divendres, 26 de març del 2010

La prèvia de la 22ena jornada!

En aquesta nova jornada de lliga, l'equip Sènior Masculí tindrà descans i ja no jugarà fins el proper 11 d'abril (diumenge de Sant Vicent) en València, front el Calasanz a les 12.30h., per tant tindran aquesta setmana i la propera Setmana Santa per descansar i agafar-se els 5 partits que els queden per finalitzar la lliga amb més ganes!

Qui sí jugarà és el Júnior Masculí rebrà el Benissa, demà dissabte 27 a les 16.30h. en el Poliesportiu Vicent Zaragoza. Encara que també els tocava descansar aquesta jornada, els ondarencs i benissencs han adelantat el darrer partit de lliga.
Els de Benissa seran un dur rival, encara que ve d'una ratxa un tant irregular al jugar front els equips de dalt de la taula classificatòria, però els ondarencs volen demostrar que el partit perdut el passat dissabte, front el Santa Teresa és pot arreglar i eixiran a "mossegar"!!!

El diumenge 28 a les 16.30h. i en Ondara, el Júnior Femení rebrà el Teulada, un equip que ha demostrat en la fase regular, millorar moltíssim del principi a la fi d'aquesta fase. Les ondarenques tenen en ment el darrer partit jugat entre tots dos equips, on el Teulada passà per damunt les ondarenques, guanyant-les per un claríssim 69-32. Però les ondarenques han de demostrar que eixe partit fou un dia molt dolent, que saben jugar millor i per tant tindran que anar a per totes i aprofitar el factor "pista"!

Salut i sort a tots!

9 comentaris:

elpepgf ha dit...

se q no comentarà ningú, xq quan no juguem açò és un desert, però collons... doneu-li un poc d vidilla a açò!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eloiet ha dit...

anirà algú a jugar esta vesprada?? a vore si m'acoste cap allà i estic mes sol que una gamba en el Sahara!!

Ale

Pere ha dit...

jO SI QUE TINC INTENCIÓ D´ASSOMAR-ME.SI FOREM PROU PER A FER UNA PAXANGUETA JA SERIA PERFECTE.ALE,ANIMEU-SE!!

elpepgf ha dit...

jo i pito també anirem, no patiu! ara els envie un sms als joves i a les "joves promeses", a veure si fem una paxangueta decent... ;)

jero ha dit...

menos mal que se me va ocurrir pasarme per el poli,per que trobe que el meu mensatge se va pedre pel cami,jajajajajajajaja!!!

A tots els que me vau vore anit al aniversari de l'avanna,eixe no era jo!!!,era un doble meu que li agrada molt beure i sempre va borracho,per no era jooooooo!!!,jajajajajajajaja!!!
Quina resaca tinc xe!!

Ale a cascarla!

CarLa ha dit...

Hola pep podries dirme el apellido de la numero 6 de la de teulada. gracies!!

Pep Sivera ha dit...

xavals Calp per l'aire... nomes en que guanyem dos partidets campions!!!!!!!!!!!!!!!!

elpepgf ha dit...

bien, leches, bien!!! ;)

demà t'ho mire carla, q tinc l'acta en l'altre sofà... i alçar-me en aquests moments és molt dur x a mi...... xDDDDDDDDDDDDDDD

CarLa ha dit...

es coña no??!! be la veritat es q a estes altures ja meu crec tot de tu, vaja gossarro estas fet!