dimecres, 24 de setembre del 2008

Suspesos els entrenaments de la setmana

Desprès de setmanes preparant el començament de la lliga en pretemporada, arriben els dies més importants d'aquesta pretemporada on es poleixen els aspectes tàctics i s'incrementa el ritme d'entrenaments amb baló, i arriba al mateix temps la tant lamentada i, al mateix temps, necessitada aigua.
És en aquests moments quan ens adonem què el pavelló cobert és tan necessari...
En teoria l'esmena't pavelló deuria acabar-se a febrer del 2009 (d'ací 5 mesos), però no s'acabarà a temps, més q res, per què encara ni han començat les obres!
Mentre, els equips de bàsquet ondarencs, continuarem suspenent entrenaments i deixant perdre el to físic que havíem aconseguit en aquestes setmanes.

El temps pareix no millorar i donen aigua, per ara, fins el diumenge, per tant no podrem entrenar, segurament, tampoc el dilluns, ja què la pista estarà mullada i ningú no la netejarà, com passa sempre què arribem a les 8 de la vesprada de la feina per entrenar i encara tenim que perdre més de mitja hora netejant, els propis jugadors, la pista.
L'únic lloc on es podria entrenar a cobert, com es feia ja fa alguns anys, seria el gimnàs de l'escola pública Sanchis Guarner, però està sempre ocupada amb el tenis-taula, el ballet, i altres activitats vàries... i a més l'Ajuntament no dona cap ajuda, ni facilitat, per millorar aquesta situació!

Així doncs, el Bàsquet Ondara començarà la lliga el proper 4 d'octubre, passant-se les darreres dos setmanes abans d'aquest debut sense entrenar.
Esperem que el bon ofici dels jugadors els puga ajudar a fer uns partits dignes.

Salut a tots.

12 comentaris:

elpepgf ha dit...

sí, leila, així és! tal i com tu dius!!! entrenes a la teva manera, el problema és q el bàsquet és un esport d'equip i es deu entrenar TOTS d la mateixa manera!
i t'ho dic sense intentar ofendre, q ens coneguem... eh!

i sàpigues q tant orange com vodafone son lamentables!!! sincerament i encara q parega mentida, com movistar no hi ha res... jo com a mínim, porte 9 anys amb mòbil i sempre d movistar, x ara no m'han fallat mai i espere q continuen així! a més em regalen mòbils nous sempre q els vull, q més puc demanar??? jeje

ah, i no tinc res en contra d lpivot13, al contrari, jo també soc pivot i porte el 13... eh! no penses malament!!!

I VOLEM PAVELLÓ, JA!!!!!!!!!!!!!!!

Pep Sivera ha dit...

dona leila aixo de lpivot13 esta be per a un nom de usuari per al supermanager, estaria currat que tant tu com alba, que sou les que mes pareix que entreu per el blog, es a dir, que mes aneu fusant per internet, que fereu un equipet, si teniu dubtes del que teniu que fer sempre podeu preguntar, que asi estem pep, eloi i jo de maestros...aixi serà la unica manera de que alba tinga prop a ricky, es a dir si el fitxa en el seu equip (cosa poc recomanable al menys en la primera jornada, es el primer consell que vos podem donar)jejejeje
eloi si tens a eixo jugadors que has fet, segur que has parlat en algun dels masters del sm i has fet trampa...jo nomes he aconseguit que em deixaren fitxar a wade, però m'ha costat 3500000€ la resta son tipo ariel eslava, san epifanio...jejejej

Pere ha dit...

Bon dia ondarencs!No volia escriure pero no he tingut m'es remei.
No havia algun partit amistos este cap de setmana?
I segon pregunta i em despedisc fins al mes que ve al blog...Pep torna a posar el nom de la lliga priva i la contrasenya que no menrecorde.
Quan organitzemuna manifestacio per a demanar el pavello descobert?

AH!Espere que estigueu en forma per que ja falta poc per a la despedida.Eloi i Peps ja teniu la capa i lespasa per torejar?jajaja!!
Eloi no val ferli mal als joneguets que son menudets,eh!!

elpepgf ha dit...

hombreeeeeeeeeeee!!! pere, quant d temps...
però les teves visites al bloc sempre valen la pena! molt bo lo dels joneguets i eloi...
jo no tinc capa i espasa, però si et serveix puc anar d mariachi, amb el barret ben gran, la guitarra i la xilaba o com es diga la túnica eixa...

ací et pose d nou les lliguetes:

lliga: espanyolitos
pass: huitocasi

lliga: basquetondara
pass: vaigaguanyarvos

lliga: Antibroker Ondara
pass: paquetillos

lliga: MARINA ALTA
pass: lamarineta

recordeu q en la lliga d'espanyolitos el requisit per a poder participar és q tots els jugadors tinguen la bandereta espanyola, encara q siguen nacionalitzats tipo pepe sanchez, prigioni o scola (ui, este si el fitxeu sou els putos amos!)

ara pals cyberdunkers, les apostes d'avui:

day 69

Bangladesh Division 3
x1.1 Unstoppable Farce (computer value 24.61 ranked 24th)vs x6.48 Barisal Black Bazas (human value 26.45 ranked 1st)

x6.81 Vallongo Prodigy vs Vipava Vipers x1.1
wttp://www.cyberdunk.com/misc.php?m=...32&name=League

totes dos son molt bones, així q com un bon entès diria: "caù panye amb els seus dolors!"

x cert, menys mal q entra pere, xq eloi fent mil viatges, les xiques a classe q ja no comenten mai... el bloc pareix un monòleg entre pito i jo...

eloiet ha dit...

Ehh!! que jo de volta en quant entre i dic alguna tonteria com la que segueix.

Pere, quan de temps. M'he apuntat a un curset de retalladors per anar practicant de cara a la despedida. Per ara entrenem amb borreguets, pero ja passarem als bous i voreu quin espectacle. Intentaré no fer-los mal als animalets ni tirar-los a la barbacoa.

Vaig a esmorzar, fins la pròxima.

Pep Sivera ha dit...

VAIG A ESMORZAR????A LES 11!!!!!mare de deu senyor...jo vull treballar per a camps tio!!!!!jejej quina vida...

home pep aixo de que no tenim espasa...la espada laser de festes ens pot servir i tot...pero ja vorem...a tot aço, si pere es suposa que dissabte juguem contra el pego però no es sap l'hora ni res, aixi que els que estigam per ondara, estaria be que anarem a entrenar o almenys a la porta del poli si esta ploguent per a quedar o algo....
ale a fer faena tots

elpepgf ha dit...

A FER FEINA???? sí, vamos, segur... eloi deu estar encara esmorzant! pere deu estar a classe, però jugant al pòker o algun altre joc amb els alumnes i tu i jo estem ací a la meva oficina, cadascú amb un ordinador, es a dir q treballar no seria la paraula exacta q utilitzaria jo... jejeje

la_ilu ha dit...

Com collons es fa xa tindre un comter aci permanent?

elpepgf ha dit...

iiiiieeeeeee, benvinguda "la_ilu"!!! jejeje

és molt fàcil! baix, on posa "No teniu cap Compte de Google? Inscriviu-vos aquí" has d donar-li on diu "inscriviu-vos aquí" i et fas l'usuari i ja està!
pensa q ja has d tindre una adreça d'email!
i punto pelota!

leilaond ha dit...

wenas gente!!

albius? on et claves fa anys k no se res d tu!!!
ilusion, ja et funsaina lo dl nom d usuari o k?

se me fa tardisim, men vaig als bous, a la barra, a lorquestra, a vetlar i dema no vaig ni a l'isnti ni a entrenar.... axina em guanye no ixir als partits, n, es brometa, sabeu k tink k fer barra, k soc prekinta!!

ah, Pito, no vaig a ferme cap deixes lliguetes, jo si k estudie i fag faena!! (jaja)

aeu aeu

Nou Basket Alzira ha dit...

Gracies per la vostra visita al nostre blog, senc el canvi de grup, sempre tenien el seu encant els partits que disputavem. Enguany teniem ganes de revanxa despres de furtar-mos la 4ª plaça en l'última jornada.

Espere tingau molta sort en la nova lliga q comença, l'any q bé ens vorem en preferent.

PAVELLÓ JA!!!! XD

elpepgf ha dit...

bon dia alzirenc!!!
a veure si despertem un poc el bloc!!!
eloi! ja estàs d viatge? q b q vius tio!!!

la aposta d'avui pal cyberdunk:

day 70
Slovenia division 2
x1,1 Maribor Powerhouse (22,4)vs Vallongo Prodigy (25) x7,64

no en busqueu més xq no hi ha res més decent, encara q avise q avui els prodigy ho tindran un poc apuradet... però com diu la dita: "caù panye amb els seus dolors!"