divendres, 4 de novembre del 2011

La prèvia de la 4a jornada

La 4a jornada l'encetarà el Cadet Masculí visitant a les 09.00h. del dissabte 05 de novembre el N.B. Alzira.

Per la vesprada, el Júnior Masculí jugarà en Carlet a les 16.30h. El partit es presenta fàcil, ja que el Carlet és el cuer del grup amb un clar 103-26 en Dénia, a la primera jornada i per 30-62 en la segona jornada front el C.B. Sueca. Per tant, esperem que els nostres s'emporten la victòria cap a casa.

El darrer partit de la jornada serà el del Sènior Masculí, qui tindrà que visitar la complicada pista de El Verger a les 18.00h., on ja pergueren en la darrera jornada de la passada temporada, realitzant un partit molt dolent, per 56-48.
Els nostres tindran la important baixa d'Eloi, però l'ex-Gran Capità i ex-entrenador, de ben segur que el suplirà a la perfecció, aconseguint números increïbles!!!

Salut i sort a tots.

18 comentaris:

elpepgf ha dit...

ala... prèvia feta i rajadeta q he deixat a l'altre article... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
trobe q estaré tot el dia rient-me...

Pere ha dit...

jajajajajaja!!!!Esta risa és per a la rajà de l´altra pàgina que per una vegada no era a mi!!!jajajaja!!!

Ja em veig a Eloi en el mocadoret enredat a la cintura i movent-se sensualment...uy, uy, vaig a parar de pensar que em pose tontorron!!!jeje!

eloiet ha dit...

Mes que mocadoret jo diria llansolet o algo així... pocs podem fer la dança del ventre tombats al sofà!!!

Estic suportant rajaes només perque com no guannyeu el dissabte la setmana que ve serà bonica bonica per a mi

Ale, així i tot espere que feu un bon partit i guanyeu!! Cap al dimarts o dimecres espere recuperar funcions vitals i ja parlarem

elpepgf ha dit...

pos ja q ens estem rient d'eloi... xDDD

ressalte el q he dit al carallibre!!! feu gran la foto i fixeu-se en el pobre eloi, la postureta q té a la foto i la careta q fa... hahahahahahaha

Homero ha dit...

Vos heu fixat que els tres últims partits els hem deixat amb 44 punts?

elpepgf ha dit...

iiiiiieeeeeee pablooooooo!!! hehehe
q passa loko!!!??? pensava q qui comentava era un filòsof grec... xDDDDDD

eloiet ha dit...

Hostia Homero!! Benvigut al blog.

Va Pep, no t'esperes al dijous a fer la crònica que vullc vore a qui raje esta setmana, encara que heu guanyat i això està molt be, pero haurem de criticar de totes formes no?

elpepgf ha dit...

hahahahahaha
una cosa he d dir... aquesta vegada, pere m'ha portat l'acta a primera hora del matí... xDDD

a veure si aquesta vesprada tinc un ratet i la faig!!! ;)

eloiet ha dit...

això vol dir que tu tampoc vas anar a jugar?? Ja ja pobre Jero, es va quedar a soles en el joc interior. Que va jugar Pere de 4 i Jero de 5?? quin espectacle!!

jero ha dit...

No eloi no!!,Pep va vindre un poc tardet pero va vindre!!!,jo vaig segir jugant de 4 com sempre.Ja comenses a ser persona altravolta o encara estas baix els efectes del finde en Barcelona???

Ale a cascarla!.

P.D_eu vist que anem tercers!!,el benissa va pegar una palisa de por!!

eloiet ha dit...

ufff, no, encara no soc massa persona. Coll destrossat, gola feta tabaco, fetge a la merda... lo típic quan vas de concert.

jero ha dit...

jajajajajajajajaja!!!,ja meu vaig pensar cuant et vaig trucar i no magafares el movil,estaves pegant cabotades ja!!!jajajajajajaja

Pere ha dit...

Jero t´aconselle que no participes massa esta setmana al blog perquè saps que vas a rebre bona cosa...Que tal és la teva relació amb els municipals???jajajaja!!

eloiet ha dit...

jo!! conteu el que va passar i deixeu-se de endevinalles so cabrons!!

Sergi C ha dit...

jaja molt bona pere! pero la meva preferida va ser la última juga, k va deixar entreveure la calitat dels dos pivots...

jero ha dit...

Jo deixa ultima juga no se res,a mi la pilota ja en venia amb carrega negativa,jajajajajajajajajaja!!!,en cuant a lo de la Local,jo no se res!!!!

Ale a cascarla!!!

elpepgf ha dit...

hohohohoho

veig q aquesta setmana hi haurà bones rajadetes i moltes rissetes x ací... hahahaha

la d la "local" i la d la "pilota amb càrrega negativa" són boníssimes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eloi, poc a poc aniràs enteran-te... ah!!! i recuperan-te, també... VIVIDOOOOOOOOORRRRR!!!

jero ha dit...

i la cronica Pep!!!!!!!!!!!!!!