dilluns, 18 de maig del 2009

Darrera jornada i darrera derrota del Júnior Femení

El darrer partit d'aquesta temporada del Júnior Femení, deparà un resultat ambigu, ja que amb el pobre joc mostrat per les nostres jugadores, el partit es tindria que haver perdut des del primer quart, però degut a que el rival estava a l'altura de les ondarenques, no s'aconseguí decidir el partit fins a la darrera jugada.
A les 17h. donava inici el partit entre el Gata i l'Ondara. Un primer quart molt dolent en el llançament donava un parcial de 6-6, amb total igualtat en el marcador i en les errades en els llançaments a cistella.
En el segon quart l'equip local s'espavilà, i aconseguint fer-se les úniques dominadores de la pintura, aconseguiren els primers avantatges clars, 15-7 en aquest quart i un total de 21-13 al descans.
Les de Gata continuaven agafant tots els rebots d'atac que volien i anotant fàcil en la pintura, però les ondarenques començaven a espavilar, de fet, en els primers 3 minuts del 3er quart, les ondarenques aconseguien un 0-6, que les posava a tan sols 2 punts (21-19), però les gateres jugaven en casa i no es deixaven sorprendre massa, acabant el quart 29-24 (parcial de 8-11).
En el darrer quart estava tot per decidir i les ondarenques sempre manaven, però no era suficient. 2-7 d'inici, i les ondarenques que empataven el partit a 31 punts, però les gateres continuaven agafant rebots fàcils baix l'anella de l'Ondara i anotant (10-13 en el darrer quart). A la fi el decepcionant 39-37, que les ondarenques tingueren una doble ocasió d'empatar i anar a la pròrroga, fou el resultat final del partit.
Anotació: Alba 8 punts, Carla 13, Sandra 7, Neus 2 i Sílvia 0 - cinc inicial - Leila 0, Vane 7, Lore 0 i Andrea 0.
Salut a tots.

11 comentaris:

elpepgf ha dit...

ale, ja està... no sabia quines paraules gastar x a fer la derrota menys dolorosa..... la veritat és q va ser un partit horrible!!!
però b...

*..alBetaa..* ha dit...

:( pues no feia falta posaro...simplement...pro buenoo!! tots tenen els seus diies no??

podriiem fer algun amistos no?? el pedreguer no te eqip?? o nosaltres matexa... :D contra les ueles (desi, miriam, ilu, etc etc) jiji

wenu pep, anims, jo ho vag superar el disabte per la niit :D jajaja weno, fins qe vag vore a un personatge qe millor no dir noms i em va tocar la moral pero be, no em va durar molt, vag seguir igual de felis jaja! sas q?? vag sopar am lalcaldee jaja qins ballaos teniaa tuu

Ximoo sal a bailaar qe tu lo haces fenomenal, tu cuerpo se mueve como una palmera ...lalalalala su su suave jajajaja!!

x cert, com vas qdar a FALKATA??? xDD

xaiitooo :)

*..alBetaa..* ha dit...

P.D: DESAFORTUNADO/A EN EL JUEGO,
AFORTUNADO/A EN EL AMOR!!

no diuen aixo??? jajajajajaja

Pep Sivera ha dit...

bueno eloi, ja que pep s'hen va de parranda per italia, nosaltres podriem aprofitar el dissabte de mati per a fer una majestuosa partideta de padel i despres unes birres per a celebrar el doblet (o triplet) del barça no...
bueno aixo de celebrar lo del barça no, que si no pere i toni no s'apuntaran a la partida de padel, ja que jo em puc canviar de xaqueta facilment, nomes tens que dir "xupitos pa tots els del barça" i jo et cante el himne i punto...jejejeje
bo, lo de la partida de padel va tambe per a pere i toni a vore si podem fer una partideta en condicions ja que jo estic de vacances i estic un poc aborrit...jijiji
pep hui et porte les fotos del mitic dinar a la plaça.

eloiet ha dit...

Home, pues la proposta m'agrada prou. A vore si Toni i Pere s'animen i quedem el dissabte per a fer una partideta. Per mi genial.

Ademés aprofitem que Pep no està per a posar-lo a caldo. Ho puc dir tranquilament ací ja que Pep segur que està 'spamejant' en el foro del Cyberdunk i no s'entera del que passa per el blog. PEP SPAMER!!!

Pos això, esperem a vore si TONI i PERE es passen per ací i diuen algo al respecte.

Passa-li les fotos a Pep, que tinc ganes de vore com queda la foto de la sombrilla!!

au

elpepgf ha dit...

q jo soc un spamer!!!!!!!!!?????????
això on s'ha vist!!!!!!!!?????????

no em podreu rajar, al menys a mí, xq vaig veure a pere el dissabte el "mogambo" i em va dir q ell no podia quedar aquest dissabte si jo no estava!!! xq si no em rajaria i ell no em volia rajar...
encara q igual no recorda res d tot açò, xq el seu estat era prou lamentable.........
pere, estàs bé!!!???

alba, a falkata molt b! la veritat es q d pm!!! vaig arribar i vaig carregar al cotxe 4 xotes i ale, d volta amb elles x ahi!!!!!jejejejeje

P.D: DESAFORTUNADO/A EN EL JUEGO,
AFORTUNADO/A EN EL AMOR!!

no diuen aixo??? jajajajajaja

elpepgf ha dit...

pito, a q esperes a portar-me les fotos a q estiga a la fonteta veient el barça eliminar al pamesa, o q???!!!!!!!!

a, q això no vos ho havia dit... sí aquesta vesprada me'n vaig a "pamesa", a veure com perd el valència davant el barça... (espere... si no, desprès les rajaes seran més grans, encara... jejeje)
eixe era l'article sorpresa... les fotos del partit del pamesa-barça!
ala, ara ja ho he desvelat... ja no te gràcia...

a veure si li faig una entrevista al cosinet d kike... a sada... si es deixa, clar... jejeje ;)

b, pa no fastidiar molt a eloi, me'n vaig a donar-li un cop d'ull al foro del cyberdunk, q demà estaré d viatge i no podré controlar-lo massa...
uf!!!!!!!!! quina vida... avui a veure el pamesa-barça, demà cap a itàlia.......

ah, x cert... jejejeje, aprofitant q vaig a bolònia... jejejeje, m'he pillat entrades, també pal segon partit d l'eliminatòria, del dijous, bolònia-benetton d treviso...
jejejeje
amb això també faré algun articlet...

uffffffff, quina vida més dura...

b, i ara a treballar... ui, no! al foro!!! ara no puc treballar... ja ho faré més tard... cap a les 7.30... ui, no! q me'n vaig a valència...
va! pos no treballe, i au!!! total, pa q......???!!!

elpepgf ha dit...

grandiós comentari...... jejeje

garrot i pa dur ha dit...

Pep no poses comentaris tan llargs que anava a llegir-lo i m'he fet arrere

fer

leilaond ha dit...

wenas!!

alba a ki vas vore??? lalcalde va ballar??? kuaaaaan??? jo ja men auria anat........

Pep xa mi este partit no conta!
ki es desafortunat es desafortunat en tot! jajaja ale


aeu aeu

elpepgf ha dit...

es pot saber xq ningú comenta res!!!!!!!????????????
ací estic, jo... en itàlia i ningú em dona conversa...

b, pos vaig a fer un articlet...