dimecres, 13 de febrer del 2008

Suspensió de l'entrenament per força major!

Atenció, per què degut a un niu de formigues autòctones d’Ondara (les famoses Fòrmigus Ondarenssis) i en perill d’extinció, avui dimecres no podrem entrenar.
Resulta que el niu a eixit a l’altura del tir lliure que dona cap a la pista nova i és tan gran que arriba fins el centre de la pista, degut a això i a que aquest tipus de formigues estan en perill d’extinció, l’Excel·lentíssim Ajuntament d’Ondara, ens convida a suspendre l’entrenament al poliesportiu i posen a la nostra disposició el nou pavelló cobert del Sanchis Guarner.
Des de la corporació municipal ens asseguren que el divendres ja podrem entrenar al poliesportiu, ja que estan fent tot el que està a les seves mans per a traslladar el niu de les formigues al centre del camp de futbol, per a que el futbolistes del nostre poble no tornen a perdre un partit i posen les formigues com a excusa.
Així doncs, confiem amb els nostres governants i ens deixem a les seves mans per a poder entrenar en condicions el proper divendres.

Salut a tots.

6 comentaris:

elpepgf ha dit...

i es q clar, qui no coneix a les Fòrmigus Ondarenssis??? pere ja ho va dir fa poc en broma, però mira... s'ha complit!!! jejeje

eloiet ha dit...

segur que heu aprofitat la plaga per anar al Fosters i al cine i perfeccionar la forma redona de les panxes ehh??

Per cert si aneu al cine mireu la de 'No es pais para viejos' que vaig anar el dilluns i està molt be (per a mi).

Au

elpepgf ha dit...

tu trobes q anant al cine amb pepito i kike es pot veure eixa peli???? vam veure la de monstruoso, i mira q te delit la peli...........
i sí! vam sopar al foster's! vam acabar farts, amb postre i tot, buuufff, d pensar-ho m'empaxe!

Pep Sivera ha dit...

perdona que et di Eloi pero jo vaig dir que volia vore la de "no es país para viejos pero algú va dir que no...i jo en el foster`s no vaig menjar res, nomes una ensaladeta i au.

elpepgf ha dit...

qui collons és eixe tal "pito"??? tirem-lo del nostre blog xavals, a per eeeeeellllll!!!!

Pere ha dit...

Acabaré pensant que soc adiví i tot!!!Jo ja veia vindre lo de les formigues,però si el problema està en mans de l´ajuntament estic molt tranquil.
Esric indignat,vosaltres no sou amics ni sou res,falle un dia al blog perquè estic d´excursió amb els alumnes i em busqueu rapidament substitut I DAMUNT ÉS PEPITO!!!jajaja!
Pep a vore si escrius el capítol dos de les anècdotes del club que el primer va estar molt currat.
M´has tramitat la fitxa?