dilluns, 25 de febrer del 2008

Victòries amb diferents sabors!

Jornada bona pels interesos dels nostres equips amb victòries, ajustada per als Sèniors i sobrada per a les Júniors.

Resum del partit de l'equip Sono Acustic Club Bàsquet Ondara, categoria Sènior Masculí:

HOME BORRATXO ARRIBA AL DESCANS I REMONTA EL PARTIT! El resultat final és de 54-49. La resta del resum no el farem, ja que aquesta notícia eclipsa qualsevol altra...

El Júnior Masculí va guanyar front el Benissa un partit què es va posar de cara des de, gairebé, l'inici. La victòria fou per 67-49. D'aquesta manera els Júniors de l'Ondara es situen en la cinquena plaça empatats a punts amb el Benissa.

Per la seva part el Júnior Femení va guanyar a Anna en un partit que va començar malament (8-4 al primer quart), però que ràpidament les ondarenques ho solucionaren en defensa, furtant balons i impedint que les contràries anotaren amb facilitat. El resultat final fou de 26-53.
Destacar la mala actuació arbitral, què va deixar que les jugadores d'Anna pegaren tot el que van voler i més!
El partit del diumenge 24 front El Pilar "B" va quedar suspès, novament, per pluja. Encara què l'equip contrari no es va presentar i falta que la Federació es pronuncïe. Esperem que ens donen el partit per guanyat.

Salut a tots.

8 comentaris:

elpepgf ha dit...

t'agrada prou el resum o q!!!?

eloiet ha dit...

Ie cabró posa algo mes no??

S'ha de puntualitzar lo de l'home borratxo... les primeres 6 boles que va tocar les va perdre y no va començar a entonar-se un poc fins a l'últim quart.

Per cert podries dir-me els punts que vaig fer que serien entre 15-20 supose. Es per a calcular la valoració... je je

Un alra cosa. Rafa va dir que haviem guanyat de 14 i ara veig que només de 5... a vore si Rafa anava pitjor que Toni?

Per últim jo destacaria els bons minuts que els Juvenils (Sergio i Fernando) van jugar.

elpepgf ha dit...

l'acta no ha arribat a les meves mans, es a dir: q no puc opinar d valoracions, actuacions dels juvenils...
i x a q ho sàpigues: al fer la crònica he seguit les ordres d toni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! em va dir que posara això i amb això ho he decidit deixar! no mola o q?

eloiet ha dit...

Mare meua, no m'extranya que només hages destacat eixe fet. Segur que la crònica la vau fer el dissabte nit a l'aixut i Toni portaria uns quants 'ballantines' mes al cos.

Be, el fet important es que vam guanyar un partit que s'havia posat molt dificil després d'anar al descans 9 o 10 punts per baix.

Pere, tu que estaves de espectador (llastima que no jugares) explica un poc com vas vore el partit.

PONS ha dit...

Desgraciadament no vaig poder jugar,però que bé vaig moure la banqueta posant a cadascú en el moment apropiat (inclús canvis compromesos com traure a Segio i donar-li tants minuts)jaja!Si no m´ho dic jo...
Lo únic que no em va agradar i que farà que deixe el càrrec d´entrenador és que vaig patir unes vergonyoses presions per part del president de l´entitat dient-me que un tal Eloi era intocable i que havia de jugar els 40 minuts per decret!!!!!Amb eixe enxufe jo també triunfaria!!!!jajajaja!!!
Espere que el departament jurídic del club conseguisca que el GRAN JUGADOR PERE GEL puga jugar pronte per a poder portar a l´equip cap a nivells baloncestístics superiors!!Estic fet un poeta!!
Quin pet portava Toni!!!!Un segon vaig tardar en donar-me conter quan va entrar al vestuari,pareixia jo jugant contra Calp perdent balons!Si li arriben a fer el control antidoping...
No puc prticipar molt al blogg per que vaig de feina pins a les celles,vaig a vore si suspenc a algun alumne que avui estic de mala llet!!!jaja!!!

eloiet ha dit...

Ehh... que no vaig jugar els 40 minuts. Al segon quart vaig descansar 4 o 5 minutets... i així va anar el quart.

Per cert Pep, has vist el resultat del Xativa-Caudete!!!!!! Si no hi ha un error, el diumenge que ve no cal que anem a Xativa per a res, quedem i esmorzem com a senyors en Ondara. Mira-ho i ja dirás algo.

Després de vore el resultat brutal del partit de Xativa, voldria cambiar la resposta de l'enquesta i agafar la "No ens presentarem!"

elpepgf ha dit...

no,no,no,no,no,no......... això no pot ser!!!! acabe d trastornar-me... a la nostra categoria, entre el primer i el segon es pot quedar 113-4??????????????
això no està malament...????
aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh

eloiet ha dit...

A que es brutal???? Jo al vore'l m'he quedat de pedra, no pot ser veritat, es massa fort!!!!!