dijous, 3 de febrer del 2011

La visita al Perelló!

Els ondarencs visitaran la complicada pista del Perelló, en aquesta 15ena jornada.
El dissabte, a les 18.30h. tindrà lloc el partit en la veïna localitat de Sueca, en ple Parc de l'Albufera!
Els ondarencs tindran que solventar la complicada eixida, ja que els del Perelló, de les 4 victòries que porten el lliga, 3 han estat en la seva pista, per tant, serà un partit ben complicat i que exigirà el màxim esforç als nostres jugadors.

Salut a tots.

13 comentaris:

elpepgf ha dit...

fer, no vindràs...??? en partits com aquests et necessiten entre el públic, x captar l'atenció del contrari i distrau-re'l en les teves frases eloqüents... jajajajaja

garrot i pa dur ha dit...

si Toni ve, vaig. No vaig a posar-me a fer el capullo a un puesto jo asoles... A part, que la meua "eloqüència" crec que es va acabar a Terra Mítica...

elpepgf ha dit...

no, no crec q s'acabara allí, xq recorde q a cap d'any en vas amollar unes quantes molt bones... encara q l'estat en el q estàvem era un poquet lamentable i solen sir-se moltes tonteries... jajajajajajaja

tranquil, q toni si va, ho faré en autobús... jajajajajaja
eixe comentari d fa un parell d dies al carallibre m'ha encantat!!!
toni, també pots anar amb el tren i no tardaràs tant, no!!!??? o sí... no ho sé...

eloiet ha dit...

Pep, jo aniré directament a El Perelló el dissabte ja que aprofitant que juguem prop de valencia ens quedarem per aci el cap de setmana.

Pere ha dit...

Pensava que era a les 17.30h!!Ja m´han furtat una hora de festa!!!!

eloiet ha dit...

Quina festa Pere?? la de quedar el diumenge ben matinet per pujar 3 vegades seguides a Segaria i després anar a menjar brocoli bollit i suc de mandarina??

No ens enganyes que has cambiat les festes corrents per festivals del pateo... mira que pedre't les festes de mig any(no he anat mai a ninguna pero bueno)!!

Pere ha dit...

Jaja!Home,en un poc de brócoli i un bon suc de taronja encara es fa una dinaeta desent. Sempre que no sigues un heavy menjaquicos!!!!!

garrot i pa dur ha dit...

no Pere, no valen escuses. Que jo al mig any esperava vore't en acció i el que vaig vore és que només vas acabar de sopar vas pegar a fugir... Quin iaio esportista estàs fet jajajaja

elpepgf ha dit...

vaja quina quadrilla d bloggers més polèmics i perduts q tinc x ací, collons!!! jajajaja
jo m'abstindré d fer comentaris... serà millor... jajaja

eloiet ha dit...

Buá, quant et queda per aprendre de la vida Pere!!! de fet no se perque som amics.
Si feren estudis com toca el quico, la mortadela, el morro fregit i el anis es convertirien en productes de consum básics.

Bo, vaig a fer el sopar que Lauren ja es queixa. Menu: sopa de creilla,puerro, ceba, carlota i carabassa............................................(gran suspiro)..............................................................soc un incomprendido

Pere ha dit...

jajajajaja!!eres un crack Eloi!!Encara estic rient-me!!

Açò és increible!!Ara et rajen més per portar-te bé que per ser un bala perduda borratxo com vosaltres!!!jajaja!!Esteu segurs que som un equip de bàsquet!!!Menys mal que jo em porte bé i gràcies això continue carregant-me l´equip a les esquenes!!!jeje!

Vaig a prendre´m un biomanan!!

eloiet ha dit...

El mes trist es que el sopar va ser eixe de veritat, i damunt el vaig fer jo mateix!

garrot i pa dur ha dit...

deixem de rajar a les "persones moderades" de l'equip perquè al pas que anem... Jero (Borratxo!) serà el model a seguir de l'equip i ahí no es pot arribar...