dilluns, 15 de març del 2010

Victòria importantíssima de l'Ondara!

La jornada començava amb un doble partit del Júnior Masculí, qui aconseguí una magnífica doble victòria!!!
El divendres tenien un partit aplaçat del passat cap de setmana, front l'Alacant "B", i aconseguiren una victòria per 9 punts, ajustada, però sense passar problemes al final del partit. El resultat final fou de 53-44 en una freda vesprada al Poliesportiu d'Ondara.
El dissabte, eren els ondarencs qui viatjaven fins Alacant, per enfrontar-se al Don Bosco i aconseguiren la 2ª victòria, en aquest cas per 38-48, aconseguint un millor joc col·lectiu i de direcció.

El dissabte jugaven, també, el Júnior Femení, dins de casa, rebent el perillós C.B.I. Euromútua d'Elx. En un fantàstic partit, per part de les ondarenques, aconseguiren aguantar, amb tan sols 6 jugadores, arribant 19-19 al descans. En la segona part, la major banqueta i forma física de les contràries s'imposa en el camp, deixant a les nostres arrere en el marcador, ja que estaven esgotades. A la fi 27-47 i les nostres que milloren moltíssim, dia a dia!!!

El darrer partit de la jornada, diumenge 14 a les 17h., era si cap, el més important, ja que el Sènior Masculí visitava el complicadíssim pavelló d'Altea. Els ondarencs començaren xafant fort l'accelerador, aconseguint un parcial de 2-10 en 4 minuts, però els d'Altea no volien deixar-se perdre amb tanta facilitat, i apretaren els nostres, aconseguint finalitzar el quart 17-20. El segon quart començà com el primer, però encara millor per als interesos dels d'Ondara: un parcial d'inici de 0-9 els impulsava 12 punts per davant (17-29), mantenint més o menys aquest avantatge fins el descans, on s'arribà 28-38 (11-18 en el parcial del quart). A la tornada dels vestidors la tònica canvià, i els ondarencs pogueren aguantar la força amb la que eixí l'Altea fins el minut 4 del quart, on encara estaven 35-44, a partir d'ací, la forta defensa local i uns atacs rapidíssims els ajudaren a remuntar el partit, arribant a posar-se amb el darrer llançament del quart 3 punts dalt: 56-53 (28-15 de parcial en el tercer quart). En el darrer quart aconseguiren un parcial des de l'inici del quart fins el minut 8 de 2-13, amb una forta defensa visitant, mentre que els locals no podien parar els ondarencs en atac i tenien que recórrer a continues faltes. El domini absolut dels bases ondarencs decantà el marcador cap al costat visitant, això i l'encert increïblement bo en els llançaments des de la línia de personal, on s'encistellaren, tan sols en aquest quart 9 de 12 intents, per arribar a la fi del partit 70-74.
Anotació: Sergi 11, Jordi 8, Cèsar 3, Jero 20 i Pep 2 - cinc inicial - Sergio 10, Vicent 11, Pito 7 i Felip 2.


Ací teniu la millor imatge de la vesprada... No li fan falta comentaris.........











Salut a tots.

24 comentaris:

elpepgf ha dit...

ale, ací teniu la nova crònica d la jornada! mal partidàs vos cascàreu tots, cabrons!!! ara soc jo el lastre d l'equip... menys mal q vaig estar sentat el darrer quart, xq si no.............. :(

jero, eixos 20 punts te'ls tindràs q mirar... a veure si et tenim q fer jugar partit si, partit no, x a dosificar-te i q ens faces actuacionetes d'eixes sempre q jugues... jajajajajajaja

i bé... la foto del final d l'article no li fa falta cap comentari... ja es comenta ella soleta............

garrot i pa dur ha dit...

Ostia tu, la foto de Cèsar que pinta ahí? mare meua Pep, com t'apanya...

Menos mal que no vaig anar a jugar perque un 0 al costat de tanta anotació seria això per tirar-se pel balcó!!

bé va, espere ja les rajaes per no haver anat. Em pose a cobert.

Pep Sivera ha dit...

Fer lastre!!! La companyia que ens haguerem fet...(tu ja m'entens) jejeje.

La foto del taliban millor no comentar-la, el que dius tu Pep, ella es comenta soletes!!!

Jero ahir vas fer 20 punts al més pur estil Felipito Tracatun (conegut per alguns inexperts del bàsquet com Felipe Reyes) agafan les restes i convertint-les en punts, eres un poc rastrero la veritat!!! Eloi torna necessitem un 5 en condicions i no este perdut de Pego.

Ale de moment ja hi ha prou.

P.D: anit vaig sopar en MarFelino!!!!

elpepgf ha dit...

Pam y Vino!!!! jajajajajajajjajajaja

fer, ja et diré a la cara 4 cosetes, BONICO!!!
vaja excusa més bona x a no vindre al partit.... bé, ja ho xarrarem.......
me'n vaig a dinar!

garrot i pa dur ha dit...

pues t'ho cregues o no la excusa és real eh! Ai ver tu, 4 cosetes m'has de dir? això sona a sermó? va home va BONICO

elpepgf ha dit...

no, no... d sermó res... això li ho deixe a Don Felipe!!!
em referia a lo d "Pam y Vino"!!!!!!!!!

ja ho sabràs, ja... però, xavals q ningú diga res x ací, q si no, no te gràcia............. jejejeje ;)

fer, perduuuuuuuuuutttttttt!!!

garrot i pa dur ha dit...

buas jo m'he perdut...
A que ve lo de Pam y Vino? açò es torna surrealista per moments

jero ha dit...

xe!xe! la foto de cesar es bonisima!jajajajajajajajaja,Pepito com que rastrero!,que tinc que fer jo si els balons me cauen a les mans,jajajajaja!.Mira que esta donant de parlar lo del pan i vino eeeee!!!!,fer el dimecres te farem la explicasio!.

Ale a cascarla!

elpepgf ha dit...

uis, és veritat q son falles en valéncia... vindràs el dimecres, fer!!!??? veuràs tu com et pixes... q a tu t'agrada això, BONICO!!!!!!!!!!
jajajajajajajajaja

Unknown ha dit...

Pues César està fort... si tinguera 17 anys diria que està bo, però deixem-ho en fort. Les fans de César agraeixen la foto, Pep, i volen fer-la gran per a penjar-se-la a la paret de l'habitació (al costat de la de Brad Pitt)

elpepgf ha dit...

glorieta... pareix q anem d'eixida avui o q!!!!!!!!!???? jejejejeje

la foto si li fas un click damunt es fa gran... i el podràs veure amb detalls...ejem, ejem..........

jero ha dit...

xe pep no em diges que tens un poster de Brad pit a l'abitacio??jajajajajajajajajaja si vols ten regale uno de bisbal!!jajajajajajajajaja!!

elpepgf ha dit...

jero... tio... ensenyat a llegir, q hi ha una coma pel mig............ :(
vol dir q les fans d cèsar es penjaran el seu pòster al costat del d brad pitt, no q ho faça jo!!!!!!!
encara q sí: brad pitt està molt bò, però no tinc cap pòster d'ell... quan era més jove tenia pòsters, però no precisament d tios........... ;)

garrot i pa dur ha dit...

jajajajajajajajajajajajaja açò ja és boníssim (el comentari, no Cèsar eh) jajajajajajja

eloiet ha dit...

Buenas gentola variada!!

Veig que algunes coses cambien en la meua ausencia. Heu fitxat a un tal Jero que no se ni qui es!! A eixe que fa punts i tot de on l'heu tret... perque no serà eixe de la montanya que no en feia ni una no??

Bo, per ací les coses continuen anant molt be, este país es una flipada. anem de platja al volcà, després a la montanya, tornem a la platja... vamos que patim prou :)

M'alegre de vore el resultat del partit, a vore si guanyeu també el següent i la lliga la tenim a la saca.

Au, ens vegem pronte!

Pep Sivera ha dit...

Que cabró el tio, "guanyeu el següent i la lliga a la saca", i després voldras celebrar-la amb nosaltres no??? seras pirata!!!! Ara ja pots quedar-te al grau que tenim un pivot estil Felipe Reyes que ens salva la papeleta rapinyant tot el que pot per ahi!!! Ara ens falta algu que tire triple (i les clave) i per fi podrem retirar a David Villa, uyyy dic a Pere...jejeje

elpepgf ha dit...

fer, gràcies x fer l'aclaració entre parentesi, q pareixia q et molava cèsar... i ja dones prou a entendre coses estranyes, altres vegades... ejem, ejem...

eloi, no ens fas enveja!!! bé, com a mínim a mi, q en 15 dies estaré camí d nova york... ;) xDDDD

com diu pito, ja coneixeràs a eixe nou fixatge, és bastant interessant... jajajajajajaja

garrot i pa dur ha dit...

ie ací sou tots uns __________ (rellene con un insulto)!!!

un pegant-se la festa, l'altre que se'n va a Nova York... jo de vacances... Xe no li feu goleta a Jero i Pito hostia!!

elpepgf ha dit...

ie ací sou tots uns __________ (rellene con un insulto)!!!

val dir: "bucanero d aguas bajas"!!!??? se q no és massa gastat x aquesta època, però t'assegure q fa 600 anys es gastava una barbaritat!!! xDDDDDDDD

pito està d vacances tot l'any, no tindrà enveja... xDDDDDDDDDD

garrot i pa dur ha dit...

vale va... Pito gossarro!! Manta!!

Pep Sivera ha dit...

jo???? i tu que per anar de l'habitació al water li denames permis a Zapatero...TU SI QUE ERES MANTA!!

elpepgf ha dit...

i MANTES!!!!!!!!! rafeta diu si ens veiem cap a les 5.30 al poli per entrenar-jugar un ratet... jo si no passa res aniré cap allí, q em dieu!!!???? ;)

Pep Sivera ha dit...

Jo ho veig complicat, j tinc dinar, dia del pare, sant, etc etc...jo ja avise que dema no vaig!!!

elpepgf ha dit...

jo tampoc aniré, q també tinc dinar d sant, però jo faig el q em diuen... q soc un "mandado"... jejejejejje xDDD