divendres, 2 de març del 2012

La crònica!

No es pot negar que els ondarencs van ser fidels al nivell de joc ofert en els últims partits. Entrades i canastres fàcils fallades, un 35% en tirs lliures, tres faltes tècniques, i la multitud de tirs errats, van ser els que van portar a una nova derrota per 71-60.
Un partit que, a pesar de tota la pitjor anteriorment dita, va poder haver-se guanyat de millorar només un d'estos aspectes. L'aspecte de rebots, tant ofensius com defensius, va estar bé, i la defensa va ser agressiva, quedant eliminats 5 dels 10 jugadors. El problema fonamental va ser que, quan ens acostàvem, ells anotaven i nosaltres no, o ens xiulaven una tècnica i trencàvem el ritme de partit.
Sense més que dir, ja que sabem les fallades i com corregir-los, vos diré el tanteig parcial: 17-10 / 22-22 / 18-15 / 17-13, és a dir: 17-10 / 39-32 / 54- 41 / 71-60.

Anotació: Sergi L. 6 punts, Jordi 2, Pere 5, Cèsar 4 i Eloi 23 - cinc inicial - Sergio P. 4, Sergi C. 0, Roc 5, Pablo 3 i Toni 8.

Salut a tots.

2 comentaris:

elpepgf ha dit...

xicons a la vesprada intentaré fer la crònica... vaig d puto cul tota la setmana... :(

demà aniré, però no sé si tindré el genoll a punt...
em vaig pegar un bac el dimarts i el tinc infladet... si veig q la cosa va millor estaré ok... d totes formes aniré al partit, encara q siga a veure-vos! ;)

jero ha dit...

xiquet!,jo hui no anire al entrene,la excusa es que hui es el meu 32 aniversari i tinc que vorem les cares al la casalla,els montaditos i les mandonguilles de carn,jajajajajajajajajaja!!.Conteu en mi dema per al partit.

Ale a cascarla!