dilluns, 7 de febrer del 2011

Entra a "escena" el Gran Míster!!!

El dissabte de matí el Cadet Masculí jugava en València, front el Malilla. Fou un partit molt renyit i disputat, acabant amb un triomf visitant per un ajustat 28-34.
L'equip de Sergio, aconsegueix una nova victòria, que el confirma com a un dels aspirants a la 2ª posició en la lliga, quedant-se el Gandia, líder, amb dos partits d'avantatge.

El Cadet Femení de Lluís, tenia una complicada eixida a Pedreguer, que assolí per 58-13. L'equip dirigit per Pep, en aquesta ocasió, demostrà que encara te falta de millorar molt el control del baló, així com les transicions.

Per la vesprada, jugava en El Perelló el Sènior Masculí ondarenc.
Complicada eixida la que tenien els nostres, més encara si tenim en conter que l'equip, assolat per les baixes, tan sols comptava amb 7 jugadors.
El partit començà amb bastant igualtat, però amb els locals imposant el seu ordre d'atac, treballant molt bé la zona ondarenca. El 1er quart acabà 16-12. El 2on quart començà com el 1er, amb intercanvi de cistelles, que no beneficiava els nostres, fins que en el minut 7 eixí a jugar el nostre benvolgut entrenador i ex "Gran Capità" Pep. Ell mateix s'encarregà d'encetar un parcial de 2-10, que posava els ondarencs al descans 26-33 (10-21 en aquest 2on quart).
El 3er quart començava amb els locals apretant fort en defensa i provocant diverses pèrdues consecutives dels ondarencs, aconseguint un parcial de 20-12 fins el minut 8 i posant-se per davant en el marcador 46-45. Però tornà a eixir el "Salvador" del partit, el nostre benvolgut entrenador tornà a entrar en pista, enxufant-se un estratosfèric triple, que posava els ondarencs, novament, per davant (46-48) i que tancaven el quart amb una boníssima defensa, forçant un 2-8 per al 48-53 (22-20 en aquest 3er quart) i l'últim quart per jugar-se. En aquest darrer quart, continuà la bona defensa, no permetent que els rivals s'acostaren, i s'aconseguí ampliar lleugerament el marcador, per arribar al final de partit amb tranquilitat (8-16 al darrer quart), guanyant per 56-69.
Anotacions: Sergi L. 16 punts, Jordi 17, Cèsar 4, Jero 7 i Eloi 17 - cinc inicial - Sergi C. 0 i Pep 8.

Salut a tots.

13 comentaris:

elpepgf ha dit...

abans d rajar-me tingeu en conter q no he dit res d la cistella + adicional q em vaig cascar caiguent-me a terra... eh!!!!!!!

un xurro en tota regla, ho se, però va entrar... jajajajajajajajajaja
no espereu q torne a ser jo el revulsiu en defensa en la vida, i encara menys q faça 8 punts... jajajajajajajajajajaja

x cert jero... açò diu molt poc en el teu favor... desprès d'encumbrar-te la setmana passada com a sant i patró d la vila d'ondara, eh... jejeje

Pere ha dit...

Pep,estàs tan emocionat que has posat el títol de l´article malament!!!!"entre" quines dos coses estas?Aclarat,o escrius en primera persona o en tercera,però no mescles!!Eixos fallos no els fa mai Eduardo Inda!!jaja!

Enhorabona a tots els que anàreu al Perelló!I en especial al nostre "Big three" Sergi, Jordi i Eloi que no tenen res que envejar al dels Celtics!!

Això si,sabeu que vareu guanyar gràcies a mi,com sempre.Sense la meva xarrada motivadora,més bé, amenaçant del divendres segur que no havereu pogut guanyar!!!jeje!!

Cada vegada em donen més ràbia les derrotes de Pedreguer i Teulà.En eixes dos victòries estariem molt prop dels primers!!!!!

P.D.Trobe que jo ja he perdut la porra que varem fer al Llobell al començament de temporà.Algú l´acertarà?

elpepgf ha dit...

jejeje, pere, ja està rectificat... m'ha trucat x telèfon l'ilustríssim inda x renyar-me, igual q tu... :(

a veure si m'enrecorde i demà vos pose ací la porra q vam fer!!! així sabem com van les apostes... ;)

garrot i pa dur ha dit...

Pep, treu-te la llengua del cul... vas superante. I tot això per haver fet 8 punts... si arribes a fer-ne més de 15 haguerem vist...

Carlos Miragall ha dit...

Hola! Soc un jugador del CB Sueca. He entrat ací per comentar-vos que el dia 5 de març juguem contra vosaltres però un membre de l'equip es casa. Ho deia per la possibilitat d'ajornar el partit al cap de setmana del 26-27 de març (vosaltres descanseu). Nosaltres juguem dissabte i aleshores hauríem de jugar diumenge. Una altra opció és canviar nosaltres el partit que tenim (ens enfrontem a Cullera i ens unix una gran amistat, i per tant seria fàcil canviar el partit a entre setmana inclús) i jugar dissabte contra vosaltres.

Mireu-ho per favor. De totes maneres, el nostre entrenador es posarà en contacte amb el club.

Moltes gràcies i sort en la temporada!

elpepgf ha dit...

"xarlibraun", bon dia!!!
jo soc l'entrenador de l'equip, q es pose en contacte amb mi mateix i ho comentem! (tel.675745174)
supose q no hi haurà cap pega en passar el partit al diumenge 27 d març, aquesta setmana ho diré als companys, a veure q els pareix!!! ;)



fer, tu ja saps q jo soc incapaç d fer més d 15 punts, no digues tonteries, xe!!!!!!!!!! jajajajaja

elpepgf ha dit...

x cert... quan he vist "braun", m'ha faltat un pelet per posar-me a insultar al nostre "brown"... jajajaja
ja m'estranyava q ell entrés ací a comentar... jajajajaja

Pere ha dit...

Que tremole Facebook que d´ací no res ja tenim més usuaris que ells!!!!!!!jajajaja!!!!

eloiet ha dit...

Que cara mes dura que tens Pep!!!

De totes formes bon partit dels 7 que vam anar a jugar... qui va dir que este equip no estava en forma ehh! 4 jugadors jugant 40 minuts i guanyem el partit en l'últim quart!

Pere, lastre, no fas falta JA JA JA JA!!

elpepgf ha dit...

el q no em mola gens, és q entren els rivals a llegir el bloc... xq em fan marcatges especials, i per això no destaque tant com deuria en l'anotació...

en canvi la resta, vos podeu lluïr més... jajajajajajajaja

elpepgf ha dit...

estic mooooooooolt aborrit... a més a més, tinc el meu nebot ocupant el meu ordinador i no puc jugar a res... jajajajajajajaja

eloiet ha dit...

si si, ara diras que ha sigut el teu nebot el que ha escrit la crònica i ha fet els comentaris eixos estil 'lametazo de ano'.....

elpepgf ha dit...

no, no... en cap moment he dit això!!! si està més clar q l'aigua, q el auto-llepó ací soc jo!!! jajajajaja