dilluns, 1 d’agost del 2011

Tornant a la realitat...

Desprès d'unes festes de Sant Jaume molt ben viscudes per tots els components del bàsquet, ara toca tornar a la realitat!

Aci vos deixe l'enllaç amb el full de la Llicència que teniu que emplenar amb les vostres dades, signar i enganxar una foto, i una còpia del D.N.I., per poder poder tramitar-la a Federació:



I, com no podia faltar, ací uns arxius gràfics dels nostres herois a festes...

Els germans López... Uns santets de cuidaito...
Arnau, tot felicitat i Javi i Carles, el futur intentant comportar-se...
Mateu i la germaneta. Eloi amb el seu "cubateta"...
Sergi i Pep, a tope... Felip amb la "parenta"!

Fer, amb el seu particular "carús" i Toni... Toni amb el seu...

Salut a tots!

9 comentaris:

basquet ondara ha dit...

bé xicons!!! ja acabades les festes, quin dia ens tornem a veure al pavelló "pere giner arena" x començar a xerrar sobre la pretemporada i fer-ne una d veritat!!!

Pere ha dit...

Jo no he estat a festes o que??!!!Que és una altra indirecta per a que deixe l´equip....doncs no ho aconsegureu!!Amenace en jugar i continuaré tirant-me hasta les sabatilles!!!jajajajajajajajajajaja!!!(risa malèvola)

basquet ondara ha dit...

pere, les fotos q tinc teves no son gens lamentables, x tant, no et pose ací... jajajajajajaja

CarLa ha dit...

Buenaaasss!!! uff si fa que no em passe per asíi, mare meua!! bueno Pep que volia preguntar'te si en agost tanques per vacanses o ho tens obert, era per a passar-me a que em passes les fotos i el video desastrós del rally a un pen, tot això quan tingues un poquitiu de temps! tot això era a vore si passe mes voltes per así!! :D bueno a cuidar-se! :D

elpepgf ha dit...

jajaja, bon dia carla! ;)
lamentablement x a mi, no tanque en agost, estic d 8.30 a 14.30, quan vulgues passar, t'acostes i t'ho grave tot al pen eixe!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

...lamentablement??? Desgraciat, TREBALLA!!!! encara que siga per a enganyar al cos home, jejejejejejejejejejejejejejeje
Que gran Eloi xe!!!! Ara Sergio Torres, portava una bona castanya el dia de les quintades no??? jajajaja

elpepgf ha dit...

sergio, el dia d les quintades sempre compleix amb el paper, l'any passat ja recorde q em deia q no anava massa bé... jajaja
això sí... 2 ó 3 dies més tard, encara em deia q tenia ressaca... jajajajajaja

Jo ha dit...

peeeeeeeeeeeeeeep d'on has tret eixa foto meua? a qui li estava fent jo eixa cara?
Ja posat demana el video de la font q eixim llorens i jo q tb te a vore amb el bàsquet...

basquet ondara ha dit...

el qui ix a la dreta d la foto, rascant-se el cap és fer... això respon a la teva pregunta!!!??? jejeje

el vídeo l'he vist... és molt bo, però no és apte x menors d 22 anys, x tant no el puc penjar ací... jajajajajajaja