dijous, 3 de juliol del 2008

Avuí és: l'aniversari d'Alba

Aprofitant la data d'avui, 03-07-2008, i que la base de l'equip Júnior Femení compleix 17 anyets (qui els tinguera...), anem a fer-li un homenatge, què el te ben merescut! Moltes felicitats Albeta!!!

És una xica molt aplicada amb l'esport, un poc gosseta de tant en tant, però al cap i a la fi és molt complidora. Eixa velocitat que té a càmera lenta és molt efectiva, ja què les rivals tan sols saben parar-la fent-li faltes, i ella de vegades respon amb desesperació i xisclant cap a la banqueta, com si les companyes de la banqueta o el míster foren els qui li han pegat...

A més, la seva faceta festereta és molt bona, ja que li agrada la marxa, de fet, i sense anar més lluny, ara mateix s'està pegant una setmaneta de "cuidao", per què son les festes de Benimeli (on viu sa mare) i Alba ho aprofita "ben-rebé"!

També s'ha de dir, què té algun que altre defecte... Ja què li agrada gent com Villa o Ricky Rúbio... Un gust un tant estrany, no???

Ací vos deixe amb un arxiu gràfic de la millor base del CB Ondara:

Ací la tenim en una pose atractiva i una carinyosa!

Portant-se bé amb la family! I intentant lligar amb Ricky Rúbio!

Ací la tenim possant amb Leila i una vella coneguda: Clareta!


Salut a tots.

21 comentaris:

elpepgf ha dit...

ooooooooohhhh, quin míster q teniu!!! mai em mereixereu prou!!! q fort!!! soc massa bona persona, tindria q haver rajat un poc per ahí...

PERE XAQUETA!!! ESCRIU ALGO!!!
has vist? he posat q ho llegies tot, i d seguida tot "cristo" a rajar-te x no escriure... jejeje

*..alBetaa..* ha dit...

MMOOOOOLLLTTIIISSSIIIIMMMMEEESSS
GGGRRRAAASSSIIIEEETTTEEESSS!!!!!!

MISTEEER ERES EL MILLOOOORR!!!

COM TUU CAAAP!! JAJA

HI HA QE ADMITIRO XE!!

MOLTES GRASIES ATRA VOLTA JEJE!

TESPERE EL DISABTE AÇII
I TEN CONVIDARE A UNA VA!
PRO A TU ASOLES QE NO ENS DEXEN CONVIDAR A NINGU JIJI
QE ASI NO HI HA DINES JEJE
MOLS TENIM D GUAÑAR!! JIJI

UN BESET SUPERMISTEEER!!

elpepgf ha dit...

q bon míster soc, jejeje! m'ho creuré i tot!

eloi, aquest tio m'ha oferit un contracte pel SG d 5000 dolors/dia! q canya!
queden 15 minuts pa q el meu SG jugue l'últim partit amb el seu equip a lituania i d seguida signaré el contracte, x a q jugue també d'ací una hora amb el nou equip! jejejeje! q bo, això d q es jugue en horaris diferents, eh!

dis-me on tens el center, i li ho enviaré al xaval aquest, ara mateix l'equip tan sols te un C d 25 d valoració! i és bastant defensiu, entra a veure l'equip i ja em diràs:

http://www.cyberdunk.com/team.php?m=team&id=5901

x cert, l'aposta, tan bona q pareixia, a tomar por saco... han perdut 86-89! quins lastres!!!

n3us ha dit...

buenassssss!!

MOLTESSSS felicitats albetaaaaa, q compleixues molts +!
x cert dema aniràs al poli a lo de la panxangueta?esq axina et portARÉ el jersei xk sino...no te´l tornaré mai!!

b res més dir-vos q si no comente es xk el meu "encantador ordinador" no em deixa!!

adeu a totosssssss muakssss!!

elpepgf ha dit...

neus, trobe q no t'has enterat... es q està en uns comentaris més avall!

NO PODEM FER LA PAXANGUETA!!!

estan els p.... del futbet fent les 24 hores d divendres a dissabte... q x cert, la xaquetera d'alba les juga!

eloi, el SG, com a comiat d l'equip on estava ha estat MOM, cascant-se 40 punts i guanyant d 50 ó 60 punts!!!
a veure si d'ací una horeta els dos fan el mateix amb el nou equip! jejeje

eloiet ha dit...

Felicitats Alba encara que trobe que no ens coneguem, ja ho arreglem en la pròxima sopaeta de lequip, a la que no fallaré.

Pep, ala ja tens als dos colocats. Al meu C li queda poc de contracte, quan acabe ja et dic algo i si podem el coloquem en l'equip també i ens fem els amos.

Au

*..alBetaa..* ha dit...

jaja grasies neus, grasies eloi!!

pues mister jo no jugue les 24h jaja sols man dit d nar a juar un partideet jeje sqe a les xiqes mos diskriminen i no juen pero es veu q este añ san organitzat un amistos

bueno people...stik...ui sols e dormit 4hores...i dinaeta x asi..ara tota la famili a sopar pff..aguantare?? jeje xo a san jaume stare ben deskansa jeje lultim dia a la platja no??

bsitooss

*..alBetaa..* ha dit...

x cert, as vist les kontestasions d lenqesta?? jajaja
val, una votacio es meua xo tots diuen q mestas fent la pilota jiji
mister, tnen sels..q anem a fer
CELOSOOOSSS EM VOL A MI MES Q A NINGU MUAJAJAJA(RISA MALIGNA)!!JIJI

elpepgf ha dit...

has vist, alba? son tots/es uns/es gelosos/es!!! q poca vergonya teniu!
li faig un article a alba i ala... tots/es al coll!
si voleu q faça el mateix, tan sols teniu q avisar-me del dia del vostre aniversari i au, tal vegada no eixirà tan bonic com el d'alba, però es farà el q es podrà!

ale, i ara les apostes d'avuí (a veure si avuí n'encertem alguna...):

Day 68
Turkey div 7
x4.9 Adana Devils -Maslak Hammer

avuí tan sols he trobat aquesta decent... hi havia una molt bona, però ja l'han llevat! estava a x14!!! en la premier d canada! guau!!!

elpepgf ha dit...

una aposta més q pareix decent:

Day68

Japan Honor League 4
x1.1 Ichikawa Agvillas(19.07) vs Kurashiki Bears (26) x5.47

ja sabeu: "caù panye amb els seus dolors!"

*..alBetaa..* ha dit...

jaja bueno aço cada vegada sta mes mort...
jo macabe dalsar qe air vag plegar a les 6, me alsat a les 9 pa nar a oliva a matriculame a un colege i nomes e arribat li e dexat una nota a ma mare: "NO ME DESPIERTES PARA COMER!!!" i me gitat jajaja!
i res, ara malse i no se qe fer, si agarrar un tros d carn qe va sobrar air a la sopa dl meu cumple qe va vindre tota la famili i els mejicanos jaja o fer com si berenara i prendre un got d llet en sereals jiji...ara mirare...sqe la carn exa rellena ta mes bona...stik x dinar nkara q siguen kasi les 5 d la spra jiji!!

weno genteta...ja vos e contat la vida jajaja sqe ho fag involuntariament jiji ara me donat conter i ja ho tinc tot escrit..aixi qe no vag a borraro.. total lunic qe ho llig eres tu mister!! jeje

hui a les 11 vens al polii?? weno, spere q puga anar!! alli ens vgem! bss!!

elpepgf ha dit...

sí, filla, sí! això pareix, q als comentaris ja ens hem quedat tu i jo sols...
clar, com a tu et faig un article pe l'aniversari i a la resta no (xq ningú ha dit quan era el seu aniversari!), pos s'enfaden i ja ni entren al blog...

però no passa res, q jo tinc molta imaginació i puc fer com si entraren 40 ó 50 persones diferents ara mateix i parlar amb totes eixes persones!!!! imaginacions a mi, vamos!

pos alba, avui tenim soparet al garito, no sé si acabarem prou aviat per anar a veure't jugar, però demà compta amb nosaltres per a fer-nos un lloc al costat d la barra, eh!!! q l'any vinent tindreu festes gràcies als CUGUÇOS!!! jejejejeje

està b q comentes la teva vida, així tots sabem lo "tirà" q ets! ja voldria jo, fer el q tu fas, i no estar ací a la ofice barallant-me amb tot "cristo"!!! però sempre es troba un lloquet pal blog i pal cyberdunk!!! ;·)))

elpepgf ha dit...

x cert, ningú dels 40 ó 50 bloggers q entreu, haveu vist q he canviat les fotos d la columna d la dreta??? la d "x a quan el pavelló" i la q estava l'equip campió d la lliga comarcal 2006.
he posat els planters actuals dels sèniors i de les júniors. la dels sèniors la modificada, q no es veu massa bé, però està molt xula!

jojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo
jojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo
jojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo

*..alBetaa..* ha dit...

como no, aqi toi otra ves!!
la unica qe te fa algo d cas jiji
xq ja veus, comentem tu y yo eeh?
sauran enfadat d veres?? jojo
pues mister, jo si qe me e adonat de les fotos =D sqe stic en tot :)
i no pasa res si ahir no vau vindre xq tenia una vergoña...jeje pero vam guañar 5-3 =) pero eren leqip de ondara mes algunes xiqes mes com yo , partides a sort sas?? jaja entre mosatros vam juar un partideet jiji
ii moltes graciies...hui vos espere...avore si contribuiu tant com dius i lañ qe ve portem la montecarlo a benimeli jajaja ¬¬
vos espere eeh?? em toca el turno de barra de 2 a 4 pero puc entrar cuan vulga aixi qe cuan vingau vosatros jo em pose!!
x cert, no magobieu qe soc principianta en aso d servir eeh? jijij tu fesme una perduda cuan iscau dondara si tenrekordes, aixi ho dic als meus compañs qe entre a la barreta xqe veniu vosaltres!!

wenoo ii demaaa...dinaeta...trobe qe empalmare...hui e arribat i ma mare em fa: ale pues...men vag jo a treballar..i jo ueno pues adeu, jo vag a esmorsar jeje qe el bar el tinc denfront de ma casa i estaen tots ahii jiji

bueno, fins esta niit! bss*

elpepgf ha dit...

pos nosaltres anem a sopar coques, d'ací una estoneta estem a benimeli!!!

fins araaaaaa!!!

leilaond ha dit...

buenas gent!
quan de temps!! esk tink una vida supr extresa jaja
Alby n em vas cnt el sms d felicitats k et vag enviar...:( ni siskera una xdi....
eren festes a benimeli???!! aixo savisa dona!! mecaguen...


el meu aniversari es el 1 d abril...ale mister ja o sas...i eixe piloteo em pareix supr fort jajaja


eh, lo d risa maligna sa fet famos jaja men vag a dinar, entrare mes voltes a partir dara xk sin despres estic ora i mija xa llegiro to0o0o0o0o0t....

ja tenim festes ai!!!!!!!!! festival festival jaja aeu aeu a tots

elpepgf ha dit...

bon dia, un dilluns més gentola!!!

ací vos deixe unes apostetes q he trobat pal cyberdunk:

day 71
Turkey Division 6
Gumbet Burnt (1.1x) vs. Bursa Hammer (5.38x)

South Korea Division 7
Jeonju-si Red (1.1x) vs. Guri-si Black (5.55x)

Norway Division 2
Gj�vik Timors (1.1x) vs. Fredrikstad/Sarpsborg Turtles (5.48x)

Taiwan Division 8
Panchiao Superstar (1.1x) vs. Plasmic Brotherhood (5.68x)

Turkey Divsion 8
Istanbul Hounds (1.1x) vs. Assos Tigers (6.72x)

Ukraine Division 3
Ky�v Sharks (4.89x) vs. Chėrson Brotherhood (1.1x)

Serbia Division 5
Trstenik Starshine (1.1x) vs. KK Timberwolves (5.45x)

encara q ja sabeu el q passa, no? pos q, "caù panye amb els seus dolors!" jejejeje

xicones ja esteu totes despertes o q??? la torraeta no va estar malament, eh!

eloiet ha dit...

Buenas com va tot.

Pep, al final vau poder jugar el divendres o que?? Toni i jo vam apallissar al padel com no podia ser d'una altra forma. Estem fets uns màquines.

Jo he apostat a la primera de turquia que pareix segura, a vore si hi ha sort.

elpepgf ha dit...

jo he apostat a les dos últimes, ucraïna 3 i sèrbia 5.

sí, vam anar a gata i vam fer un interessantíssim 3Vs3! a mi em van canviar la defensa un parell d vegades, xq no podien en mí... no te digo más!!! i encara em queda alguna "senyaleta" al cos d'eixa paxanga!

havíem pensat d fer-ne una bona aquest divendres al poli d'ondara, q trobeu???

eloiet ha dit...

Per mi be, si som prou gent jo aniré també pero ho teniu que dir antes de que quede per al padel ehh!!

leilaond ha dit...

wnas!
pareix un zombi, este mati a les 7 encara tavem contant anecdotes i istorietes, i neus i jo a les 9 en peu xa currar i xa les clases, no soc persona jaja.

no va estar mal la veritat, xo jo tink un misteri k aclarir, k collons va pasar en la meua coca de pizza?? tots rajantme xk mestava menjant una coca i despres desapareix sense mes....k fort jaja


a la bodega d ilusion boten els sapos, i casi li fan coxinaes a una d lekip...jajaja va ser bonisim, un renacuajo deixos es va clavar pel pantalo d neus i com k eren curtets jajaja bonisim, jaja

men vaig a vore si dine aeu aeu a tots