divendres, 4 de juny del 2010

Barça - Lakers 07-10-10

Com molts de vosaltres ja sabeu el proper 07 d'octubre de 2010 es jugarà en el Palau Sant Jordi de Barcelona, un partit "amistós" entre l'equipaç del Barça (campió de tot el que ha jugat aquesta temporada i finalista actual de la lliga ACB) i Los Ángeles Lakers (porta un 1-0 en el primer partit de les finals NBA).
Les entrades estaran a la venda el proper dilluns 7 de juny per als abonats del Palau Blaugrana, el dimarts 8 per als socis del Club i el dimecres 9 si en queden per a la resta de la gent.

Ací teniu 3 enllaços de la notícia en diferents "diaris" esportius:
El Mundo Deportivo.
Sport.
Marca.

Alguns dels membres de l'equip ondarenc ja han mostrat el seu interès en anar, així que farem el possible per arreplegar entrades i poder assistir a tan emocionant cita!

Salut a tots.

24 comentaris:

elpepgf ha dit...

el q no sabeu vosaltres es q el vostre benvolgut capità ja ha estat merejant els seus fils i contactes, i en lloc d tindre q esperar-nos a pillar entrades al 3er dia, les podrem pillar el 2on dia, es a dir: el dia dels socis!!! ja vos confirmaré eixe mateix dia quantes n'he pogut agafar i si tenim q recurrir al 3er dia o no!!!

en principi els interessats erem:

-vicent
-eloi
-pito
-pep

trobe q fórem els qui ho parlàrem!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

jo siiii!!

elpepgf ha dit...

tu sí, q!!!??? eh!!!??? bixejo, quiiiiiiitaaaaaaaaa!!!

_lluis_ ha dit...

pep, a mi magradaria anar. Si conseguiu entraes conteu an mi perfa.

eloiet ha dit...

A vore si es veritat i les aconseguim. Quan sapies preus i tot aixo avisa ok!!

Ale

elpepgf ha dit...

senyors, ací estan els preus...
la més barata és d 37.5 euros, desprès passem a 55 euros, 96.5, 115, 134.5, 181 i 257,5!!!!!

agafem d'aquestes últimes!!!??? ;) jajajajajaja
digueu-me quan abans quines agafe!

elpepgf ha dit...

xavals, espavileu, q tan sols queden entrades d 55, 134, 181 i 257 euros!!!!!!!!!!!!!!

pille 4 d 55 i avant!!!????

elpepgf ha dit...

CAGUEN TOOOOOOOOOOOOOOOOTTTTTT!!! ara no funciona servicaixa... diu q hi ha massa usuaris... aaaaaaaaaaaggggggggggghhhhhhhhhhhhh

elpepgf ha dit...

la pàgina d servicaixa continua "off"......... :(

eloiet ha dit...

hostia que putada no?? Vaig a fer una prova a vore que passa...

eloiet ha dit...

Fotre, pareix que tot el mon està comprant entrades a cabassos!! A mi tampoc em deixa entrar!!

elpepgf ha dit...

sí... pos no en quedaven més d 500.................... :(

espere q siga un error d la pàgina, i puga pillar-les, xq dona prou ràbia q ja li has clavat les dades d la tarjeta, la clau i tota la història, li dones a "comprar" i et tire fora!!!!

elpepgf ha dit...

ara pareix q funciona, però molt lentament... :(

elpepgf ha dit...

val... era un "espejismo"... continua sense anar......... joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

eloiet ha dit...

en quina opció el claves Pep? a mi no em deixa triar mes de 2 entrades...

elpepgf ha dit...

jo intente entrar x servicaixa, com a soci del barça!!!

elpepgf ha dit...

merda! ara m'entra i em passa com a tu, tan sols hem deixa 2 entrades... a veure si en puc pillar 2 + 2...............

elpepgf ha dit...

bah!!! però li dones a triar les localitats i apareix:


Espectáculo temporalmente no disponible.

Vuelve a intentarlo pasados unos minutos

elpepgf ha dit...

pos continua igual... :(
he provat en la zona d 134 euros, però tampoc... jejeje

elpepgf ha dit...

xavals, s'acaba d tornar a reobrir la venda d'entrades i les més barates ara son les d 96,50 eurapios... q fem??? ràaaaaaaaaaapid!!!!!!!!!!

eloiet ha dit...

Uff, ahí ja està apretant-me la cosa ehh! Jo pense que em retire Pep!! això si no les has comprat ja. Massa pasta per a mi!

elpepgf ha dit...

no, no... si jo havia pensat el mateix... i al parlar amb pito, ja m'ha quedat clar!!! jo li he comentat q 100 eurapios no anava a gastar-me i ell m'ha dit el mateix...
continuaré entrant x si d cas... però no crec q en tornen... :(

elpepgf ha dit...

jajajajajajaja
ara tan sols queden 3 entrades en una zona d 96 euros, 1 més d 96 euros en una altra zona, unes 300 localitats d 115 euros i 48 d 257 eurapios!!!

increible tio!!! demà quan entren els no socis ni abonats es cagaran en tot... com jo!!!! amb la il·lusió q tenia d'anar a veure el partit!!! no pel partit en si, si no x estar amb vosaltres, clar... jajajajajajajajaja ;)

eloiet ha dit...

A mi també em feia gracia poder vore el partit i la festa que comportaria anar tots a Barcelona, pero crec que es massa per a la butjaca!!

A mes a mes eixe mateix dia actuen Insomnium i Dark Tranquillity a Barcelona i la tentació d'anar a les dos coses es prou gran. Primer partit i despres concert... uff, pa cagar-se