dimarts, 11 de desembre del 2012

Victòries i més victòries!!!

Vibrant fou el cap de setmana! Amb partits intensos i molt vius!!!
El dissabte 08, el Júnior Masculí visitava Guadassuar, on jugava a les 17.00h.
Els nostres joves jugadors, s'aplicaren per aconseguir guanyar un partit molt intens i dur, per un ajustadíssim 58-61.

El diumenge li tocava el torn a l'equip Sènior. Per segon diumenge consecutiu, l'equip "fadrí" d'Ondara visitava l'Alacantí, aquest cop, la visita era a El Campello, sempre un rival difícil i corredor...
Els nostres, desprès de perdre al descans per 15 punts, i, no obstant l'importantíssima baixa de Pablo "Samurai", s'aplicaren, tant en defensa, com en atac i bordaren la segona part, aconseguint la victòria per un meritori 64-75.
Bon partit el que acabà fent Jero, sobretot als minuts de "la brossa", que fou quan encistellà la majoria dels seus punts!!!
Anotacions: Sergi L. 8 punts, Jordi 13, Pere 6, Caselles 2, Jero16 - cinc inicial - Javi 4, Toni 12, Eloi 11 i Jaume 3.

Salut a tots.

9 comentaris:

elpepgf ha dit...

hohohohohohoho

eloiet ha dit...

Jajaja, alguna tenies que clavar per ahi. A vore Jero que opina del tema

Jo ha dit...

fill de puta i au

elpepgf ha dit...

collons toni! quina radicalitat!!! :O

Jo ha dit...

q jo no vaig jugar o q? i vaig fer 12 punts, 8 a l'últim quart amb 5/6 tirs lliures en els moments decisius... i ni m'has posat a l'anotació, xo si q hi ha un tal jaume... vale vale

Pere ha dit...

Xe Pep per a un partit aseat que fa el xaval de les muntanyes el borres de l´acta!!!!jajajajaja!!!

Va posa´l pero no pel partit, lo que realment té mèrit és que es va sacrificar i es va quedar un dissabte per la nit a casa per a vindre fresquet al bàsquet!!!jajaja!!

elpepgf ha dit...

correcte toni! fallo meu al llegir els punts en el whatsapp! ara ho acabe d corregir...

però ara és feina d pere, fer el recompte dels punts... xq n'ixen 77... hahahahahahahahahahaha

Pere ha dit...

Llleva-li els dos punts a qui vullgues, menys a mi!!!!

elpepgf ha dit...

doncs... x pecador, caus tu... hahahahahahaha