divendres, 14 d’octubre del 2011

La prèvia de la 1a jornada

Comencem la temporada 2011/12 amb tots els partits dins de casa. El Pavelló "Pere Giner Arena gaudirà d'un dissabte 15 d'octubre ple de bàsquet.Pel matí jugaran les categories inferiors dels equips de les Escoles Esportives, com a partit més destacable estarà el que enfrontarà el Cadet Masculí, a les 10.30h. front el C.B. Pego.

El torn de la vesprada l'ocuparan, en primer lloc, el Júnior Masculí, qui rebrà a les 16h. en un vibrant partit el C.B. Algemessí. L'equip dirigit per Vicent i comandat per Javi i Vicent en pista, han de demostrar que s'han rodat bé en aquesta pretemporada, per començar a sumar victòries des de ja!

Tancarà la jornada el Sènior Masculí, rebent a les 18h. el sempre complicat C.B. Alacant, a qui ja s'enfrontà fa 3 temporades. Un equip ràpid i correjós, que juga molt bé el contraatac i amb gran poder físic interior. Serà un partit complicat per als nostres, que tindran que posar-ho tot sobre la pista per rascar un resultat possitiu!
Destaquem d'aquest partit els nombrosos debuts de nous jugadors en l'equip ondarenc, així com el retorn de la "joia"!!!

Salut i sort a tots.

11 comentaris:

elpepgf ha dit...

ala xavals!!! a veure q fem demà... xDDDDDDDDDDD

eloiet ha dit...

La Joia eixa es Toni??

Jo el puc dir el que farem demà... pallisa que rebrem i despres a sopar no???? Heu parlat algo del tema??

elpepgf ha dit...

sí... tu i jero ho comentàreu a l'article anterior... fins ahí el q jo sé... hahahahahahahaha

Pere ha dit...

Ja estan ací les prèvies altra vegada.Que alegria!!Donem per inaugurades les rajades 2011-2012!

Pep, Eloi i Toni sou uns patates i no vaig a passar-vos ni un puto baló!!!!( i si no ho faig jo ,ja vorem qui ho fa...)jajajajajaja!

eloiet ha dit...

no ens passes boles perque no arribes a jugar ni 10 minutets so marrullero!!! Pense que es una de les expulsions mes rápides que he vist!!

elpepgf ha dit...

la iaia pere es consagra com a gran marrullero, sí senyor!!! demostrant la seva veterania pegant garrotades!!! hahahaha

x cert, pere i eloi, vos adonàreu com es provoca una falta en atac, no!?!?!!?
el dia q vos vinga bé a tots dos, vos faig un clínic... hahahahahaha

Pere ha dit...

Crooooonicaaaaaaaa!!!!!!

Vaig provocar les faltes a posta per a que els rookies de l´equip pugueren jugar més minuts. Així de gran és la meva generositat!!!!jajajaja!!

Eloi acabàreu en Denis el dissabte o que?
Pep ens deixares penjats al sopar.Tu perden-te un sopar del bàsquet i posant tapons i agafant rebots al partit. Definitivament estas molt canviat!!!!jajajaja!!

elpepgf ha dit...

hehehehe gràcies pere!!! els canvies sempre son x a millor, diuen, no!? hahahaha

pos quan puge a x l'acta a casa faré la crònica, q m'he deixat l'acta damunt el sofà... hahahaha
però tranquils, q la primera crònica d la temporada ve carregadeta... ja tinc vàries frases al cap, a punt x disparar-se... xDDDDDDDD

eloiet ha dit...

Molt be aixi m'agrada. Fa falta una crónica ben agresiva per a començar!!!

Si Pere, vam acabar en Denia Toni i Jo fent el burro per allí...

Per cert, no som liders. El Pego va destrossar al Pedreguer i son els liders, Jero dis-los que son uns tallarollos als del teu poble!

elpepgf ha dit...

homeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

la crònica s'està "gestant" i amb moltes ganes d marrulleria...
pere, q sàpigues q és el darrer partit q et pose com entrenador i jo com a 2on!!! però com poses a eloi d capità, tio!?=!?!?!?!?!?!?
eixe melenut quina personalitat té!?!?!??!

a veuràs quines rajades et pegue... estava mirant i vas fer les faltes en un total d 8 minuts... hahahahahahahahahahahahahahahaha q graaaaaannn!!!!!!!!!!!!!!!!

Pere ha dit...

8 minuts!!!!va xulos a vore qui supera això!! Ja deia jo que no em vaig cansar massa...

Home, Eloi com a capità no està mal. Personalitat no en té molta però l´estampa impresiona prou...jejeje.Per si hi ha que negociar alguna cosa amb els adversaris!!!

Va dona´t pressa en la crònica.Dona igual el que poses que acabarem rajan-te a tu com quasi sempre.jeje!