dimecres, 2 de juny del 2010

La post temporada no acaba amb l'esport!

Desprès d'acabar la lliga i proclamar-se campions, els més bons dels nostres jugadors continuen practicant esports i fins i tot ex-jugadors com Adrià, també!

El nostre benvolgut Gran Capità, ja ha començat la temporada de curses, finalitzant amb grandíssims resultats el Gran Fons d'Oliva, de 15 kilòmetres i molt dur, i la cursa de Pedreguer de 10 km.
Sergio, també està fent curses, realitzà la de Pego amb molt bon resultat i el Gran Fons d'Oliva amb tranquilitat, però aconseguint una molt bona posició, però a banda d'això, a començat també a fer Triatlons. Sense anar més lluny, el passat dissabte 29 de maig corregué el de Dénia, amb 750 metres de natació, 20 km. amb bici i 5 de córrer, aconseguint finalitzar en la posició 47 de més de 300 triatletes, i amb un temps d'una hora 7 minuts i 16 segons, a tan sols 6 minuts del guanyador de la prova.
Adrià finalitzà a tan sols 3 minuts de Sergio, completant una grandíssima prova.
Salut a tots.

9 comentaris:

elpepgf ha dit...

"Moraleja": a veure si algú més es digna a moure el cul del sofà, cadira o el que siga, "caxo" gossos!!!

tinc x entès q pito ja ha començat a fer-ho!
ara tan sols espere q cèsar s'apunte a alguna cursa i ens la pugam picar un poquet... jejejejejeje

elpepgf ha dit...

ale, a més a més, anime açò posant una nova enquesta!!! encara q supose q no tindrà massa "intringulis", ja q jo ja he votat pel millor i més complicat d tots!!!!!!!!!!! jajajajajaja

_lluis_ ha dit...

ola, pep quina és la pròxima cursa que es farà? es que estic tot el dia en casa sense fer res i una curseta no em vindria mal pa regenerar-me com piccolo. Encara no em vas contestar quan et vag preguntar si n'hi havia entrenaments. Hui aneu al poli?

au.

elpepgf ha dit...

lluís et vaig dir q els divendres anàvem al poli!!!!!!!! es qqqqq.......

aquest dissabte és la cursa d jesús pobre, és fàcil i està molt xula! la podràs acabar sense problemes!!! ;)

elpepgf ha dit...

ala... ja estem... a veure qui m'ha votat a mi, eh!!! q conste q el meu ha estat el primer vot, i ha anat per al super home cèsar!!! jajajajajaja

eloiet ha dit...

Tranki pep, que jo no t'he votat!!

Esta enquesta la guanya cesar en la gorra i sapies que no es posa a fer curses per no afonar-vos en la miseria a tots!!

ale

elpepgf ha dit...

jajajaja, esperava q fora ell mateix qui entrara a fer aquest comentari!!! jajajajajaja

ara falta q entre pito i diga "ai clar, homeeeee! vinga va cèsar, quan, eh quan!!!???"

jajajajajajaja

garrot i pa dur ha dit...

com que "els millors jugadors del club"? queeeee cabró jajajajaja

Pep, jo ara quan acabe em pose a fer esports: resistència horitzontal sobre superficies molles, alçament de vidre en barra fixa, etc.

Ara enserio, quan estiga al poble altra volta m'apunte a la piscina i a fer montanyisme en els amics del meu germà. Sóc un home sa jejeje

Pep, esta actualització deixa molt que dessitjar.

ala bonicos

elpepgf ha dit...

t'aguantes!!! jajaja

anava a fer actualització amb el 3-0 q li ha endossat el barça a l'unicaja, però em sap mal pels milers d seguidors d l'unicaja q segueixen a diari el bloc, i faré l'article quan el baskònia destrosse aquesta nit als mandrils!!! jajajaja