dilluns, 16 de juny del 2008

"El sopar del club"

El sopar del Club Bàsquet Ondara se celebrarà finalment a les terrasses de la Plaça de Bous, un excel·lent espai, on tots els components del club d'Ondara gaudiran d'unes magnífiques instal·lacions.

Desprès del sopar hi haurà una solta de jònecs (6 animals) per part de la ramaderia "El Paiportero", també d'Ondara, per anar obrint boca per a les properes festes de Sant Jaume.

El sopar tindrà lloc a les 21.45 hores del proper dissabte 21 de juny, en el ja esmenat restaurant de la Plaça de Bous d'Ondara i desprès de menjar, beure i gaudir de la bona música en directe dels altaveus, tindrà lloc la jonegada.

Es prega màxima puntualitat.

Salut a tots.

7 comentaris:

Pep Sivera ha dit...

quina llastima, jo encara tenia l'esperança de que el asador acabara guanyant pero es veu que la gent te molta pasta i volen anar a sopar "ni mas ni menos" que a la plaça de bous...

eloi tu i jo que som mes pobres anirem al asador....jejejej es conya ehhh que tu enseguida et convides ehhhh....

per cert com es nota que les xiquetes no estan perque si no aço estaria ple de comentaris, i esta mes mort que mort

ale a cascar-lo, per cert es confirmen dos estreles per al sopar, cesar gaspar i enric...bufff la que es pot montar el dissabte

elpepgf ha dit...

pito, el q estic veient jo, es q si no escriuen les xiques, la resta d xics tampoc ho fan, eh?!!!
és molt fort q eloi i pere SOU UNS XAQUETEROS!!!

així m'agrada, q les estrelles es confirmen!!! encara q podrien entrar al blog!

eloiet ha dit...

El que passa es que estic molt ocupat esta setmana i apenes tinc temps per a res. Vaig de reunió en reunió i no done mes de mi... es broma es que estic en plan gos i no tinc res a dir interessant.

Ens vorem el dissabte si no passa res.

Pito quan vulgues anem a l'asador eixe a vore que tal està el 'chuletón'. Després ja t'apanyes tu amb els cambrers que ja tindras confiaça de tant d'anar.

elpepgf ha dit...

ací vos deixe unes quantes apostes cyberdunkers:

Day 51

Sweden Div.8
x5,42 Linköping Shells (19,37) vs Swedish Rattlesnakes (17,39)
http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...e=Division%208

Portugal Div.8
x5,07 Lagoa Heat (19,57) vs Evora School (17,28)
http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...e=Division%208

Thailand Div.4
X5,03 Finest Scary (16,36) vs Delbourne Bulls (18,52)
http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...e=Division%204

Odėsa Neptunes (C16.92) vs Chmelnyckyj Indians (C20.09) x5.23
http://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...e=Division%208

i ja sabeu la dita, no?: "caù panye amb els seus dolors"

jo ara acumularé diners, xq les 3 perles ja tenen tots els millors complements, accessoris i sabatilles! a forrar-nos s'ha dit!!!

elpepgf ha dit...

bueno, bueno, bueno! ahí va un nou MOM, però aquest cop amb "Pep Lo", el jugador italià (PF) q està al "Ignalina Godzilla" d la divisió 5 lituana.
així ja en porte 3, 2 amb el C anomenat Pep Et i un amb el PF Pep Lo!
soc una bèstia!!! aquest joc comença a agradar-me!!! ara, tan sols fata q "Jo Hosoc" n'aconseguisca un, però aquest està més difícil, xq l'equip va el penúltim d la lliga i tinc un SG q juga els 48 minuts, encara q el meu sol jugar 30 minutets, xq l'SF d l'equip és prou dolent...

a més, dos d les 3 apostes d'avuí les he guanyat!!! ara falta q es jugue l'altre partit i "a guanyar diners, on estan, on estan..."
jojojojojojojo

q mal estic... vaig a tancar-me mitja horeta al psiquiàtric de l'wc, a veure si em tranquilitze un poc.... quan em donen l'alta ja parlarem...

Salva ha dit...

Pito, que sapigues que jo he votat tot el que he pogut per el asador, pero no hi ha hagut sort!

*..alBetaa..* ha dit...

e deixat koments en la seccio nostraaa...
en esta dir qe serem puntuals jaja