dimarts, 19 d’octubre del 2010

El València Power Elec. Vs. Panathinaikos

El dijous 21 a les 20.45h. tindrà lloc a la Fonteta, en València, el primer partit per al València Bàsquet en l'Eurolliga d'aquesta temporada i no podia ser contra cap altre equip, què front el Panathinaikos grec, Campió de les darreres vuit edicions de la Lliga Helènica i Campió de l'Eurolliga el 2009.
L'equip grec arribarà a la capital del Túria amb totes les seves estrelles, Mike Batiste, Fotsis, Diamantidis i un llarg etc., tots ells comandats pel conegudíssim Obradovic, ex entrenador de l'equip ondarenc, ara fa molts anys!!!


Com no podia ser d'altra forma, una excursió del Bàsquet Ondara estarà en València per veure el partit, els coneguts Lluís, Eloi i Pep, estaran acompanyats per Llorenç i un colega d'aquest.
Han arreplegat bones entrades en la zona 104, just al costat de l'entrada als vestidors!!!

No ens oblidem que el proper 2 de novembre, arriba a València un altre equip mític, el CSKA de Moscú!!!

Salut a tots.

9 comentaris:

elpepgf ha dit...

ale xicons!!! ja estan les entrades pillades!!!

ja tardeu en abonar-me cadascun els 20 euros q val cada entrada!!!
el meu número d compte és el següent:

0123 - 4567 - 89 - 0123456789

aneu ingressant els 20 euros ahí!!! jajajajajajajaja
a veure si arriben a algun banc...

bé, pos això, q ja estan pillades les entrades i ja tinc el justificant i tot!!! ;)

eloiet ha dit...

Cabró, estava obrint la página del banc sense mirar el número!!

No he estat mai en esta zona, supose que es vorà be el partidet. T'has oblidat mencionar que Diamantidis, Fotsis i Batiste van fer la pretemporada en L'Ondara pero van quedar tallats per no garantir suficient nivell!!

Ja direu a quina hora arribeu i tal per a quedar!

ondaracorre ha dit...

jajajajaja, no em pensava q tu justament picares amb aquest número d compte!!! jajajajaja
ja me les pagareu el dijous!!! ;)

pos depén d com tinga la "feina" lluís, però jo voldria arribar cap a les 8 ó 8.15!!!

sí, la veritat és q els pobres es van quedar un poc desil·lusionats, però amb estrelles d la talla d pere, eloi o jo mateix, diamantidis, fotsis i batiste no tenien lloc en l'equip.......

x cert! soc pep, eh!!! ;)

garrot i pa dur ha dit...

bueno xicons, jo avise que no vaig que tinc sopar de classe. Si algú canvia d'idea i se'n vol vindre al sopar que m'avise jejejeje.


Pep, esta vegada se te permet no fer crònica del sopar del bàsquet perque va ser l'OSTIA DE SOSO. Me cague'n la mar...

garrot i pa dur ha dit...

molt bé pep ja he ingrsat els diners! jo quan arribe allí vos cride, per cert algu s'apunta a eixir després?

llorenç

elpepgf ha dit...

bé, senyors/es valencians/es, aquesta vesprada entre les 19.00 i les 19.15h., l'ilustre senyoret Lluís i jo eixirem cap a València, per a gaudir d la vostra presència, i com no del Panathinaikos!!! vull dir... del València Vs. Panathinaikos!!! jejeje

es a dir, q si no hi ha cap embossament o qualsevol cosa estranya, estarem en les portes d la Fonteta a les 20.30, ja amb el cotxe aparcat i tot!!!
Quan arribem, vos pegarem un toc, tant a Llorenç, com a Eloi, ok, xavalets!!!???

doncs, fins aquesta vesprada!!! ;)

eloiet ha dit...

Ok, jo arribaré pronte a la Fonteta així que espavileu i vingau rapid!

Per cert, després del partit em podras portar a casa no?? Son 10 minutets desde la Fonteta. :))

ale, fins despres... no et deixes les entrades a casa que ja se com tens el cabet d'apanyat

elpepgf ha dit...

jajaja, sense problemes eloi!!! estigues tranquil! ;)

home, jo espere arribar a les 20.15, així ens asseiem tranquils i veiem com matxaquen l'anella a l'escalfar!!! ja q estarem just darrere!!! ;)

eloiet ha dit...

no serà res en comparació a una roda de calfament de les nostres, de fet no se perque paguem per a vore a una panda tan inferior!