dilluns, 2 de gener del 2012

Feliç any nou 2012

Molts diuen què aquest serà el darrer any de l'existència de l'èsser humà al planeta terra, però segur què són tonteries i, de fet, estic ben segur que aquest serà un bon any per gaudir de bon bàsquet al nostre Pavelló Cobert "Pere Giner Arena.
Amb tot això, vull dir-vos, què l'equip Sènior del Club Bàsquet Ondara vos vol desitjar un Feliç Any Nou 2012 a tots vosaltres.
Què gaudiu d'ell molt més que en el 2011 que acabem de deixar enrere.

Salut a tots.

13 comentaris:

elpepgf ha dit...

prendeeeeeeeessss, el dimecres ens veiem al pavellonet, no!? q ja estarà bé d'engreixar i engreixar... hahaha

elpepgf ha dit...

ah! x cert... a jordi li donarem "bula" x al dimecres... xq supose q encara estarà arrossegat el RESSACOT, d la xufa q duia a cap d'any... hahahahahahahahhaha

el va tindre q acompanyar a casa sergi i tot!!! el germà menut és el més responsable!!! hohoho
q x cert, a mi també em va dir si l'acompanyava a casa i, en poques paraules, el vaig enviar a mamar... hahahahahaha
bé... li vaig dir: "fent-nos dos cubates més i et porte" hahahahaha
el pobre no podia ni vocalitzar...

jero ha dit...

borratxos!!!!!

Pere ha dit...

Disfruteu, disfruteu!!!!!jajajaja!!

Resaca? això que és? Fa tan de temps...

jero ha dit...

Pere tu ara tens festa priva dins de la habitacio!!!jajajajajajajaja!!!.

Mos vegem el dimecres!,any nou dimecres a entrenar!jajajajajajajaja!!

Ale a cascarla!!

elpepgf ha dit...

tu en dimecres?!?!?!?!?! hahahahaha

això ha d ser digne d veure!!!

jero: borratxo!!!!!!!!!!

Pere ha dit...

Hola companys!! Avui no aniré a entrenar i este finde tampoc jugaré. Encara necessitem un poc de temps per adaptar-nos completament a la nova situació. Aprofiteu per a jugar els màxims minuts perquè supose que a partir de la setmana següent, si tot va normalitzant-se, tornaré a entrenar i clar, hauré de tornar a jugar els meus 35 minuts per partit...jajaja!
Jo tinc les fitxes de l´equip així que haurem de vore com ho fem per a passar-vos-les.
Molta sort i espere que em mantingueu informat dels vostres progresos i el resultat.

P.D. Sé massa bé que este finde juguem contra Carolinas!!!!!No sabeu que mal em sap no poder jugar!!jajaja!!Els aficionats alacantins m´han enviat emails demanat-me, per favor, que anara a jugar que no s´ho han tornat a passar tan bé al bàsquet des de que els vaig fer l´ultima visita!!Que cabrons!!!jajajaj!

elpepgf ha dit...

xe pere!!! com ens deixes tirats d cara al partit d carolinas, el teu rival preferit!!!

demà et pegue un toc x intentar passar a x les fitxes i, ja q estem, q em presentes al futur jugador d l'ondara i triatleta professional!!! ;)

jo sí aniré el diumenge a jugar, però les condicions no les se... ja q el divendres tinc una dura etapa... 35 km d bici - 14,5 d cursa a xeraco - 35 km més d bici...
i el dissabte tinc "etapon" d muntanya a l'aitana...

així q estar estaré, peeeeerò, veure'm les cames com estan... encara q supose q bé, xq com porte bastants mesos fent prou l'animal i el burro, doncs estic posat a això... hehehehehehehe

jero ha dit...

Xiquets jo trobe que fare pala!!,no savia que jugaven el diumenge,jo tinc dinaeta en la familia de Patri i se suposa que ixirem a les 3 cap a Alacant i trobe que a eixa hira no haure dinat encara,aixina que Pep no et canses molt dissabte,jajajajajaja!! i unaltra millor encara es que el dissabte 14 estic en unes jornades de caça en Alacant aixina que contra el Pego tampoc estare,bueno trobe que podre estar cap a les 7 a Pego,ja vos dire algo!!

Ale a cascarla!!!!.

jero ha dit...

Rectifique antes de que en poseu a parir!!!!jajajajajajaja!!,no es contra el Pego es contra el Alfas i jugem a Ondara,jajajajajajaja!!,intentare estar a la tercera part a vore si puc.

Ale a cascarla!.

eloiet ha dit...

Pues ja som 3 els que no podem anar el diumenge. Jo em quede en Valencia este cap de setmana que tenim varios compromisos y coses a fer en casa. El diumenge vaig al poble de mo'n pare a dinar(no he anat en tots els nadals).

Molta sort, la setmana que ve ja tornaré a la normalitat.

PD: Pere, quines excuses mes xungues que poses. Podries currarteu un poc mes!!

Homero ha dit...

En resum, ni Pere, ni Jero, ni Eloi, ni 1/2 Pep,... ja podem pujar la valoració els demás... d'ací al diumenge veuré tots els vídeos de Derek Rose...a veure si s'apega quelcom per osmosis
PD: el divendres està tancat el pavelló, així que a veure com quedem per al diumenge

elpepgf ha dit...

Bé... Com sempre intente ser positiu, d tots aquests comentaris, em quedaré amb el del vell filòsof greg!!! Hahaha

Jo també visionaré vídeos d pau gasol i d dirk nowitzki, a veure si la "osmosis" eixa fa feina i se'ns apega algo...
Ai mare... Quina tunda van a pegar-nos... Hohoho


PD1: I sí, ja se q estic escrivint a les 4,39 de la matinada, no cal q rajeu, q no vinc ara d festa, és q darrerament no estic dormint bé, res més, malpensats...

PD2: jero, ja sabíem tots q avui no aniries, tranquil, el q jo no m'esperava és q no aniria ningú, q el pobre julian a les 20,30 estava allí traent-se els mocs...

PD3: demà dijous faré pa prèvia amb l'hora d quedada i tot...

PD4: ale, ja està b... BONA NIT!!!