dimecres, 13 d’abril del 2011

Repassem la Quiniela Màgica!!!

A falta de tan sols dos jornades per acabar la lliga, repassem qui te opcions d'endur-se un sopar de bades!!!


El balanç actual de l'equip és de 11 victòries i 9 derrotes!!!



Els eliminats son:

Toni - 8-14
Cèsar - 15-7
Jordi - 16-6
Lluís - 16-6
Pere - 9-13
Fer - 14-8
Felip - 14-8
Eloi - 10-12
Sergi L. - 10-12

Queden encara per la lluita final:

Pito - 11-11

Pep - 13-9

Queda clar, que a falta de dos partits, poden ocòrrer fins a 3 variants:

Una victòria i una derrota: amb el 12-10 ningú s'enduria la quiniela, vaja quins cracks seriem!!!
Dos derrotes: amb l'11-11 s'enduria la quiniela el Mallorquí! Així dona gust, no es juga i a més, es guanya des de la distància...
Dos victòries: amb el 13-9 s'enduria la quiniela i el soparet, el nostre Gran Míster i ex-Gran Capità Pep, així que ho tenim que donar tot per ell, per que aconsegueixi el sopar, que ha patit molt aquesta temporada!!!

Salut a tots.

7 comentaris:

elpepgf ha dit...

ala!!! ahí queda eso!!!

pito, tenim un ma a ma, més q interessant, eh!!! jejeje

eloiet ha dit...

Jo vote per deixar-nos guanyar el dissabte i anar a per totes contra el Verger!!

garrot i pa dur ha dit...

"mà a mà" entre Pito i Pep dona lloc a moltes reinterpretacions personals perverses...

Val Pep, m'ha quedat clar que no puc guanyar, m'havia enganyat jo.

I si, m'apunte al soparet final!! I si es planteja tornar a anar a Timo mítico, també! Que per a lo bo sempre m'apunte!

Pep Sivera ha dit...

Bueno bueno...veig que tindre que tindre converses secretes en capellino i tota la "trup"...jejejeje
Segur que quedeu 12-10, perque el dissabte guanyareu i fornt el verger fareu el ridicul... la presió del bronx!!!

garrot i pa dur ha dit...

jo vote que si guanya Pito, li donem un tope de dos setmanes per a vindre o caduca el cupo del sopar gratis...

elpepgf ha dit...

el problema q tenim amb pito, és q en pasqua vindrà, i pot donar-li alicients extres a "capellino i tota la "trup"" (com diu ell...)

i més ens val guanyar els dos partits, per aconseguir la 5ena plaça, el q menys teniu q mirar, és si jo guanye la quiniela o no (i si la guanye, pos millor q millor!!! jajajajaja
el més trist seria q férem 12-10 i q ningú la guanyés!!! jajajajajaja

Pep Sivera ha dit...

Fer, ryanair ix barat, si hi ha que anar en un tope de dos setmanes, pues es va!!!! jajaja