dijous, 29 de juliol del 2010

El resultat de les festes de Sant Jaume!

Sant Jaume sempre deixa imatges per al record...
Ací en teniu unes quantes, això sí: no li ho tingau en conter als pobres festerets..............
Què li fa Fer a Sergio??? O encara millor, què fa Fer amb la gorra brillant de Peixo!!!???
Sergi, el futur??? I que em dieu del present, és Son Goku???!!!
Uis!!! Sergi mira el sustet del Gran Capità amb cara d'estranyesa!!!
Sort te Jordi que no trobe la foto bona... però quan la trobe tindrà un article per a ell sol.......
Pito ha trobat nova feina... muntador de barreres...
Pere i Lluís carinyosos amb les parentes...
Pep i Sergi es posaven gelosos de Felip...
Andrea i Vane com a representació femenina amb el pare de Carla.
Uns quants "Ex":
Francis i Llorenç...
Mateu i Toni!
I com a regalet:
Mallol i Eloi!!!
Salut a tots.

34 comentaris:

elpepgf ha dit...

eloi, he sigut benevolent i he posat aquesta del sant jaume 2009, on estàs mitjanament decent... ;)

elpepgf ha dit...

x cert felip, a veure si el proper sant jaume fem una foto on no estigues besant a sònia, collons... q en totes eixiu enganxadets............. jajajaja

eloiet ha dit...

Ja Ja, eixa foto jo no l'havia vist encara! Els bonus tracks son el millor!!

Per cert, Pere s'emporta el premi a la millor cara de bufat de Sant Jaume 2010.

No sabia que Son Goku també anava a les festes d'Ondara... si ho arribe a saber vaig correguent a buscar a Bulma, que sempre m'ha agradat!!

Pere, Pep, Pito, Fer, Sergi, Sergio, Toni, Jordi, Jero: BORRATXOS!!!!!!!!!!!!!!

elpepgf ha dit...

eloi, no et recorde l'sms q em vas enviar, no!!!??? on deies a les 2 del matí q estaves massa bufat x a vindre a ondara!!! ui... ja te l'he recordat!!! jajajajajajaja

hi ha enquesta, xiqueeeeeeeeeeeetssss!!! ;)

elpepgf ha dit...

eloi: BORRATXOOOOOOOOOOOO!!!! xDDDDDDD

eloiet ha dit...

Ja Ja, tens raó!! no m'enrecordaba jo tampoc!! La veritat es que estaba en condicions lamentables i no podia agafar el cotxe per anar a Ondara com era la meua intenció inicial...

Deuriem posar:

Club Básquet Ondara: PANDA DE BORRATXOS!!!

elpepgf ha dit...

jajajajajaja, això es pot canviar en qualsevol moment, eh!!!

exemples hi ha moltíssims...

llàstima no tindre fotos del partit aquell aplaçat a diumenge d matí, on estàvem 5, en castelló d la ribera, trobe q era...
q quasi guanyem sense calfar i donant un espectable brutal... jajajaja

elpepgf ha dit...

supose, q ara la capçalera del bloc està més adequada al nostre estil d joc... jajajaja

jero ha dit...

Molt bones les fotos Pep!!,eloi te paren be les ulleres!!jajajajajaja!!,felipe es veu que dege acabar la nit millor que alguns de nosaltres,jajajajajajja!!!,a sergi bufat i tot no va haber manera de convenserlo pa posarli un poc de cremeta deixa meua,jajajajajajaja!!!

Ale a cascarla pandilla de BORRATXOS!!!!!

garrot i pa dur ha dit...

Sergio encara està cagat de quan el vaig pujar, que dia que no podia, el tio jajajaja.
Son Goku anava traguent flames per ahí però de calent que anava en les seues amigues. Felip li va arribar al fetge a Sonia perquè maxo, l'obertura de boca eixa...
Lo de Pep i el Brown es veia vindre, si és que... Toni sua més mamant-se que jugant a bàsquet... i Elo tio, que et posen amb Mallol... jo li pegaria dos osties a Pep.

Pito, Pere i jo ens salvem de les rajaes que som gent desent jajajajajaja.

Per cert, momentazo quan la verbena mos va tocar el We are the Champions eh!! I bueno, en resum, grandísimes festes.

Pep, vull totes les fotos!!!

elpepgf ha dit...

fer, et quedes sense fotos x eixe comentari tan bo!!! jajajaja

en tens x a tots, collons!!! quin tio!!!!
passa't x ací amb un usb i te les passe!!! ;)

el tema meu amb wifrown ja fa temps q es veia vindre, és veritat! ell es feia el remolonet, però finalment ha acabat caiguen a la meva xarcia!!! d'ací a dos dies ja m'està demanant ser un cuguç més!!! jajajajaja

eloiet ha dit...

Hostia... pense que m'han bloquejat el conter del Facebook!!!

He fet uns comentaris en el muro de Toni sobre lo de la publicació d'un archiu amb dades personals d'usuaris de Facebook i ara resulta que no puc entrar en el meu conter. Posa que está 'temporalmente inabilitado'.

Algú pot mirar a vore si han borrat els comentaris o m'han borrat a mi directament?? Pobretes les meus vaquetes de la granja, qui els donará de menjar ara??

elpepgf ha dit...

jajajaja, viciat a la granja!!! jajaja

recorde la conversa eixa! vaig a fer un cop d'ull!!! ;)

elpepgf ha dit...

pos en el mur d toni, encara apareix això:

Eloy Millet Colomar: en thepiratebay.org pots descarregar l'arxiu com un torrent...
Fa 19 hores · M'agrada

Toni Zarzo: XE JA T'HAN BBORRAT L'ENLLAÇ, PQ SERÀ?
Fa 19 hores · M'agrada

Eloy Millet Colomar: I això que no he posat l'enllaç directe a l'archiu descarregable que si no em borren el conter
Fa 19 hores · M'agrada

Pep Llença: eloi: PIRATA I BORRATXO!!! xDDDDDDD

eloiet ha dit...

Falsa alarma. Ja puc entrar al meu conter Facebok altra volta.

Xavals, en un rato vaig a firmar la escritura del nostre nou pis en Valencia i passaré a ser un hipotecat mes!! Ja vos informaré i si algú vol vindre a vore-la està convidat

elpepgf ha dit...

la hipoteca, la firma o la casa!!!!???? q ens convides a veure!!!!!!!???????????? la hipoteca no gràcies... q segur q me l'endosses i amb la meva tinc prou... jajajaja

enhorabona, xavals!!! ;)

garrot i pa dur ha dit...

eh Elo, no et farà falta un inquilí/apalancat des de setembre a juny, veritat? jajajaja, perquè si és que si em plante ahí en no res!!

Però per favor, rajeu de les fotos ostia!!

elpepgf ha dit...

fer, quin tio més apalancat!!! q s'acaben d casar, collons!!! deixa'ls un poc d'intimitat!!!

encara q igual els vindria d luxe cobrar-te un alquiler extraordinàriament alt, x perturbar-los la seva intimitat!!! jajajajaja

Pere ha dit...

Com pot ser que aparega a les fotos si no vaig eixir de casa en tot Sant Jaume?(O almenys això és el que recorde).

P.D1:Sou un equip penos per que no vau vindre ningú a la festa d´aniversari que va celebrar Fer en plenes festes santjaumeres.Menys mal que el millor triplista de la historia del club estava allí per a rendir honors al millor rebotetjador de la lliga.Per cert Fer,quina pasta cassolana més bona que et vas currar!Eres un Arguiñano qualquiera!!
P.D2.He de dir que enguany he vist molt fluixos als cuguços i fins i tot Pep i Pepito en van tindre que demanar ajuda a mi per a correr les entrades de bous ja que ells no eren capaços dárribar a la plaça!!!Trobe que,o els Pep´s es posen en forma, o no jugaran ni un minut esta temporada.

AHI QUEDA ESO!!!Me´n vaig a Benassal a vore si conseguisc salvar almenys un ronyó i un terç de fetge!!

elpepgf ha dit...

respecte a la posdata 1:

el millor triplista no va anar xq no estava convidat i no es va enterar, es a dir: RAFA!!!!

el millor rebotejador no va anar xq no estava convidat i no es va enterar, es a dir: PEP (JO)!!! (però el vaig felicitar quan el vaig veure, eh!!! beneït carallibre, q és un xivato d'aniversaris... jejeje)

en quant a la postdata 2:

no tinc la intenció d jugar ni un minut, aquesta temporada... ahi queda eso........ ;)
jejejejeje

pere, depurat prou a benassal, q el proper divendres no saps la q t'espera, bonico!!! ;)

Pep Sivera ha dit...

Respecte a la postdata 2:
jo tampoc tinc intenció de jugar ni un minut la següent temporada, tampoc es que en jugara molts però enguany menys!!

jero ha dit...

Borratxos!!!,hay queda eso!!.....

Pere ha dit...

2 respostes bdos que no juguen... algú jugara l´any que ve o tindre que jugar jo soles contra els equips contraris??

Pep ,estic tranquil per que en Sant Jaume he agafat 5 kilos de reserves per a soportar els teus entrenaments!!!!!jeje!!!

Comencem el divendres? Es que he vist a Felip (sense la xicona) i no sabia res.Podries currar-te un article i anunciar oficialment l´inici de la pretemporada.

AHI QUEDA ESO!!!!

elpepgf ha dit...

és el q tenia pensat fer... jejeje
todo a su debido tiempo... q les fotos donen molt d resultat... xDDDD

eloiet ha dit...

El divendres ja comencem!!! Mare meua que pronte no?? Pero no tindreu idees rares d'eixes vostres com anar a correr i tal no?? Si es així aviseu i no vaig fins que comence la temporada...

pero jo tampoc jugaré ni un minut(es la moda no?)

elpepgf ha dit...

copiotaaaaaaaaa!!! això no val... a veure si d demanar 40 minuts, passe'm tots a demanar-ne 0!!!!!!!!
bé... com a mínim, així serà més fàcil x a qui siga, finalment, l'entrenador... jejejeje

no, eloi... d córrer x ara res... quedem x veure'ns les cares i fer uns tirets, la pretemporada la farem entre setmana, divendres ens tocarem "boles"!!! ;)

garrot i pa dur ha dit...

aixina vale, si el divendres va de tocar-se les boles m'apunte. Bueno, i espere que cadascú es toque les seues, que, Pep, has agarrat ara festes una costum de tocar les dels altres, tant literal com metafòricament, que hi ha que vore!!

eloiet ha dit...

Fer ha dit tot el que jo volia expresar i damunt amb bones paraules.

Prevenint la 'encerrona' del divendres ja avise que no em trobe preparat per anar a correr ni fer coses inhumanes d'eixes que feu de vegades.

Ale ens vegem i ens toquem les boles

jero ha dit...

Mariconets i borratxos!!!!,AHI QUEDA ESO!!!!

Ale a cascarla!!

elpepgf ha dit...

en primer lloc voldria aclarir el comentari q ha fet fer, ja q posa en dubte la meva virilitat masculina i el meu sexe!!!
fer, jo no he agafat cap costum d tocar les boles, ara... ja la tenia... tan sols q ara MOLT MÉS!!! jajajajajaja

tranquil eloi, no hi haurà cap encerrona!!! vos deixaré jugant i jo aniré a córrer!!! jajajajaja ;)

qui és el tipues aquest, q porta uns dies entrant i escrivint sempre el mateix???????????!!!!!!!!!!!!

la seva frase, x si no vos haveu adonat és aquesta:

"borratxos!!!!,AHI QUEDA ESO!!!!
Ale a cascarla!!"

deu ser algú molt aborrit... jajajajajajajaja

Unknown ha dit...

Buenas!

Ja he vist les fotos per un xivataza de Fer q sinó... com açò estava tan aborrit...

Fer lo de suar es normal, lo q no se es pq tinc un got doblat, si no em duren ni 5 minuts, q hauria fet jo en el got?. Ademés, en eixa foto ja parec un home i tot, pues tinc quatre pels al pit i en la foto semble Pito per lo menos... I la cara q faig, debia d'estar pensant "q pesaet és el Pep este, xe" o no se, pq no recorde la foto la veritat.
També dir, on està la foto de Cèsar? si va estar tots els dies per allí.
Son Goku és una burda còpia de l'original (jo) i sinó q li pregunten a Pere per el dia q portava la cresta de Son Gou, o jo seria Vegeta? q opine Pere q com anava tan sereno tots el dies...
Pito ha trobat nova faena, però no de montaor, sino de "esconditero" o cagat, pues dos o tres voltes q l'he vist anava per carreronets poc transitats amb la respectiva i sense cap got a la mà...
El fotograf ofiacil amb això tenia prou, enguany has decebut prou a la gent, crec q la teua senyora ha estat millor q tu enguany, no és per res.
Els de la corbata son un món a part, "l'engullidor de xicones" a lo seu, beu ella i ell l'abseveix a ella, el "xiquitín" no parla, peròpq sols es dedica a beure i a Fer un dia li vaig tindre q dir que si volia li aguantava la corbata un rato q em semblava q li pesava massa... o per lo menos pel seu caminar això pareixa. I del senyor Jordi, perdoneu-li q sempre fera bona cara però es q pa lligar fa falta això i el s'ha dedicat de pleno a eixa àrdua tare...

Bueno, no escric més, un altre dia igual vos raje més.

Au.

Per cert, per mentira q parega, igual vaig a fer la pretemporada amb vosaltres (i dic fer, no "Fer", q això és molt diferent)

Pere ha dit...

Toni,eres un crack!!!!
Cada vegada que entres encens el blog i li dones la categoria que es mereix.Et propose com a president d´honor del club.Que millor persona podria defendre tots els valors que representen al nostre club!!!!jajaja!!!

Podriem fer un combat entre els dos Son Gokus per a dilucidar (que bonica paraula,trobe que no l´havia utilitzat mai...)quin es el verdader.Aposte 10 eurets pel Pegolí!!!!jeje!!Ho sent Toni però és que el borratxo pegolí té pinta de ser molt fort!!!!!!!!!!!!!

Ens vegem el divendres per animar a Pep mentres corre!!!!

elpepgf ha dit...

pere, en els estatuts del club no es contempla la "figura" (mai millor dit... jajajaja) d president d'honor del club!!! com a molt podria ser soci d'honor del club... jajajajaja (rotllo cruyff!!!)

toni, jo també recorde la teva cresta d son goku, i molt... però trobe q eixos colors eren de dragon ball GT, i això ja no ho va veure ningú... jajajaja

pere, no vages fent broma amb el córrer, a veure si et torne a traure i et lessiones un altre cop, eh!!!??? jejeje ;)

eloiet ha dit...

Ja Ja, ningú diu les coses tan clarament com Toni. Bueno, de vegades Fer s'aproxima, pero encara li queda entrenament.

A vore si podem anar tots el divendres(jo incluit que tinc que mudar-me de casa) i fem el tonto un rato en un lloc que no siga el bar, encara que per al nivell de forma que tinc, millor quedem directament al bar que aguantaré mes