dijous, 1 d’octubre del 2009

Anàlisis del Sènior Masculí

Aquesta temporada en l'equip Sènior Masculí d'Ondara, que començarà la lliga el proper dissabte a les 18.30h., rebent en Ondara el Pedreguer, han hagut diverses novetats en el planter respecte a la temporada passada. Les més importants, han estat: el retorn a les pistes de Vicent "el Colau" i de Sergio "el Capi" i la vinguda d'un nou jugador, com Jero, de Pego.

Així doncs, l'equip es queda format per:

Dorsal 4 - Jordi: Jugador de contrastada qualitat, de qui s'espera siga el futur "Pablo" d'Ondara.
Dorsal 5 - Pere: Jugador veterà, a qui li queda poc per demostrar en l'equip, però que no estaria de més que tornarà a encistellar algun triple o com a mínim acostar-se a l'anella!
Dorsal 6 - Jero: Nou jugador arribat del Pego, gràcies al scouting, que pot aportar bons moments de lluita baix les anelles i una ajuda important en l'atac des de la posició de 4.
Dorsal 7 - Cèsar: Jugador que en qualsevol moment et pot revolucionar un partit. Això sí: si li dona la gana!!!
Dorsal 8 - Vicent: El Colau torna amb moltes ganes aquesta temporada i vol fer-ho molt bé! Tots coneguem el seu joc ràpid i potent.
Dorsal 9 - Eloi: El jugador franquícia dels darrers anys, ja no te res per demostrar, però per això mateix deu tornar a anotar des de baix l'anella amb facilitat.
Dorsal 10 - Pito: Jugador sancionat els primers 2 partits de lliga, degut a un malentès amb l'àrbitre. Pot ser molt important si te el cap en el seu lloc.
Dorsal 11 - Fer: Gran ajuda en el joc interior, tant en la defensa com en l'atac. Amb un poc més de ganes seria un jugador molt important!
Dorsal 12 - Sergio: L'antic "capità" torna a l'equip per aportar veterania, una gran direcció i un grandíssim llançament exterior.
Dorsal 13 - Pep: De l'actual capità no es pot dir res que ja no es sàpiga: explossivitat, gran llançament, bons moviments interiors, ho te tot per poder jugar tant dins com fora de la zona.
Dorsal 14 - Sergi: Gran base penetrador i millor lladre de pilotes. Unes mans molt ràpides caracteritzen el seu joc.
Dorsal 15 - Felip: Gran jugador, tant dins la zona com fora. Quan juga ho dona tot i aportat molts moments de rapidesa al joc.

Amb aquests 12 grans jugadors es forma un planter molt complet en cada posició!

Salut a tots.

9 comentaris:

Pep Sivera ha dit...

explosivitat??? bons moviments interiors??? GRAN LLANÇAMENT????????????? pep que no val posar les caracteristiques dels teus jugadors del cyberdunk....jejejeje, a qui anem a enganyar, si tu i jo l'unic que aportavem la darrera temporada es que aguantavem sense cansar-nos y enguany estem els dos que ens arrastrem (jo mes que tu clar).
Per cert jo el cap sempre el tinc al lloc. Encara que a vegades no ho parega.

I no se cuantes vegades has utilitzat la paraula "gran" o derivats, pero crec que has gastat tots els credits de l'any, jejeje.

Ale fins dissabte!!!

eloiet ha dit...

Ja Ja, bon article Pep... grans comentaris carregats de veritats per a Pere i Cesar!! Un detall Pep, jo no he deixat mai d'anotar baix de l'anella!!
I el mocarro que t'has tirat parlant de tu mateixa no te paraules!! Podries haver dit: El gran capità, que el deixen jugar per que cau be i que desde fa anys estem tots esperant que deixe de fer-seu tabaco nomes als entrenaments.

Bo, a falta de la inestimable opinió de Toni pense que es el que tenia que dir.

Ahh, el blog m'agrada!

elpepgf ha dit...

xe, xe, xe, xe... quin gran article q m'he currat, eeeeeehhh... espere no rebre represàlies per part d ningú!!!!!!!!
ELOI, deuria haver-te pegat més canya amb això d les errades baix l'anella, però m'ha sabut mal..... trobe q ja està bé... jejejeje
m'he portat bé, eh!!!!!!! no em rajeu massa a mi i prou... a voràs...... aaaaaaaaiiii......

Pere ha dit...

Aquest article dona per començada la nova temporada rajaora!!!!!!Bé,bé aço ja comença a agradarme!!!!
1.Et recorde que sols he jugat 1 partit i ja porte 1 triple convertit gracies a la millor jugada assajada que ha tingut i tindra mai el basquet ondara.Si continue aquesta raxa acabaré sent el millor triplista de la lliga.
2.Qui collons es eixe Jero?Siga qui siga segur que agafa més rebots que Pep als partits!!jajaja!!!
3.Pep eres un calçonassos que no t´has atrevit ni a fer una petita rajaeta a Sergio i al Colau!!!GALLINA!!!!!JAJAJA!!

Ale continuem rajant que és la millor forma de desahogarse.Toni ho tens a huevo per a fer un comentari dels teus!!!

garrot i pa dur ha dit...

Pep, tio, et mereixes la meua ENHORABONA: en la vida m'havien dit gos amb tanta subtilesa tio! T'ho agraixc! jejejeje


fer

garrot i pa dur ha dit...

per cert, tan se li veuen a Jordi les entrades per a que digues que és el nou Pablo? juas juas juas juas

Felipe_Sergio ha dit...

una cosa pep que jo dema no podre anar a entrenar que tinc concert.dime l'hora del dissapte ok?

a per cert bon comentari, encara que tas tirat un poquet de floretes jajajaja

felip

elpepgf ha dit...

joe... aniré x parts, q sou molts a respondre...

pere, cabró!!! recorda q si en la teva vida d jugador d bàsquet has fet algun triplet és gràcies a q jo soc molt generós i et passe sempre la pilota a tu o a eloi x a q anoteu, eh!!!! xq se q sou majorets i si no vos la passen vos mosquejeu!!!
i sàpigues q agafe més rebots x partit q tu: 1!!!!!!!!!! jajajajaja, tu: cap!!!!!! jajajjaja

en quant a sergio i colau, ja els rajaré durant la temporada, però x ara no tinc forces, estic massa emocionat amb el seu retorn a les pistes... entre el 8/10 en triples d sergio d fa un parell d setmanes i el 10/10 d colau d'anit, no tinc res a dir sobre ells............

fer, em sabia mal, però ho he dit amb delicadesa, eh!!! espere q no m'ho tingues en conter, tio gos!!! ui... volia dir: desganat!!! jejeje
ara, q la teva sobre q jordi és el nou pablo xq te bones entrades, també és bona, eh, cabró!!!!!!!!!

felip, bonico... si el partit és a les 18.30, no tindràs q estar una hora abans al poli...??? si vols veure els júniors, comencen a les 16.30!!!

i sapigau q no m'he tirat cap floreta, ni tampoc cap mocarro, ni he escrit les característiques dels meus jugadors del cyberdunk, xq ahí sí q tinc pa escriure... he posat la veritat, però no em sabeu explotar... en els entrenaments me la passeu, però en els partits no em deixeu ni olorar la bola... i rafa col·labora amb vosaltres, xq sempre m'assenta quan estic entrant més en joc (q diria felip... bé, felip ho diria rajant un poc més... jejejeje)

elpepgf ha dit...

d'ací un ratet faré la prèvia, xics!!!!!! ja tornem a la rutina!!! ;)