dimarts, 27 de desembre del 2011

Nou membre a l'equip Sènior!!!

Els Nadals són sempre època d'alegria i de joia. D'ajuntar-se amb la família, amics, i èssers més volguts en general.

Aquests Nadals no ens podien portar altra alegria que un "futur" nou membre per a l'equip Sènior ondarenc, i és que el nostre benvolgut Míster, Pere, junt amb la seva muller Ange, han tingut un preciós xiquet, que li han posat per nom Joel.

Des d'ací, la més gran felicitació nadalenca per a ells tres!!!

Salut a tots.

8 comentaris:

elpepgf ha dit...

això és diu fer-li la pilota al míster!!! hehehehe

enhorabona pere i ange, a disfrutar d'ell, q d'ací 4 dies ja s'ha fet major i vos està donant guerra!!! ;)

Pere ha dit...

Moltes gràcies Pep, quin gran detall!!!

Joel este matí s´ha despertat i en veu de cassallero m´ha dit:"papà dona´m diners que he d´anar a l´Assut..."i jo li he contestat:"mal anem Joel, mal anem ja et vaig avisar que no t´ajuntares de festa en Jero o acabaràs mal" menys mal que en eixe moment m´he despertat i he vist que estava dormint a la cuna. Quin susto!!!jajajaja!!

Açò de ser pare és tot un patir i encara no ha començat!!!jajaja!!

P.D. Vaig a comprar-li un baló de basket que este començarà pronte.jeje.

elpepgf ha dit...

ja m'encarregaré jo q es deixe el bàsquet d costat i es dedique al triatló!!! el primer regal serà unes sabatilles d còrrer, la bici i el neopré li'ls compres tu (q són molt més cars...) hahahahahahahaha

jero ha dit...

Pere tu saps que jo el portaria per el bon cami,domes tens que vore els meus animalets el cas que en fan,jajjajajajajajaajajajajaja!!!!

Que paseu unes bones festes els tres,si Pep li compra els accesoris pal triatlo joli comprare un got de xupito amb el escut del barça,jajajajajajajaja!!!

Ale a cascarla!

Pere ha dit...

Que por em feu els dos!!Vaig a posar la foto de l´equip de basquet i un lletrero ben gran:JOEL NO T´ARRIMES A ESTOS!jaja.

Pep, Joel gasta un 14 de peu...lo que la boqueta erra, la butxaca paga i el xiquet ja s´ha fet il.lusions!!!!jajajaja!
Preferisc que faça triatlons que que se´n vaja a fer el loco en tu per la muntanya que un dia d´estos et perdràs per ahi, si no ho has fet ja!!jeje

elpepgf ha dit...

hahahahaha q bona!!! no ens faces tan mala fama, q som més bons xiquets del q la gent es creu!!!!!!!!!!!

un 14!!??!?!?! val, apuntat queda! ;)

Pep Sivera ha dit...

estooooooo vale... Gràcies a tots per mantindrem informat... jo no tenia ni idea de que Pere anava a ser pare!!!!
Quina manera de marginar a una llegenda del club!!!!!

Bueno Pere, enhorabona!!!!! Espere que el xiquet no siga una projecció de son pare, perque si juga com tu a bàsquet i és dedica a beure com tu, lo veo muuuuuyyyy oscuro!!!! Jajajaja

Molts d'anys a tots basqueteros!!!!!!!!

Homero ha dit...

enhorabona Pere!! caldrà comprar-li ja camiseta del Sono Acustic Ondara, i anar fent fitxa nueva...