divendres, 27 de gener del 2012

La prèvia de l'14ena jornada

Dura jornada la que els espera als equips ondarencs per iniciar la segona volta de la temporada.
Començarà jugant demà dissabte 28 a les 10.30h. el Cadet Masculí de Sergio, rebent el C.B. Sueca, equip que està just darrere d'ells a la taula classificatòria i front a qui ja aconseguiren la victòria en la primera jornada per un clar 44-61. Esperem que el joc i el resultat dels nostres Cadets siguen òptims i es tornen a quedar amb la victòria.

A les 16h. jugarà el Júnior Masculí en Algemessí. El partit serà una trampa, ja que en la primera jornada els ondarencs aplegaren a guanyar fins de 22 punts a finals del 3er quart, però els de la Ribera Alta aconseguiren retallar diferències i, encara que el partit se l'endugueren els nostres, se'ls quedà un regust estranya, al guanyar tan sols per 75-62. Ara, tots dos equips estan empatats amb 6 victòries i 6 derrotes, pel que el basquetaverage i la victòria es presenten fonamentals per als nostres!

També, a les 16h. jugarà el Sènior Masculí en Alacant. Els ondarencs precissen la victòria, desprès d'una ratxa negativa en els darrers 9 partits d'una sola victòria per 8 derrotes! L'Alacant es presenta com a rival amb fluix balanç de 3-10, per tant, els nostres ho deuran aprofitar, per tornar a sentir-se guanyadors.
El partit de la 1ª jornada acabà amb un clar 73-33, molt ben treballat pels nostres jugadors!
El bus eixirà a les 13.45h. des del Prat.

Salut i sort a tots.

9 comentaris:

elpepgf ha dit...

ala! demà, a retrobar-nos amb la senda d la victòria, xavals!!!

jero ha dit...

Eiiiii!!,jo esta vesprada a les 8 tinc reunio en les filaes capitanes de Pego x vore si em donen feina a la fira,si acabe pronte anire a entrenar,sino,en veiem dema a les 13.45.

Ale a cascarla!

elpepgf ha dit...

sí!!! i jo tinc reunió d colombaires!!! no te jode!!!!

tranquil jero, q ja estem posats a q no vages mai a entrenar, encara q digues q pots anar... hahahaha

jero ha dit...

Home Pep!!,tu no estaras molt posat, que pasar per alli despres de anar a la pisina,no es entrenar eeee!!!jajajajajaajajajajaja!!,vaig a ferme el dinar,mos vegem despres.

Ale a cascarla!.

Homero ha dit...

Hola equip,
informe que causaré baixa esta setmana, he estat curant una ferida que tenia en el peu, i m'ha dit el metge que esta setmana m'ho prenga amb calma.
De totes maneres, a veure com em trobe el divendres, que potser m'anime.

eloiet ha dit...

On has clavat el peu Pablo?? Aii

Jo quan causaré baixa serà en 2 setmanes, al partit contra el Teulada ja que tinc compromisos adquirits en la familia de Lauren i estaré a Valencia.

Ale a cascarla(trademark by jero borratxo)

Sergi C ha dit...

au vist els ultims resultats?
el pedreguer a fichat a LeBron!
SENIORS TEULADA 59-48 PERFILES PLECK BENISSA
y
C.B. PEGO 57-66 C.B. ROLSER PEDREGUER.

eloiet ha dit...

Vaya tela!! com els de darrere comencen a guanyar partits i nosaltres continuem la ratxa negativa, ja se qui quedará ultim al final de la lliga...

Homero ha dit...

segur que és flor d'un dia...mañana m'acostaré per l'entrenament, però encara no crec que puga entrenar. Ja estic amb la mona del basquet