dimecres, 4 de juny del 2008

Campió ACB


A les portes de començar la final de la NBA amb la participació d’un català per primera vegada (Pau Gasol), acaba la final de l'ACB abans del que tots volíem i esperàvem.
I es que el Tau de Vitòria ha escombrat de la pista, tant a Barcelona com a Vitòria, a un AXA Barça que no ha sabut en cap moment plantar-li cara al qui a la fi seria proclamat com a campió de l'ACB 2007-2008.

El conjunt vitorià es proclama per segona vegada campió de l’ACB (la primera a la temporada 2001-2002), i han estat molts els paral·lelismes, ja que tant en aquella victòria com en aquesta, el Tau va ser el quart classificat a la lliga regular, i als playoffs ha batut en les dos ocasions al Barça, Unicaja i Pamesa, també guanyà aquella final per 0-3 (front l’Unicaja en aquell cas) i el 3er partit s’ha jugat en dimarts en els dos casos.
A més, Neven Spahija, entrenador del Tau, és el 4rt entrenador debutant que guanya la lliga ACB.

L’MVP de la final ha estat Pete Mickael, jugador del Tau, amb una mitja de 14,3 punts i 6,6 rebots per partit, per a una valoració mitja de 18,6.

L’enhorabona al campió i sort a la resta d’equips per a la propera temporada.

Salut a tots.

15 comentaris:

elpepgf ha dit...

parlant d la final d l'ACB, anem a proposar lloc per al sopar del dia 21, on vos agradaria sopar???
penseu, q en serem cap a la 20 fàcilment, eh!
proposeu llocs, i a veure si per al divendres entre tots, n'hem proposat 4 ó 5 i faig una enquesta amb eixos llocs i amb els vots, decidim on fem el sopar (això és democràcia pura!!!
i tot això, parlant d la final d l'ACB!!! jejejeje

leilaond ha dit...

Mister enganxes uns temes amb altres amb una facilitat impresionant jaja....

llocs hi han molts, un dells podria ser la plasa de bous, tipical ondara... jaja xo si volem sopar pronte millor no.... jo ja e proposat aixi k......

aeu aeu

elpepgf ha dit...

ale pos, proposta 1: plaça d bous
continuem...
quan en tinga 4 farem l'enquesta!
molt b leila, així m'agrada: q sigues aplicada (espere q pa l'estudi també, i no sols pal blog, eh!)

Pep Sivera ha dit...

jo comfirme tambe pep per si no ho sabies!!!!

eloi tu tot el que siga sense pagar t'apuntes, tens igual saber de que va la aposta que no...es que eres pillo.

he trucat a tots els hospitals de les illes i diuen que pere no esta alli: el xaquetero a fet com el 7 de "aspanya": esta en una "cama hiperbarica" d'eixes per a habituar-se a l'altura de torre carrals tu....ajajajajaja

vinga pere que si no entres les rajaes van al coll.

jo li he dit a pep que el sopar el podriem fer a el asador del puerto i anar tots de traje pero com alba diu que algun lloc barat pues...jejeje anem al raset no???

bueno salut a tots i pregunteu per pere

*..alBetaa..* ha dit...

jajaja si pagueu vsatros jo vag on siga...maja d vestir d gala o amb un disfras..tinc iual jaja!!

jo propose..eemmmmss...pueeesss...
nseee...mmmm...spera...puusss...


1.jaja l'ORATGE no e nat mai..ste finde tinc cmple alli, ja vos dire com qede
2.al CHINO no vos le dit pq se la resposta jaja ad+ q mos merexem algo +..poc xo alg...jijij
3.i POLLOS PAQI sqe es baratet jiji
4.el CAMPANAR tarden un uevoo
5.la PLASA D BOUS no es caret??
6.el TAURINO no se, q tal es?
7.el "J" tampoco ni idea
8.la pizzeria EUROPA ni d coñaa
9.bar el PRADO n fan sopar n??
10.BAR TU BAR eixe ni idea, no se ni x on para ara mateix jaja xo em sona mlt..i se q ta a ndara jiji
11.BAIX BAR...ste tb el propose jo xo nse kom es d car xq eu va pgar rafa la sopa q vm fer alli jeje
12.GALLEGO ni nomenalo juju
13.EL RACO D LALEGRIA..ps s ms dnen una algria s q podriem nar jiji nop, no tink ni idea d cm es..
14.el LLUNA...vs agrada??
15.COPETES..trob q n fan sopar si no sera pollo xq mol+ n crc q tngen
16.PATA NEGRA...sta b xo..q digueu?
17.MANOLO nusee na..vsatrs?
18.GOT I TAULA nooo!! no? jaja el xic exe se lin va la pinza mgyo
19.CHAFLAN ni idea mai e nat
20.RUFO d antes, qe ara nse cm es diu.. no no?
21.LLOBELL..?jo ni idea
22.JOVENS..ni idea tmpc

buenoo xiiqetss...
vos e dit tots els bars del poble jaja ja n cal q es calfeu el caap..
digau un i puntoo!!

xe xe..dsprs vs qexareu d mii..
sii soc un cel d persona juju
vos e posat numerets i tot pa q poseu el numero i no vos canseu descriure jeje si sq + fasiil..:)

wenoo pos me les piiree..
vec q aso ca vlta te menys atencio...
sera cuestio d fer algoo n?

iinga pipol..
ens vgem!bsS*

*..alBetaa..* ha dit...

jiji la qe he borrat l kmntari e sgut jo sqe tava repe jeje i la d latre dia tb vg ser jo..
ho dic pa q n es qdeu am lintriga d..q seria? d qi seriia? q posariia? ii to eso ok?? juju

vg a vore LINTERNADOO
uiix qe poor :( bsits

elpepgf ha dit...

molt b albeta... demà, amb més deteniment, comentaré tots els bars q has proposat! q has fet? has agafat el llibre d festes i has anat un x un o q???

x cert, el tema era q es proposara un bar per persona!!!
x ara en portem dos:

leila: la plaça d bous (ondara centre)
pito: asador del puerto (grao d'ondara)

pd: s'accepten més bars! proposeu!

elpepgf ha dit...

ale, anem allà alba:

1. l'ORATGE: no em congratula massa, ja em diràs! (allí cabem 20 animals com nosaltres?)
2.al CHINO: no comment...
3.i POLLOS PAQI: trobes tu???
4.el CAMPANAR: està prou b!
5.la PLASA D BOUS: està b!
6.el TAURINO: es menja molt b
7.el "J": m'han parlat b, però no he anat mai.
8.la pizzeria EUROPA: això: ni d coñaa!
9.bar el PRADO: ahí, sí! amb els 4 iaios bufats d sempre
10.BAR TU BAR: picadetes molt bones, però trobe q dissabte d nit no obri
11.BAIX BAR: la canyà pot ser grossa...
12.GALLEGO: està prou b
13.EL RACO D LALEGRIA: boníssim, però x baix d 30 euros, segur q no!
14.el LLUNA: ni d conya...
15.COPETES: pa menjar pollastre anem al B&B del verger (ahí si q està bo)
16.PATA NEGRA: el menjar és prou justetet...
17.MANOLO: manolo??? ahí tan sols fan dinars i esmorzars!
18.GOT I TAULA: boníssim, però també un pel car
19.CHAFLAN: chaflan??? si home!
20.RUFO: més conegut com a Guagüino! amb el nom ja en tenim prou...
21.LLOBELL: està bò
22.JOVENS: ni idea, però el local és d ma tia! jeje

ale, així ja tens per opinar... com a resum queda: els decents podrien ser llobell, gallego, taurino, plaça d bous, campanar... això a ondara, al grao tenim el q va dir pito, el asador del puerto, però per baix d 60 euros x cap és prou difícil...

elpepgf ha dit...

a tot això, el valero també estaria b, però també és un pelet caret...

eloiet ha dit...

Jo fa molt de temps que no vaig al gallego, i si ens posaren a la sala de dins estaria prou be. Trobe que la relació calitat/preu es bona i sols hem d'aguantar al jefe que es peculiar. Ale, ja he cumplit amb una proposta.

Com Pere no aparega pel blog anem a maxacar-lo a rajaes, Pere Cabró deixa algun missatge!!!

Pito, jo intente que em convideu a tot i si cola millor, ale a pagar una paella!!

elpepgf ha dit...

tercera opció donada, molt b eloi!!!

leila: plaça d bous.
pito: asador del puerto.
eloi: gallego.

continuamos para bingo, señores!
ai, jalisco no te raaaajeeesss!!! (es q tinc les ranxeres enxufades...)

elpepgf ha dit...

x cert, estic segur q a la cursa d'aquest dissabte a ondara, pere s'enfonsarà com una pedra intentant agafar a pito!!!! i arribarà amb més d'una hora!!!

pere, traidor, mostra't!!!!!!!!!!

*..alBetaa..* ha dit...

POS EL LLOBELL MO POT DIR PERE XQ LA NOSTRA SOPA LA VAM FER ALLI...I VAM MENJAR BE NO? ARA...MONEY NOSE..STA B D PREU?? SI ES Q SI POS JO PROPOSE EIXE IAU.
BUENO, TAME EL GALLEGO PERO...€?? SQE VAG MOLT JUSTA JAJA ME TINGUT Q PAGAR JO EL VIAJE A MALLORCA XQ MAN CASTIGAT I COM COMPRENDREU..450€..SON DINES + AIR Q VG NAR A CMPRAME ROBA I DSPUES Q VE SAN JAUME..JIJI
PERO TAME PENSE Q ES LA SOPA OFICIAL D BASQET AXINA Q VA.. MEU PERMETIRE NCA Q DSPRES TINGA Q SACRIFICAME I NO IXIR EN DOS SEMANES...JAJA XQ STA SOPA ES D LES BONES..TROBE Q MAI SA FET UNA AIXI EN ONDARA JAJAJA!!
BUENO, ARA FES AIXO Q FAS AHI A LA DRETA SOBRE LA SOPA I LLEVA JA LO D QIQE, Q JA SABEM LO Q LI FARIEM TOTS: UNA PATA AL CUL BEN PEGÀ I Q MOS PAREIX MOLT FORT JEJE!

CHAOO PIPOL ^^
B E S I T O S*

leilaond ha dit...

trobe k Pere no te molt clar aixo de mostrarse jaja pareu de rajarlo xe. Jo anire a vorevos a la cursa k em fa ilu xo a kina ora comensa?? i a kina ora aplegareu a la meta? digeume ores k si n me pierdoooo


a vore, a mi aixo d vestirmos d gala ma fet gracia,xk n?? xk i aura masa burrera no?? mecaguen jaja


Neus ens a abandonat, en la excusa d k se li a fotut linternet tampoc comenta...k fuert k fuert


alba, kuantes ores et deixes a lordenador cada dia? xk pensa k cada rato k stas es una menja i dormida menos jajaja si escrius mareeee


bo men vag a estudia baiologie jaja aeu aeu

elpepgf ha dit...

molt b albeta, desprès d dos dies d xerrar i no dir res en clar, x fi t'has decidit a fer una proposta. així doncs l'enquesta serà d'aquestes 4 opcions:

leila: plaça d bous.
pito: asador del puerto.
eloi: gallego.
alba: llobell.

vamos p'allà!!! tal i com ha manat alba "ARA FES AIXO Q FAS AHI A LA DRETA SOBRE LA SOPA I LLEVA JA LO D QIQE"!
pos això, q vaig a fer això q faig ahí a la dreta sobre la sopa, i q ja lleve lo d quique!