dimecres, 4 d’agost del 2010

Torna el bàsquet, torna una nova temporada!

En aquests darrers dies, ja hem pogut veure a la Selecció de bàsquet preparant-se per al Mundial de Turquia que començarà el dissabte 28 d'agost, per acabar el 12 de setembre. Doncs els nostres jugadors de l'equip Sènior Masculí, vigents campions de lliga, no volen ser menys que els professionals, i començaran aquest mateix divendres a fer la pre-temporada, per a preparar el millor possible la pròxima temporada, que s'espera dura i complicada!

Així doncs, tot aquell ondarenc i forani, que vulga jugar al bàsquet, es podrà acostar a partir d'aquest divendres 6 d'agost a les 20h. al poliesportiu ondarenc, per a jugar un poc a bàsquet, però sobretot, a passar-ho molt bé!!!

Salut a tots.

30 comentaris:

elpepgf ha dit...

ale pues bonicos!!! aneu fent-se a l'idea!!! aquest divendres a veure'ns les cares en la pista, q ja esta bé, de veure-nos-les d festeta en festeta... jajajajajajaja

x cert, falten dies x tancar l'enquesta d les fotos... si queda algú x votar q ho faça... ;)

eloiet ha dit...

Ja Ja, ningú diu les coses tan clarament com Toni. Bueno, de vegades Fer s'aproxima, pero encara li queda entrenament.

A vore si podem anar tots el divendres(jo incluit que tinc que mudar-me de casa) i fem el tonto un rato en un lloc que no siga el bar, encara que per al nivell de forma que tinc, millor quedem directament al bar que aguantaré mes

eloiet ha dit...

un parell de consideracions Pep:

1.- Jo que soc de Denia(fins que m'empadrone en Torrent) puc anar? es que sols estan convidats els d'Ondara i els de Foran(quin poble mes raro no??). Esta es una gracia de les del teu nivell ehh Pep!!

2.- Passar-ho be!!! no veig cap motiu per a passar-meu be. Calor, suar com un animal, anar a correr, soportar a Pep i Pito...

elpepgf ha dit...

1- eixa gràcia no fa gràcia... però sí, tens raó, seria una gràcia d les meves... jajajaja

2- fotre... anava a dir q si amb la meva presència no t'ho passaves bé, però ja veig q soc, més bé, una càrrega, q una distracció... :(

3- desprès podem anar a fer-nos unes birres a l'assut, encara q estigam suats i tot això... d totes maneres no crec q cap xicona s'acostès a nosaltres... jajajaja

eloiet ha dit...

Eres una cárrega divertida Pep. No t'ho prengues a mal. El básquet sense eixa cárrega no tindria la mateixa gracia. Ui, que tendret m'estic posant!!! serà que hui es el meu últim dia de faena a l'oficina i estic mes tranquilet!!!!

A partir de demà toca faena, pero al nostre nou pis, que sempre es mes divertit.

elpepgf ha dit...

a veure si tan tendret et poses, q et tornes un poc mariconet com jo... jajajajajajaja

tranquil, q eixa feina d trasllat, col·locar mobles, pintar i tot això, quan el pis es TEU, és fa amb més alegria i facilitat!!!!!!!!! ;)

això sí, quan s'acabe el dia has d'estar baldat!!! prente-ho amb calma!!!

Pep Sivera ha dit...

Una aclaració a una frase d'Eloi: "serà que hui és el meu últim dia de faena a la oficina". Voldras dir que si hui has fet faena serà el primer i l'últim no piraton...jejejeje
Jo el divendres també assitire al entrenament-coloquio que esteu preparant (coloquio no significa res raro, es una paraula que li he sentit a Pere i a Fer durant les festes de Sant Jaume mentre feien la lectura de les sagrades escriptures) i si després voleu podem anar a fer-nos unes birretes!

elpepgf ha dit...

ha arribat el gran dia, senyores, senyors i ents diversos q pululen x ací!!!

avui a les 20.00 h. ens veurem les cares (i les panxes) en el poli... ;)

garrot i pa dur ha dit...

eh xicons, no vaig poder anar perquè em vaig passar la vesprada al bancal arrancant les tomaqueres (açò és totalment verídic, eh) i entre la suà, l'olor a sofre que faria... i que no em passava pels òrgans genitals... ho vaig deixar estar. El divendres que ve ja igual m'ho pense, que m'han dit que Vicent ha posat data per a la barbacoa i hauré de fer com que estic integrat a l'equip per a poder anar.

PD: si Toni llig "barbacoa" pronte pronte el tenim entrenant per a vindre. O no, que a ell per a vindre a les sopaes li fa falta poc. Gandul!!

elpepgf ha dit...

q son els "òrgans genitals", fer!!!??? es q vos gasteu un vocabular finet ací... q no hi ha crist q vos entenga.......... :(

a tot això, el divendres vam tindre gran èxit al poli: vicent, pere, pito, jordi, sergi, lluís i jo del sènior, javi i mario del júnior i un tal toni, q tardaves més en rodejar-lo q en botar-lo!!! si no, q li ho diguen a pito, q el va botar una vegada i toni va acabar enrolladet... jajajajajajajaja

bé, hem quedat d nou el proper divendres 13, a les 20h. en el poli, encara q si algú vol quedar algun altre dia, q ho diga, q eloi i jo estem disponibles entre setmana!!!

el punt més important del dia:

Vicent ens ha convidat a una torrada el divendres 20 en sa casa! el tema seria anar a entrenar eixe divendres i des del poli anar a sa casa a sopar (ja dutxats, eh bruts!!!)
qui puga anar q vaja ja confirmant l'assitència!

JO PUC ANAR!!! ;)

ara és quan apareix jero... jejejeje

Pere ha dit...

Jo també vaig!!!

P.D.Que gran aparició va fer Toni el divendresa a l´entreno,si senyor!!Que llàstima que per culpa d´anar a entrenar ja no puga mai tindre xiquets!!!!!Eh Pepito??????jajajaja!!!Va fer ruido i mtot.En la vida havia vist jo una agressió tan clara i repleta de ràbia i venjança!!!!jajajaa!!!!!


Pepito BRUT!!

elpepgf ha dit...

es q pepito duia tot el partidet queixant-se d les "duríssimes" faltes i perillosos contactes d toni, i quan va veure la seva oportunitat la va aprofitar!!!! jajajajajaja

ale, ja en som dos per acompanyar a vicent en el sopar d sa casa!!! ja no sopa sol!!! jajajajaja ;)

Pep Sivera ha dit...

Jo també m'apunte però si ve toni no....jejejejeje
Encara li passa poc home, qui li mana posar-se allí baix quan anava a pegar-me un "mate" de escandol???? es que no pot ser en este tio, jejejejeje.
Estas bé Toni?? Encara poses firme el mastil?? jeje

elpepgf ha dit...

jajajajaja!!! molt bona la del màstil, sí senyor!!! jajajajaja

és veritat, si anem a sopar i toni tambè s'apunta, cada vegada q intentem agafar alguna cosa d la taula x a menjar, ens farà com a la paxanga!!!!!!???????? anirà a hòstia límpia, o q!!!??? jajajajaja

garrot i pa dur ha dit...

jo ja no vaig a entrenar, entre agressions i màstils alçats... fredat em feu!!

*..alBetaa..* ha dit...

pep, anem ilu i jo a les 8 al poli.

jero ha dit...

xe que jo vaig a sopar tambe!,el divendres pasat no vaig poder anar per que aço de estar de vacanses en desorienta prou i no se a quin dia de la semana estic,jajajajajajajaja!!!,mos vegem este divendres!!(si no en desoriente)jajajajajaja!!

Ale a cascarla!!!

garrot i pa dur ha dit...

m'acabe de votar a mi mateix a l'enquesta, i ara quan ma uela es reenganxe al blog em votarà 300 voltes per a despatxar al Super Guerrer de Pego (borratxo!!).

Pep, suggerècia: no deixes tornar a escriure a Alba ací fins que no es lleve la foto eixa, lamentable juas juas juas juas.

I parleu, òstia, parleu, que estic de vacances (bueno i de cara a setembre...) i en algo necessite distreure'm!!

elpepgf ha dit...

i qui és eixe tio d la foto!!!???
ja fa temps q el te ahi clavat, ja... puaj!!!!!!!!!!!!!

l'enquesta s'acaba avui (trobe), així q dis-li a ta uela q s'espavile a votar-te o quedaràs com "camot"!!! jajajaja

anem avui a fer una paxangueta, o q!!!??? ;)

jero ha dit...

si aneu uhi conteu en mi!!,pero aviseume que a vore si vaig i som 4 gats!!,Pep te pege un toc esta vespra,val!

Ale a cascarla!

elpepgf ha dit...

a mi no em pegues res, eh!!!??????

elpepgf ha dit...

molt bé!!! jero m'ho acaba d confirmar amb una perduda!!! jajaja ;)

vingaaaaaa, q he enviat 20 sms!!!!!!!!! jeje
si no en som com a mínim 10 m'arretire del bàsquet!!!! :(

elpepgf ha dit...

rafa, lluís i felip, ja m'han confirmat q venen!!! x ara en som 5:

-jero
-pep
-rafa
-lluís
-felip

supose q eloi vindrà també, ja q em va dir q aquesta setmana estaria lliure x ací... si no es q ha quedat x anar-se'n d farra!!! jajajaja

Pere ha dit...

Jo també vaig a fer la paxangueta.A les 8 ens vegem allí.

Pep posam a la llista o em posaré celós!!!!

Eloi acostat a vore si així et vegem el pel!!!

elpepgf ha dit...

perfecte pere! eloi, també m'ha confirmat l'assistència!!! ;)

vaig amb la llista, jejeje:

-jero
-pep
-rafa
-lluís
-felip
-pere
-eloi

aquests son els segurs! he sentit rumors q també vindran el "clan dels lópez" i fer!!! a veure si entre el bancal i els llibres te una horeta x a nosaltres... jajajaja

garrot i pa dur ha dit...

Hui no he pogut anar perquè mon pare m'ha enviat a arrancar el garrofer i els tarongers esta vesprada.
És brometa, el món va en contra meua. Quan, després de dos hores de meditació, m'havia decidit a anar a entrar, va mon pare i s'endú el cotxe. El divendres si que vaig.

elpepgf ha dit...

i no pots avisar, tio gos!!!??? es q agafar el telèfon i dir-li a felip o a mi q passem a x tu és una feina massa dura, veritat!!!??? caguen tot!!!

x sort èrem 10 i poguérem fer un 5vs5 (si els càlculs no m'enganyen!!!) jajajajaja

Pere ha dit...

Fer ves en cuidao que estas jugante les xulletes i l´embutit del sopar del Colau,eh!!!

Sols poden anar a sopar els que hagen entrenat amb l´equip mes de 45 minuts en la pretemporà i tu estas en 0.I a més si que és veritat que els elements van en contra teu per que trobe que el divendres dona pluja!!!jejeje!!

garrot i pa dur ha dit...

no fotem que el divendres plou!! A vore si tota la setmana estudiant i no puc ixir!

elpepgf ha dit...

no home no, tranquiiiiiilll!!! mira el dibuixet del "temps", tan sols hi ha uns quants rajos x ahi... això no és pluja, no!!!??? jajajajajaja

vinga, xicons, me'n vaig a dinar i cap a eivissa!!! jejeje, i no em tireu la culpa a mi, tireu-li-la a glòria, q aquest viatget és cosa d'ella!!! i sí, abans q ho digau: visc molt bé!!! ;)

ja ens veiem el dimecres!!! jejeje