dimecres, 17 de juny del 2009

Paxangueta oficial: dissabte 20-06-2009

Atenció, atenció, es fa saber que el proper dissabte 20 de juny a les 10h. del matí es donarà inici a la segona paxangueta oficial de "post-temporada" 2008-2009 entre els jugadors de l'equip Sono Acustic Ondara i "velles glòries" vàries...


Les normes dictades pel nostre benvolgut President, seran les següents:


1- Tots dos equips deuran estar formats pel mateix nombre de jugadors.
2- Es jugarà un torneig al millor de dos victòries. Cada victòria deurà constar de 21 punts, o en cas d'arribar empatats a 20, es decidirà per a l'equip que aconsegueixi primer un avantatge de dos punts.
3- En cas d'arribar 1-1, es jugarà un nou partit de desempat, aquest a 15 punts, que decidirà el guanyador.
4- L'equip perdedor deurà córrer amb les despeses de la cervesa i picadeta posteriors al partit, on serà d'obligada assistència per a tots els membres de l'equip!!! I no valdrà cap excusa, tipus: "es que jo estava coix", "no em trobe massa bé...", "en el meu equip jugaven tots els dolents" i coses així!!!


Així doncs, quedeu tots convocats per a la segona paxangueta oficial de "post-temporada", tant Júniors, com Sèniors, així com "veterans" o "velles glòries"!


Vos recordem, que la picadeta pot acabar de les següents formes:



Salut a tots.

11 comentaris:

elpepgf ha dit...

eloi, no val començar abans d'hora amb les excuses, eh!!!!!!

el q està fet està fet i hem d'acceptar-ho!!! jejeje
vinga toni, espavila, q el tio este encara tindrà temps a clavar un virus en el bloc, q els informàtics tenen molt temps lliure...

PERE, AVISA A COLAU, q l'altra vegada q va vindre tan sols n'érem 6 i es va quedar despagat!!! (a més, tu no estaves, traïdor!!!)

fer, llorenç... aviseu a lluís, niko, felip, els germans lópez, mateu (q ja està en el poble) i tota la gent q vos done la gana!!!

ah, toni! i recorda d dir-li-ho a césar i si això a algun dels enguix q encara tinguen les cames en el seu lloc... (a kike no, x exemple..., aquesta broma a estat molt d'humor negre... no cal q m'ho tireu x cara, q ja ho faig jo...)

Pep Sivera ha dit...

jo també estaré a la paxanga a no ser que estiga encara malaltet com hui, conteu en mI!!!

Pere ha dit...

En canvi a mi em ve molt mal este dissabte així que crec que no podre anar i em sap molt mal per que estic en forma i vos pegaria una pallissa atots...

Toni tens poreta de contar el que va passar realment al padel la setmana passa???Mira que sou uns lastres.Eloi tindrem que buiscar uns contrincants de més nivell per que si no ens aburrim!!jajaja!!

elpepgf ha dit...

pere te poreta d no estar prou en forma i tindre q pagar la cervesa!!! pere, tranquil, q venen toni, eloi i pito el convalecient!!!!!!!! jejejeje

el dia q em pose jo a jugar al pàdel podeu tremolar, xavals!!!!!!
d fet, jo d pensar-ho ja em pose a tremolar!!!!!!!!!
juas juas juas juas juas juas juas (rialla maleita!!!)

eloiet ha dit...

Buenas xatos!! Lamente comunicar que no podré asistir a la paxangueta del dissabte ja que este cap de setmana ens quedem en Valencia per a anar a fer activitats no-alcohòliques com anar al cine, al teatre, a una exposició i merdes similars.

També em servirà de depuració abans del cap de setmana de destrucció total que m'espera en el Metalway.

Espere que disfruteu i lamente no poder anar a maxacar-vos i vore com pagueu els porronets a la plaça de bous. La pròxima no fallaré

elpepgf ha dit...

ara es diu "anar al cine, al teatre, a una exposició..."?????? vamos!!!!!! mai havia sentit excusa tan bona x anar d festa i pillar una bona carxofa!!!!!!!

està clar, q eixa festeta serà el divendres i tens por d vindre el dissabte d matí tot ressacós i q et maxaque en la posició d center, eh!!!!!!!!

però tranquil, ja tindré més oportunitats d destruir-te, q ara ja tinc el blocking prop d 290 i el inside en 320!!!!!!!!!!!;););)

eloiet ha dit...

se que pot sonar a broma pero es veritat, cero alcohol este cap de setmana!!! La setmana que ve tindré doble(a triple) ració... mare meua la que m'espera. 20 concerts en 2 dies!! i la majoria de calitat.

El blocking i el inside que tingues no importen Pep, amb el meu dribbling, speed i strenght et provoque 5 faltes en 3 minuts i au!

elpepgf ha dit...

ai clar!!!!!!!! cuidaito amb el senyor dribbling, eh!!!!!!!!!!!

sàpigues q el meu jumping m'ajuda a anotar en eixos 3 minuts, prop d 30 punts!!!!!!! més o menys com Soc Jo Et en algun partit d'aquesta temporada, així q quan jo ja em quede fora tu tindràs el partit perdut!!!

mira! igual q tu: PERDUT, Q ERES UN PERDUT!!!!!! anar-te'n a saragossa a uns concertillos... q passa q no tens prou amb la nit d rock d sant jaume??????? bajoqueta rock i tota la tropa!!!!!!! això si q és qualitat musical, home!!! i no la música pa "jinetes" q vas tu a escoltar allí!!!!!!

a més, a més, tens l'hotel a fer la ma d la zona dels concerts, PRINGAO!!!!!!!!jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajjajaja

_lluis_ ha dit...

pep yo intentaré anar pero sq vag tindre un acciden de moto el dimats de la semana pasà i ncara nose si estaré recuperat del tot.Pero aniré a vorevos.

per cert, on jugueu les partides d pàdel?

garrot i pa dur ha dit...

confirme la meva asistència, per cert lluis vine encara que siga xa que mos descollonem de la pinya que et vas pegar avisare a felip, la familia lopez tal i cual.

llorenç

elpepgf ha dit...

així m'agrada llorenç! màxima eficiència!!!

això, això, lluí vine i ens riurem un poc d tu... jejejejejejeje

les partides no les juguen, és tot un mon paral·lel q s'han creat els pobres flipats en el seu cap....... no et dic res més...;)

XIQUETES, RECORDEU QUI NO VINGA DEMÀ AL POLI A JUGAR UNA ESTONA, Q EL SOPAR SERÀ EL DISSABTE A LES 21.30 EN EL LLOBELL!!!!!!