1
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=408&name=Division%207

sort a tots, i ja sabeu: "caù panye amb els seus dolors!"

alba, ens hem quedat totes esperan-te al poli, un dia q venen totes vas i falles tu! es q........

_lluis_ ha dit...

pep q crac, xfi comentes algo mes dels juvenils. Ta faltat posar alguna foto de leqip(no calia posarne una meu jaja), pero b de puta mare.

deixeu de criticar el meu fotolog q ya em costa prou demanar fotos perque no en tinc!!!!! i de escriure!!!!

spere juar este disabte com mai perque tinc moltes ganes de guañar un partit an els juvenils( que ya seria ora).
Avore si dema nia entreno, que lentrenaor te noves juaes que encara no em assajat.

Eixos seiors, se que tots eu sabeu, sobre tot el peps q trobe q saben lo que brown sabia de lo que yo se,jajajajajaja.....

dew cracs

leilaond ha dit...

biieeeeeeeeeeeen

trobe k ja n soc d lekip xk ejem jo n estava!! xo wno... te iwal

LLuis jo trobe k tu trobes k ells saben els k tu saps xo realment trobe k ells troben que realment no saben el k tu trobes k ells si k saben sas?


jajaj!!

elpepgf ha dit...

ui! és veritat! tu tampoc estaves leila!!!
ui! a veure si resulta q l'únic q vaig anar vaig ser jo i estava allí banyant-me...
no ho recorde massa b! pareix q tinc la vista enboirada, no em trobe molt b, vaig a desmaiar-me, esticcccccccccc..........................