dimarts, 3 de maig del 2011

Derrotes per tancar la temporada

Els equips ondarencs que quedaven encara en competició, jugaren aquest dissabte 30 d'abril els seus darrers partits de lliga, per descansar fins la propera temporada.

El Júnior Masculí jugava en Sueca, front el campió del seu grup. Els de la Ribera Baixa no es relaxaren, encara què matemàticament ja havien guanyat la lliga, i arrollaren els nostres per un clar 76-42.

A les 18.30h. jugava el Sènior Masculí en Verger, amb la pluja amenaçant a l'horitzó, però sense arribar a suspendre el partit!
El partit tingué dos parts ben diferenciades, els primers 5 minuts, on els ondarencs eixiren arrollant amb un 0-10, i els següents 35 minuts, on el Verger feia el joc que volia i els nostres no podien posar-se clarament per davant en cap moment... El primer quart acabà 6-15, el segon 17-13, arribant al descans 23-28, el tercer quart fou el de la remuntada total dels locals, aconseguint un parcial de 17-11, posant-se 40-39, just per encarar el darrer quart, on un nou parcial de 16-9 sentencià i deixà la victòria en casa, per 56-48.
Anotació: Sergi L. 10 punts, Roc 2, Pere 13, Jero 6 i Eloi 14 - cinc inicial - Lluís 0, Sergi C. 1, Pep 2 i Felip 0.

Salut a tots.

14 comentaris:

elpepgf ha dit...

a veure si demà o el dijous pose l'artible amb les fotos del sopar, on vam convidar a "la guanyadora" d la quiniela!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

desde que em degueu una sopaeta que este blog està molt mort no???? jejejeje

Pere ha dit...

Qui ha guanyat la lliga?

jero ha dit...

aço que es xeeeee!!!!,un sementeri esta mes animat que este blog!!!!,Pep on esta el article de la sopa?,no diges que esta semana tenies atropell a la feina,que aixo no seu creu ningu,pepito que al final no vas guanyar e!!,les apostes eren domes dins de la peninsula,fora de ella son nules,aixina que nanai de la china!!

Ale a cascarla!!

Pep Sivera ha dit...

Perdona que puntualitze Jeroni... Jo l'aposta la vaig fer dins de la peninsula així que és valida!!!!

I no agobies a Pep que deu estar estressat de passar tot el cap de setmana en la punyetera Final Four, el Barça-Espanyol i posant-se cego a menjar platets mig buits...jejejejejejeje

elpepgf ha dit...

me'n vaig a la final four a barcelona, i resultat q açò no ho anima ningú, collons!!! tindré q contractar unes animadores x posar ambient al bloc, o q!!!???

a veure si aquesta vesprada tinc temps i vaig actualitzant articles!!! ;)

jero ha dit...

Actualitza bonico actualitza!!!!!!!,ten cuidao a vore si et desllomes cuant tacades a enxufat el ordinador,Jajajajajajaja!!!!

Alè a cascarla!!!

elpepgf ha dit...

a tot açò!!! qui es va dignar a anar el divendres al pavelló!!!???

jero ha dit...

Ye!Ye!Ye!,no cambies de tema eeeee!!!,jo el divendres no vaig poder anar per motius de gossera i la recrema del sol que portaba,aixina que la excusa es molt bona,tu quina excusa tens pa no fer els articles??????,gosssss!!!!

Ale a cascarla!!

P.D-Aixina em acabat!,rajanmos tu i jo asoles al blog.

elpepgf ha dit...

la meva excusa encara és més bona... he estat d viatge, pringaoooooooooo!!!

jajajajjajaajajaja

elpepgf ha dit...

jajajajaja
pos sí!!! des del mozilla puc entrar, xq amb el google chrome, encara no em deixa...

elpepgf ha dit...

podeu entrar al bloc???

elpepgf ha dit...

en tot el dia no m'ha funcionat cap bloc d google i ara q entre no veig l'article q vaig penjar ahir......... q estrany...

jero ha dit...

si que va prou mal si!!!,el article de ahir pensaba que l'avies borrat tu o algo,trobe que mol estan sabotegant,jajajajajajajajajajajaja!!!!,o pot ser que eixos articles tan roins que poses els detcte el blog i els elimina,jajajajajajajajaja!!!

Ale a cascarla!!!