divendres, 31 de juliol del 2009

Primera paxangueta de la pretemporada

Demà dissabte 1 d'agost tindrà lloc en el poliesportiu Vicent Zaragoza d'Ondara la primera paxangueta entre els membres de l'equip Sènior i Júnior Masculí d'Ondara a les 10h.
Queden tots aquests membres convocats a les 9.30h. del matí, per a tindre temps d'escalfar la maquinària, què desprès de festes sempre està un poc oxidada i començaran a jugar a les 10h.
Recordar-vos que no podrem jugar en el Pavelló, ja que fa el dilluns d'aquesta setmana van començar les obre d'acondicionament de la nova coberta, per a subsanar els nombrosos forats que hi havia en el sostre.
Salut i fins demà.

29 comentaris:

elpepgf ha dit...

x cert........ x a la propera setmana q estaré en astúries m'he deixat preparat l'article d "la famosa dinaeta amb la sombrilla!".
tan sols li tindré q donar al botó d publicar i ja tindreu l'article publicat......

eloiet ha dit...

Que apanyat que eres Pep!!!

Ale, fins demà.

Saps algo de Pere? T'ha dit si podrà vindre. Es per cridar i avisar-lo a vore si no s'ha enterat de res i després s'enfada!! Que amb la cervessa no es juga!

elpepgf ha dit...

ara li envie un sms!!! així eixirem d dubtes;)

Pep Sivera ha dit...

ja sabem tots, que pep no esta disponible, degut a compromisos empresarials, però asi estic jo per a substituir-lo...ja se que es imposible ser tan freaky com ell, però ho intentaré...uiii que segur que s'ha emportat el portatil i el llapis de movistar y podra llegir que es un freaky...jijiji

eloiet ha dit...

dona igual Pito, trobe que PEP ja ho te assumit que es un friki!! Confirme lo del portatil que Pep ho va dir el dissabte. Els equips del cyberdunk no es porten ells mateixos així que tindrà que conectar-se segur.

Pep Sivera ha dit...

per cert eloi, jo este dissabte perque no puc, pero no estaria mal organitzar el II torneig de padel "Basquet Ondara", el dia que vos vinga b no??a vore si les estrelles del padel Toni, i Pere ens donen alguna data que els vinga be, i quedem...jo ho deixe caure, però després ens tindrem que fer la birreta de rigor no??jejeje

eloiet ha dit...

Este divendres acabe de currar, així que tinc total disponibilitat per a jugar fins el dia 15 que me'n vaig a Alemania. Pere i Toni estan de vacances també així que digues un dia que tu pugues i convoquem a la gent i a les personalitats corresponents (paquito camps, el papa, obama, jordan i el enterrador per exemple)

ale

elpepgf ha dit...

no diré res sobre lo d friki... trobe q esteu al meu nivell... bé, tampoc tant, però quasi!!!!!!!!

tingau en compte pal torneig d pàdel q a toni li arribaven el dissabte la quadrilla d rusos i q pere la propera setmana o l'altra se'n ve astúries a buscar-me... així q ho teniu xungo... jejeje

vaig a veure els partits d'avui com han quedat i preparar els d demà!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

fonts del bàsquet Pego m'han informat que el dia 22 hi ha una nova edició de 24h de bàsquet, no se el preu de la inscripció, si voleu que montem algo, ja sabeu, parleu en Pep que es el amo del corral...jejejeje de totes formes si ens peguen el palo com l'any anterior y ens posen en el grup xungo, jo pase d anar...no se vosaltres

elpepgf ha dit...

a mi em dona igual si ens posen el grup xungo, ens ho vam passar d lujo!!!
si voleu, x mi perfecte, però l'amo del corral l'any passat va ser llorenç, q es va encarregar d tot!!!

Pere ha dit...

Pep agarra apunts que quan tornes em tens que passar els informes del viatge i recomanar-me alguna coseta.

Ahir vaig vore a Pito a la feina i pareix un tio de 50 anys en la barbeta retalla que porta!!jajaja!!Per cert pito ja tinc els pantalons del madrid.
La setmana que ve anem a jugar a Padel quan vullgueu,ja siga pel matí o per la vespra.Pito ja proposaras algo.

*..alBetaa..* ha dit...

pep xe!! vaja q tavora costat d trobar les fotos!! segur q les as miradeees bee pa posar les pitjooorrsss!!! q roin eres xe!!

bo, jo volia comentarte dos coses...
he convocat una paxangueta dema a les 8 i els ho he dit a velles jugadores, jugadores veteranes, jugadores jovens, jugadores retirades...vamos, d tot!! pro suponc q el poli sta tancat no?? i tu tens claus no?? .... eixa la primera jaja
i segona, el dia 22 fan 24h en pegoo!! el mes segur es q ens apuntem..de moment puc contar am sabri i melani (velles jugadores retirades), ilu i desi (¿?), leila, jo, bueno, ara matexa n menrekorde d qi ma dit q si pro q trobe q arribare a les 8 fijo!! sols era pr informartee!! vinga knt algo bsets, ja ens stem rekuperant d festes :)

elpepgf ha dit...

tranqui pere, q et puc contar x aborrir-te!!! això sí, la pallissa q ens hem pegat avui no te la recomane, encara q molt xulo, acabem d'arribar a l'hotel desprès d cascar-nos 6 hores i mitja d cotxe i gairebé 700 km...... ja t'ho contaré en detall!
pito no sé si para un home d 50 tacos o q, però segur q aparenta més seriositat!!! així m'agrada pito, q estàs en un lloc seriòs i d responsabilitat!!! jejejeje

alba, pa la paxanga, com bè entendràs si has llegit algo d'ací, estic en astúries i, evidentment, no podré estar...
això sí, a les 24h. d pego, ja hem parlat d'apuntar-nos, allí ens veurem!!! ;)

eloiet ha dit...

Xavals, jo no podré anar a les 24h de pego ja que arribaré de Alemania eixe mateix dia. Que ho passeu be.

Pep, pere a vore si algú diu una data per a fer un partidet!! Jo puc tots els dies i a totes hores!!

Pep Sivera ha dit...

per a lo del padel em falta confirmar l'horari de la setmana que ve, en el moment que el tinga quedem, de totes formes el zar ruso (Toni) te a tota la colla de amics per asi aixi que no se com ho tindra per a quedar, si pere o eloi teniu algun amic interesat en fer-se una cervessa...uiiii dic, en jugar a padel que s'apunte, a no ser que toni diga el contrari, ok??

Per a les 24H jo tambe estic cuasi esborrat ja que crec que treballe de vesprada i despres tinc sopar amb la family, pero si puc anar aniré

ale a cascar-la

*..alBetaa..* ha dit...

sabeu algo d pep?? es raro q no aja comentat en un dia.....
peeeeeeep!!

Pep Sivera ha dit...

alba tu saps llegir???jejejeje ahir a les 8 de la vesprada fa menys de un dia no???
es que no posem atencio a les coses i despres pasa el que pasa...jejejeje vinga a montar un equipet per a les 24h de basquet que una xica que sap jugar molt ma dit que si pot jugar jugara en vosaltres...

*..alBetaa..* ha dit...

clara jaja!! bueno pues esperare a qe conteste

_lluis_ ha dit...

pep si aneu a les 24h podeu contar amb mi perque al final si que puc anar.
si feu entreno o algo avisam.
aw cacau

elpepgf ha dit...

val llauiset!!! ;)

el ex-juniors van ser els qui em van dir q volien jugar, es a dir, q serà un equip semblant al d l'any passat!!!

menys mal q eloi s'ha auto-descartat... uuuuffffff, no sabia com dir-li q no volia q jugara, xq mira q el tio és roïn... jejejejeje
d pito m'abstindré d comentar, xq el tinc a la oficina fent-me la "feina bruta"!!!

alba, no sigues tan gossa i llegeix els comentaris anteriors!!!

Unknown ha dit...

Heu vist quin poble més fantàstic, que fa 24 hores de bàsquet i tot? Ale, me'n vaig que el Cabrales m'espera!

Pep Sivera ha dit...

bueno padelmaniacos, el meu horari la setmana que ve sera de 10 a 16h aixi que tinc les vesprades lliures (a no ser que pep allargue les vacances un parell de setmanes mes) si voleu podem quedar alla les 7, que no fa tanta calor, y fer un partidet no?? ara ja esta la pilota en la vostra teulada, ja em direu!!!!
Pep jo no se com ho tindras per a les 24H, consulta el teu llistat de aniversaris, perque m'han dit que volen montar un soparet...au i cuidao en el riu pep, que hi han meduses...

Pere ha dit...

A les 7 es bona hora per a jugar jo si que puc,Eloi posa tu el dia i si en som tres puc avisar al meu amic Jaume que ja li he deixat caure algo per a la setmana que ve.

Gloria no t`acabes tot el cabrales que jo també en vull.Pep com porta el teu matrimoni lo de tanta favada?Ha hagut algun dia de tormenta nocturna?Mira que això pot ser una causa de divorci!!!!

eloiet ha dit...

Per mi a les 7 perfecte. Si voleu podem quedar el dilluns. Avisarem a Toni i si no pot convoques al teu amic OK??

Caguen tot que ganes tinc de pirar-me d'esta puta oficina!! Queden 2 horetes i encara temes pendents de tancar.... ale vaig al tema

elpepgf ha dit...

quin era el tema, entrenar els xavals del cyberdunk!!!??? jejeje, com t'he pillat!!! ;)

tormenta nocturna, no! jo eixes coses les apanye a l'entrar en l'habitació: vaig directe al bany :) t'ho pots imaginar, no??? glòria diu q et deixarà un poc, però molt poc d cabrales, q li ha encantat!!!
avui ens hem guanyat 10 favades x cap i moltes, però moltes, taules d formatges i embotits!!! les 3 hore d canoa q ens hem cascat aquest matí han estat "d'aupa"!!!

pito, si m'agafe més vacances, sé q puc comptar amb tu, però igual ma mare em talla el coll o alguna cosa semblant... i passe d saber q em faria... per això el diumenge eixirem cap ahi!!!
no serà l'aniversari d peixo, no??? m'imagine q sí...

Pep Sivera ha dit...

per mi perfecte, podem quedar el dilluns a les 6.45 en el mas i mas, si toni no dona senyals de vida que pere convoque al seu amic i punto...ok???

si pep es el de peixo...jejeje
ale ja parlem...

Pere ha dit...

En son 3 o 4 ?diguemeu en temps si tinc que avisar a Jaume!!!!!va confirmeumeu ja!!!!!!!

elpepgf ha dit...

xunga tens la confirmació xq pito està currant aquesta setmana d matí....................

si toni no ha dit res, serà xq no podrà anar, trobe jo, així q deuries avisar a jaume JA!!!!!!

x cert!!! ja estic en CASAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, i quina d feina tinc... este pito... em deixa les coses a mitges... ;)

elpepgf ha dit...

bueno, xavals, a veure si comenceu a acostar-se pel poli! ahir érem 5, contant a rafa!!! feliiiiiiiiiiiiiipppppppppp, on estaves, en el terra o en l'assut???????????? quin tio.... jejeje

ací vos deixa l'aposta d demà, ja q avui no hi ha jornada!!! ;)

Day 46
Israel Division 11
x1.1 1919 Chicago Black Sox vs [b]Yerushalayim Mevaseret x22.92[/b]
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=532&name=Israel Division 11

i si no vos pareix bona, xq no arriba a 23: "caù panye amb els seus dolors"!