dimarts, 18 d’agost del 2009

24 hores de Pego

El proper dissabte 22 a les 16h. començarà la II edició de les 24 hores de Pego.
Amb la presència ondarenca d'un combinat del Júnior Femení i antigues jugadores ja confirmada des de la setmana passada, ahir mateix es va confirmar la presència del Sènior Masculí junt amb jugadors de l'equip Júnior.

Així doncs formaran els equips ondarencs:
Femení:
Alba, Leila, Carla i Vane de les jugadores actuals, amb Clara, Desi, Melani, Sabri, Nerea, Maria, Andrea, Vicky i Mar.

Masculí:
Felip, Jordi, Sergi, Fer, Pep, Colau, Mateu, Víctor, Edu, Lluís, Víctor Llobregat, José (Sanet), Cèsar, Joan i un amic de Joan.

Esperem la participació de tots aquests membres dels nostres equips, així com el recolzament moral d'aquells que no juguen, però esperem que ens vinguen a veure algun partit i així poder repetir el triomf en la Lliga Comarcal on participà l'equip Sènior d'Ondara del 2006 amb un combinat de l'equip Sènior i alguns jugadors veterans.

Encara queden per confirmar els grups dels equips, així com els horaris.

Salut a tots.

16 comentaris:

elpepgf ha dit...

ei, pos això! q juguem, xavals!!!!!!!!!!
fer, has d vindre q t'he inscrit, eh!!! ;)

elpepgf ha dit...

com es nota q eloi i pere estan d viatge....... mmmmmmhhh q solet em sent en el bloc... :(
un s'ha fet alemany i l'altre asturià...

PERÒ EL DISSABTE TENIM 24 HOREEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!

_LluiS_ ha dit...

pep soc lluis, q tinc un amic del poblets q juga al denia i eu fa mol b. li diuen victor llobregat, este añ a stat jugant amb els senior de denia i ell era juvenil de segon añ. em va preguntar air si podia jugar amb nosaltres i li vaig dir q teu preguntaria a tu primer.Ell jua de 1 o de 2, li dona iwal

elpepgf ha dit...

clar q pot, home!!! quants més, millor!!!
ja t'informaré, en quant el roberto em diga, quines dades li fan falta dels jugadors x apuntar-lo a ell també! ;)

elpepgf ha dit...

sí, senyores i senyors!!! vicent gilabert, més conegut com "colau" està venint a entrenar, diu q vol jugar aquesta temporada i vol probar a les 24h. com es troba!!!!!!!!!!!!!!!

ELOI, SI VOLS APUNTAR-TE ENCARA ESTÀS A HORA!!!!!!!!!!!!!! ;)

elpepgf ha dit...

ah! y les apostes d'avui es redueixen a aquesta:

Day 54

Bangladesh Division 5
x1,1 Washington Highlanders vs [b]Jhalakati Drive By x20,53[/b]
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=276&name=Division 5

no és tan bona com les dels darrers dies, però és una passada, també!!!
però si no voleu apostar: "caù panye amb els seus dolors"

eloi, he tornat a entrar a fer-te apostes i revisar entrenaments;)

garrot i pa dur ha dit...

ie Pep, anem a vore, jo el dissabte per el matí treballe. Si arribe a casa no molt rebentat aniré i jugaré el partit que vos toque eixa vesprada, vale? i si no pues es salveu de tindre que aguantar-me arrastrant-me per la pista.

ala bonico

FER

elpepgf ha dit...

ala bonico! ha quedat clar!!! jejeje

tu pensa una cosa: encara q no tingues ganes d jugar, vine a fer bulto, o a animar... quants més som, més animalades poden eixir... i sempre ens ho passarem millor...

el tema no és guanyar, q si cau algo: millor q millor!
però el tema principal és passar-ho el millor possible!;)

X CERT, BONYIGOS, NECESSITE Q EM CONFIRMEU JA SI SOPEU COM L'ANY PASSAT TOTS EN EL BAR DANIEL, ALLÍ EN PEGO!!! TINC Q GUARDAR LA TAULA!

*..alBetaa..* ha dit...

jo sii qe vaag jajajaja!! i nerea per supost....q em paga ella el sopar jajajaja!!

escolta, entonces estas tu en mosatros als partits d les 24 hores no?? si no no anirem ni cara l'aire jajaja!! (q pilotaa xD)
es de veres peep, si no et coincidixen els partits i et ve be sigues x alli val??

xau xau bsitoss

leilaond ha dit...

aloha!!

Pep no tas emocionat un poc a la llista d jugadores del femeni? jajajaja la mitat k as posat no juguen.....


jo, si no coincidix cap partit i el sopar es a les 10 si k sope sino no puc....

xaaaaaaaaaau

elpepgf ha dit...

clar, el tema és eixe... com encara no sabem els horaris...
però bé... alguna cosa improvisarem!!!;)

sí, com d totes formes tinc q estar x allí fent el gamba, el mateix em dona fer el gamba en la grada q el gamba en la banqueta vostra! allí em tindreu pegant-vos la pallissa;)

leilaond ha dit...

ei Pepus....
el torneig es parara de 9 a onze segurament, he parlat amb Roberto, com volien parar xa sopar i tal, ja k estaven an preparat un catering, para mas informacion parles amb ell! jaja

elpepgf ha dit...

b, he quedat ara amb ell x a pagar-li lo dels tios!
a veure q em diu, si em pareix bona cosa no reserve la taula, si no: pos al bar!:D

*..alBetaa..* ha dit...

al baar...q ells ja an guañat prou dinees jaja

elpepgf ha dit...

això, això... q val 11 euros el sopar i a banda la beguda...
millor anar al daniel i au... pos ara vaig a trucar i li confirme q en serem entre 15-18 x a sopar a les 10!!!

elpepgf ha dit...

les apostes d'avui, son per al diumenge, xq ni avui ni demà hi ha lliga:

Day 57

Estonia Division 8
x1.1 The Sfl Bets vs [b]J�hvi Liider x24.79[/b]
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=475&name=Division 8

Bangladesh Division 5
[b]x20.53 Patiya Bling [/b]vs Washington Highlanders x1.1
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=276&name=Division 5

afegim a la col·lecció d'equips apostadors "The SFL Bets" d'Eslovènia, dels frikis i flipats dels meus companys d la lliga privada d la SFL (jo també seré un friki i un flipat???)!
estarà millor q les altres apostes, segurament, tots els dies, però, ja sabeu: "caù panye amb els seus dolors!"