dimecres, 3 de desembre del 2008

El sopar de la gent seriosa II

Com tota història, o tota aventureta que és contada, aquest sopar també te una segona versió! És aquella que diu: què ningú dels presents va guardar les formes, què ningú es va comportar i, per suposat, què tots van beure alcohol!!!
Aquesta segona versió tan sols existeix en les perverses ments d'uns quants que no volen que el Club Bàsquet Ondara siga una institució en el poble, i ells mateixos han preparat uns arxius fotogràfics amb els que podem contar ací degut a la sustracció d'aquests arxius, per suposat tots imaginaris, ja què res del que ara veureu és real...

La gent comença a posar-se contenta, Felip més!

La gent ja s'està desmadrant un poquet...
Les caretes del moment...
Pobra Angie! O pobres nosaltres...? Pito no està bé...
...passa d'agressor a agredit!!!
El trio "calavera"!
Els veterans fan "veteranaes"!!!
I Pito, "pitaes"!!!
Les fotos més serioses...
I quan la nit s'acaba les xiques es deixen veure!
Esperem que aquestes imatges no fereixin l'amor propi de ningú ni la moralitat de cap persona humana!
Salut a tots.

8 comentaris:

elpepgf ha dit...

uffff!!! m'ha costat, eh! però es q hi havia molta foto d'on triar i moltes cares "guapetes" q posar...
jejeje

leilaond ha dit...

molt bo!!

no tinc mes temps....les teues cares i les d pito les millors... wno tmb sou els pijorets axina k jajaja en el sentit d k mes festa feu eee


aeu aeu aeu

eloiet ha dit...

Molt bo el foto-reportatge, hi ha alguna foto memorable que me la baixaré per guardar-la i tot. Ix hasta Toni i tot, i això que només el vam vore 10 o 15 segons... encara que no es preocpant ja que anava mes malament que nosaltres.

Els meus peus estan prou millor ja. Finalment no serà res greu i podre anar a correr els meus 15 km diaris altra vegada a partir de demà mateixa.

Au

basquet ondara ha dit...

ja ja

elpepgf ha dit...

anava a comentar alguna coseta sobre eixos 15 km. diaris q fas, però he mirat abans el calendari del cyberdunk i m'he adonat q tu i jo som enemics, com a mínim durant el dia d'avui!!!
així q ni aigua!!!

elpepgf ha dit...

va toca, va!!!
no cal q et baixes les fotos, si vols te les passe amb un usb la setmana vinent, xq en tinc moltes més, també molt bones!!! però tenia q retallar x algun lloc... q si no enxufava les 150 fotos en l'article i no era pla!
d toni en tinc 5 i d borja 4, i això q els vam veure 10 segonets i van desaparèixer... encara q no cal donar-li massa corda pa q vaja pitjor q nosaltres, q nosaltres el dissabte ens vam portar prou millor q qualsevol altre dia...

x cert, demà tinc partidet front els holly cows i el diumenge front els líders, els shadow chihs... em sona q els coneixes... no et sobra cap jugador...??? jejeje
http://senior.cyberdunk.com/team.php?m=team&id=8081

eloiet ha dit...

Hui tenim teóricament l'amistos si!! Dic teóricament perque ahir teniem amistos conra els Holy Cows altra vegada i no es va simular. En el calendari apareix com a no jugat i ha botat directament al dia de hui. No se si finalment es jugará o que, ja vorem.

El dissabte tenim la semifinal de Copa contra un equip prou xungo així que necessitem tota l'artilleria a vore si podem guanyar-los i plantar-mos en la final. L'últim partit els vam guanyar 170-166 així que serà un partit molt dificil!!
De totes formes pense que als shadow eixos seria prou difícil guanyar-los, inclus amb jugadors nostres. Vaig vore un partit que van jugar contra els Holy Cows i la desfeta va ser brutal.

De los de les fotos, millor si me les dones en un USB o et deixe un DVD i me les passes ja que segur que tens un arxiu molt ampli.

elpepgf ha dit...

et van cascar 166 punts amb un 65 d mitja q tens??? eres un forat en defensa tio! vaig a xivar-li-ho als meus jugadors a veure si poden fer-te tots eixos punts... jejeje (100, en teoria ja els porte fets...!)
però així i tot me'n cascaràs tu prou més a mi...
sí q he llegit en el foro q un tio tampoc li han jugat 2 amistosos q tenia planificats x a aquests dies, deu ser un dels famosos bugs, eixos!

tinc un bon arxiu d fotos, si vols, millor, et passe totes les q tinc d tots els sopars q hem fet i així disfrutaràs uns quants ratets revisant carasses i tot això! jejeje

vaig a fer un article x les 13.000 visites superades i posaré una foto xula! jejeje