dimecres, 29 de juliol del 2009

Sant Jaume acaba i comença la pretemporada

Una vegada més hem arribat a la fi del mes de juliol amb la culminació de les festes més importants i amb més renom d'Ondara, les de Sant Jaume, on tots els ondarencs ixen al carrer per a gaudir dels actes dels bous, les orquestres, disco mòbils, concurs variats... Però com sempre, les festes s'acaben i s'ha de cremar tot el viscut durant aquests 9 dies inacabables i portats al límit per molts de nosaltres.

Per anar cremant "els sobrants" hem quedat per a fer una paxangueta aquest proper dissabte 1 d'agost en el poliesportiu d'Ondara a les 9.30h., per començar a jugar a les 10h. Demanem puntualitat i màxima assistència, ja que més tard farà massa calor per a poder jugar!

Com a fi d'article vos deixe algunes fotos del que han estat les festes per als membres dels equips ondarencs de bàsquet:
Els "ex"!
L'equip Sènior
Els Júniors
Les Júniors

10 comentaris:

elpepgf ha dit...

buuuuuuffffff, mare....... m'ha costat trobar les fotos, eh...... es q entre 1.917 fotos....... i això q tan sols vaig traure la càmera 3 ó 4 dies q si no....... no vull ni pensar-ho...

vinga va, ara comença el vostre torn, el d les rajadetes...

encara q jo faré els meus "pinitos":

1- q els passa a roc i a lolo en la cara???
2- i a toni??? deu ser felicitat d sant jaume!!!
3- sergio i colau estan bastant normals
4- mateu xq està tot suaet...?
5- i xerete??? q dir d'ell???
6- els peps? un any més: lamentables, encara q en la següent foto d l'entrada es redimeixen un poc...
7- garrot i glamur sempre rosegant... felip, fer, llorenç: eixa línea, tios!!!
8- sergio, xq et tapes la boca, q amagues??????
9- eloi!!! q dir d tu... 2 dies q vens i l'armes, xaval!!!!!
10- pere, no val riure's així d xerete!!!
11- vicent... tu sempre al vici...
12- lluís, a qui vols enganyar???
13- leila i alba... està b q balleu en el "tablao", però poseu cara d circumstàncies, no d "panolis"!!!
14- lore, tranquila, q neus anava prou mal, no calia q li "retocares" la careta!!!
15- sandra, filla... menys mal q et vas moderar, xq vas començar massa forta les festes... ejem, ejem...
16- i x fi, vane i sílvia, si sou tan ràpides les fotos no poden eixir bé.........

ale, continueu vosaltres, bonicos!!!;)

elpepgf ha dit...

b, ja q avui encara no havia dit res del cyberdunk, ací deixe l'aposta d'avui:

Day 32
Chile Division 9
x1.1 Washington Generals vs La Cheetas x23.06
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=522&name=Division 9

i ja sabeu, qui no vulga apostar: "caù panye amb els seus dolors!"

Felipe_Sergio ha dit...

eixe tronc es felipe,pero ja t'explicare els cas que fà un poc de risa,
pregunta: despres de la paxangeta mos farem un cervessot no??
sino no vaig,jajajaja

elpepgf ha dit...

si no ens fem el cervessot jo tampoc aniré......

ja va quedar clar q eixes paxanguetes eren l'excusa x bufar-nos desprès, no??? jejejejejeje

eloiet ha dit...

Es que només podeu pensar en l'alcohol??? En ondara esteu mal ehh!! Sempre que vaig al vostre poble acabe bufat i fent tonteries... i mira que jo soc una persona seria i respectable.

Je Je, de la meua foto no faré majors comentaris, ja que una imatge val mes que tot el que puga escriure.. sols diré que eixes ulleretes tan fashion li les vaig furtar a Pep. Si arribe a posar-me el gorret ja hauria estat total.

del tema paxanga, jo confirme la meua assitencia. Qui mes vindrà?? Es per saber com anem de gent perque si som 4 o 5 quedem directament per a esmorzar i ens ahorrem la suà.

elpepgf ha dit...

mateu em va confirmar ahir, també, la seva presència!!!
ja en som un més!
si no m'equivoque portem: mateu, sergio, felip, jordi, fer, eloi i jo.

falta saber els montanyers com ho tenen i pere!
a joan també li vaig enviar un sms, però no m'ha contestat, deu estar d festa tot l'estiu... jejejeje

elpepgf ha dit...

senyores i senyores, les apostes d'avui!!!!!!!!!

Day 33
Bangladesh Division 5
x1,1 Washington Highlanders vs [b]Bera Supreme x23,94[/b]
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=276&name=Division

Israel Division 11
[b]x22,65 Hapoel Souths [/b]vs 1919 Chicago Black Sox x1,1
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=1&id=532&name=Israel Division 11

Day 34
Continental Omtal Cup
[b]x12.73 Ambon Bombers [/b]vs Shenzhen Brotherhood x1.1
http://senior.cyberdunk.com/misc.php?m=bet&l=2&id=14&name=Continental OmTal Cup

sí, ja ho sé: tot senyores!!! o senyoretes, en el seu defecte... però a qui no li apanyen les meves paraules q no aposte... ja sabeu: "caù panye amb els seus dolors!"

Jo ha dit...

Ei Pep

Ja q hi ha paxangueta, o això es suposa, i després anirem a fer-nos unes cervesetes, i donat q este dissabte son les paelles de Pamis (Eixe gran poble capital del terme d'Ondara) podriem fer-ne una nosaltres... bueno els cuguços eixos q son bons cuiners. Així tenim una excuseta per a fer una dinaeta els del basket. Com ho veus? Tu q eres un expert podries encarregar-te d tot si et sembla be, clar. I si no pot ser... pos millor, no la fem q jo tinc compromís eixa vesprada i pot ser perillós. D totes formes jo ho deixe caure... pq a mi la festa...
Per cert el meu germà sandokan no se com ho tindrà el dissabte, ja li ho comente.

Esto es todo.

P.D. Els comentaris de les fotos a la pròxima...

garrot i pa dur ha dit...

fer crec que no ho tenia massa clar lo d'anar, jo si aniré a vore si es supera el record de 4 assistents de l'altra vegada. ala bonicos

llorenç

elpepgf ha dit...

lo d la paella està difícil, xq l'any vinent seré fester del crist, x si encara no ho sabies... i farem la paella tots els festers junts i posarem una barra, també!
però, d totes formes es pot fer igualment, eh!!! q nosaltres igual ens dona fer una paella q dos.... jo ho deixe caure.... vosaltres si voleu, ja ho direu ;)